Dit onderwerp heeft 6835 reacties, en bestaat uit 274 pagina's. U bent momenteel op pagina 200 van 274.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 17:35.
pretty little liars tv-serie
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:08SPOILER!
Someone from Emily's past will come back, upbringing past emotions and feelings. Hanna and her friends are willing to do all it takes to get Kate to leave Rosewood, as she is now A's new target. Rosewood Community Hospital will be prominent in this episode.
Aflevering 23, bron Wikipedia. Waarom zou "A" achter Kate aan zitten als Kate zelf "A" is?Fashions fade. Style is eternal. - Yves Saint Laurent - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:43Leuk dat ze het boek weer een beetje volgen. Vond het een leuke aflevering
Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:01Had toch gelijk over die wijnvlek van Kate HAH! Spannende aflevering weer. Denk dat sowieso Noel er wel iets er mee te maken heeft of Jenna. Iemand had mij ooit eens gezegd wie of wat A nou is in de boeken geen idee of de serie erg lijkt op de boeken, heb er maar 1 van gelezen namelijk.Steven McQueen is van mij. TUMBLR
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:06Argh was wéér een toffe episode. Iedereen is echt verdacht in mijn ogen.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:30^ in de mijne ook

ben benieuwd wat ze gaan doen nadat ze -A ontmaskerd hebbenFun is one of the best things in the world - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:31^Er zijn ook nog zat boeken geweest nadat A bekent was, dus dat komt wel goed.Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:50
Je hoeft niet meteen zo bitchy te reageren. Het kan gewoon een optie zijn dat Kate 'A' is, maar deze kans is natuurlijk best klein. Maar het kan wel. Bovendien is haar naam ook best vaak gezegd tussendoor.quote:chanelchique schreef op 07 February 2012 @ 16:03:
[...]
Ehm Kate komt pas vanaf aflevering 4 voor, dus hoe verklaar je die afleveringen daar voor dan? En ze heeft tot nu toe pas in 5 afleveringen gezeten, op bijna 2 volledige seizoenen. Lijkt me dus een beetje onwaarschijnlijk. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 18:06quote:UNDERCONTROL schreef op 07 February 2012 @ 15:40:
Hoezo eigenlijk die teksten op de muur waar Noel en jenna bij stonden? hij moet echt iets met A te maken hebben ;p vond dat wc momentje leuk, toen aria en emily of spencer zo uit de wc kwamen met hun telefoon hahah
Dat was toch iets met dat mensen iets anoniem moesten schrijven met een soort blacklight stiften in die groep met Jenna en Aria? Jason was van die zaklampen halen daarvoor.
Ik ergerde me echt aan hoe Noel acteerde bij die scene dat hij en Jenna daar staan met die lamp en dat Aria binnen kwam. Hij was zo irritant :')Samiras wijzigde dit bericht op 07-02-2012 18:07 met 11%Studieboeken 1e jaar HBO Economische opleiding + 4/5 Havo materiaal (examenbundels etc) - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:07^ dat zou betekenen dat iemand uit die groep Van Aria weet wie Alison heeft vermoord, dus dat zou Jason, Jenna, Aria of misschien Caleb kunnen zijn, sinds het feit dat Jenna niet echt kan schrijven kan Noel het voor haar hebben gedaan.... Of misschien is A zelf weer eens binnen gesneakt hehe :')
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:09heb je wel een puntFun is one of the best things in the world
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:09200e pagina
Fun is one of the best things in the world - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 20:35@Oversized
thankgod voor het plaatsen van de link. Was al helemaal hysterisch dat niets het meer deed en alles weg was :')
NUSNELKIJKENN. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 20:39Was tof!!! Ik weet het echt niet meer: mijn hoofd duizelt van de theorieen. Ik denk dat ik gewoon afwacht en me er niet langer druk om maak.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:07OMG jason is spencer's halfbroer wtf?
En ze moeten van caleb afblijven, hij is leuk hahaI've always been afraid of flying, but you can't blame a girl for trying. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:16zolang Esra bij Aria blijft vind ik het allemaal best
ik was anna+k.mijn blog: annatural.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 11:07
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:07quote:chanelchique schreef op 07 February 2012 @ 16:08:
SPOILER!
Someone from Emily's past will come back, upbringing past emotions and feelings. Hanna and her friends are willing to do all it takes to get Kate to leave Rosewood, as she is now A's new target. Rosewood Community Hospital will be prominent in this episode.
Aflevering 23, bron Wikipedia. Waarom zou "A" achter Kate aan zitten als Kate zelf "A" is?
Heb ik het nu goed begrepen? Willen ze Kate beschermen voor A?
Na alles wat ze heeft geflikt zou ik dat echt niet doen.watch out for this girl she's got a gun for a tongue. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:27ooo ik hoop zo dat er niks ergs met caleb gaat gebeuren!Let\'s get lost tonight
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:50Caleb gaat sowieso niet dood, want hij is sinds een paar weken main character geworden ofzo. stond op facebook.

Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:51
We weten inmiddels hoe ver "A" gaat, waar "A" toe in staat is. Inclusief moord. Het lijkt mij dat niemand dat lot verdient, ook Kate niet.quote:duress schreef op 08 February 2012 @ 13:07:
[...]
Heb ik het nu goed begrepen? Willen ze Kate beschermen voor A?
Na alles wat ze heeft geflikt zou ik dat echt niet doen.Fashions fade. Style is eternal. - Yves Saint Laurent - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:21
Wow, zou kunnen! Overigens lijkt die R wel erg op een A, niet dat dat iets zegt.quote:READMYMIND schreef op 08 February 2012 @ 17:50:
Caleb gaat sowieso niet dood, want hij is sinds een paar weken main character geworden ofzo. stond op facebook.
[afbeelding]
[afbeelding] - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:29oke dit is mis een beetje raar, mijn gedachtes, mischien stond er eerst i'm A, en is er toen i'm afraid of my dad.
volgens mij was die R eerst een A want 'van binnen' ziet het eruit als een A maar het heeft het 'randje'van de R
iemands vader?
mischien Jason en zijn Vader ( dan bedoel ik Jason en Spencers vader)
ik hoop dat jullie me snappen hahaFunny_Girl wijzigde dit bericht op 08-02-2012 18:30 met 17%Fun is one of the best things in the world - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:32
Wow, nu jij het zegt valt me dat ook op! En het eerste waar ik toen meteen aan dacht was Jason ja!quote:Funny_Girl schreef op 08 February 2012 @ 18:29:
oke dit is mis een beetje raar, mijn gedachtes, mischien stond er eerst i'm A, en is er toen i'm afraid of my dad.
volgens mij was die R eerst een A want 'van binnen' ziet het eruit als een A maar het heeft het 'randje'van de R
iemands vader?
ik hoop dat jullie me snappen hahaFashions fade. Style is eternal. - Yves Saint Laurent - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:47
Zeer goede theorie!quote:Funny_Girl schreef op 08 February 2012 @ 18:29:
oke dit is mis een beetje raar, mijn gedachtes, mischien stond er eerst i'm A, en is er toen i'm afraid of my dad.
iemands vader?
ik hoop dat jullie me snappen haha - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:52Maar Jason wil juist steeds contact met zijn vader, dus om nou bang voor hem te zijn..Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr