Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 26-01-2012 15:28.
Blauw jurkje H&M
- Geplaatst op zondag 15 januari 2012 14:25Ik heb dit jurkje laatst gekocht bij de H&M en ik wil hem graag leuk combineren. Wat ik nu heb is er een wit hemdje onder en een blauwe maillot. Maar ik wil er eigenlijk iets anders mee, wat origineler. Iemand een idee?
Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry. DUMBLEDORE!!!!
- Geplaatst op zondag 15 januari 2012 14:40Misschien te combineren met rood. Bijv een rood riempje en een rode armband.
Leuk trouwens dat Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry. DUMBLEDORE!!!!
Whahah
XjesSome times good things fall apart so better things can fall together - Geplaatst op zondag 15 januari 2012 15:50gewoon een zwarte legging eronder en rode sieraden zal ook leuk staan !
succes ! - Geplaatst op zondag 15 januari 2012 16:50Rood is inderdaad wel een leuk idee, bedankt!
Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry, Snape, Harry. DUMBLEDORE!!!! - Geplaatst op zondag 15 januari 2012 17:17Ik zou het combineren met zwart/grijs/witRa Ra Rasputin, lover of the Russian queen, they put some poison into his wine. Ra Ra Rasputin, Russia's greatest love machine, he drank it all and he said "I feel fine"
- Geplaatst op maandag 16 januari 2012 11:50en bruin misschien?
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 22:44Rode accessoires?
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 15:28je kunt er een topje met kant onder dragenAlways find a way to be different and also the same.
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 15:28je kunt er een topje met kant onder dragenAlways find a way to be different and also the same.