Dit onderwerp heeft 6835 reacties, en bestaat uit 274 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 274.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 17:35.
pretty little liars tv-serie
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2010 19:43Omg die wil ik dus echt graag zien. Heb de boeken gelezen en wil dus ook de serie zien
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2010 19:46Leuk! Ik vind die boeken echt geweldig! Maar het is denk ik wel moelijk om het echt zo spannend te maken als in de boeken.-
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2010 19:50Ik ga morgen beginnen aan boek 7, maar ik hoorde dat die best wel tegenviel? Iemand anders die hem al heeft gelezen? (:TUMBLR | Day before yesterday I saw a rabbit, yesterday a deer and today you
- Geplaatst op zondag 23 mei 2010 18:23up ^^
- Geplaatst op zondag 23 mei 2010 18:30
- Geplaatst op woensdag 09 juni 2010 13:23Eerste aflevering was gister avond op tv, heb vanochtend gedownload en gekeken. Moet eerlijk zeggen heb niet alle boeken gelezen, alleen deel 3 geloof ik. Maar zoals de serie er tot nu toe uit ziet klopt het wel allemaal. De meiden vind ik best goed gecast enzo:)Steven McQueen is van mij. TUMBLR
- Geplaatst op woensdag 09 juni 2010 13:51Ik ben hem nu aan het downloaden, ben echt benieuwd! Ben alleen bang dat ik het continu ga vergelijken met de boeken, en dat ik de serie dan weer niet leuk vind... Heb ik altijd als ik eerst het boek lees en dan pas de film/serie kijk xDI am on the SeaFood Diet. I see food. I eat it.
- Geplaatst op woensdag 09 juni 2010 14:03Ik heb een aantal delen gelezen, maar ik vond het nou niet echt helemaal geweldig. wel leuk maar meer niet..Oriflame uitverkoop! http://verkopers.marktplaats.nl/7542258
- Geplaatst op woensdag 09 juni 2010 14:05IK ga pas kijken als ik deel 7 ook heb gelezen OMG
Ik heb tot deel 6 in het Engels gelezen, het is zooooooooooo spannend je wilt echt niet weten wat er in deel 6 op het einde gebeurd ö - Geplaatst op woensdag 09 juni 2010 14:29
- Geplaatst op woensdag 09 juni 2010 15:04De pilot was wel okee, maar ik weet niet of ik het echt ga volgen. Ze hebben wel meteen het hele eerste boek in een aflevering gestopt.
- Geplaatst op donderdag 10 juni 2010 21:59Maar, je moet wel onthouden dat het gebaseerd is op de boeken, het kopieert het niet.
En ze hebben het hele eerste boek er in gestopt, omdat de mensen van ABCFamily de pilot moeten beoordelen of het word uitgezonden, en als Alison's lichaam nog niet word gevonden gebeurt er niet echt iets super shockends.
De tweede aflevering gaat over 'Het voorval met Jenna' anders zit je een heel seizoen wtf wat is dat Jenna gedoe en daar word je ook sjaggie van.
En het laatste boek, Wanted, is 8 juni uit gekomen en daar staat de oplossing in!
Ik heb hem besteld en ga hem binnenkort in het engels lezen!
xxYou're nobody until you're talked about. - Geplaatst op donderdag 10 juni 2010 22:01Ik heb de boeken allemaal gelezen..
Ben wel benieuwd naar de serie,maar ik ga nu douchen & slapen, dus morgen kijk ik wel even.tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op donderdag 10 juni 2010 22:05Ik wil deel 8 lezen ö vond trouwens het einde van deel 7 wel wat vreemd...
Weet iemand waar je de serie kunt zien op internet? Of staat hij gewoon op youtube? (: (wat ik nu even ga checken )TUMBLR | Day before yesterday I saw a rabbit, yesterday a deer and today you - Geplaatst op donderdag 10 juni 2010 22:05gaaaaaaaaaaaf!ik kan zoveel meer, gun mij die kans een keer' - fame.
- Geplaatst op donderdag 10 juni 2010 22:07oh laat maar ik heb de afleveringen al gevonden op youtube ^^TUMBLR | Day before yesterday I saw a rabbit, yesterday a deer and today you
- Geplaatst op donderdag 10 juni 2010 22:31jaa even vraagje
ik keek het. en aan het einde komt zo'n meisje binnen en dan gaan al die andere meisjes zo van; waat? wat doet zij hier? en ze had een grote zonnebril op.
is dat die jenna wat hierboven beschreven wordt?
wordt dat dan de volgende aflevering uitgelegt? of was dat al uitgelegt wie dat was en heb ik niet goed opgelet.jeuh - Geplaatst op vrijdag 11 juni 2010 17:02
Dat is Jenna inderdaad (: en het wordt nog uitgelegd de volgende aflevering (of de daar weer op volgende aflevering (A))quote:EGOSTRIPPER schreef op 10 June 2010 @ 22:31:
jaa even vraagje
ik keek het. en aan het einde komt zo'n meisje binnen en dan gaan al die andere meisjes zo van; waat? wat doet zij hier? en ze had een grote zonnebril op.
is dat die jenna wat hierboven beschreven wordt?
wordt dat dan de volgende aflevering uitgelegt? of was dat al uitgelegt wie dat was en heb ik niet goed opgelet.TUMBLR | Day before yesterday I saw a rabbit, yesterday a deer and today you - Geplaatst op vrijdag 11 juni 2010 18:05Jezus ze gaan wel héél vluchtig door de boeken heen!Live for today. Yesterday is over and tomorrow may never come.You nailed it!
- Geplaatst op vrijdag 11 juni 2010 19:01@ WATERMELON:
Idd, dat viel mij ook op. Dingen die pas vrij laat gebeurden in het boek, gebeuren nu heel snel achter elkaar. Ik ben dan ook benieuwd hoe lang deze serie zal blijven ;p
Hoe kun je trouwens episode 2 kijken? Op youtube wordt ik verwezen naar een andere website. Als ik die aanklik, krijg ik 1 of ander spam-iets. Dan staat er dat ik erop moet klikken om episode 2 te bekijken. (Ik kan het trouwens ook niet wegklikken.) En ik vertrouw het niet om daarop te klikken, zoals je denk ik wel begrijpt
Wie weet het?tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op vrijdag 11 juni 2010 19:08Viel mij ook op dat ze zo ontzettend snel erdoor heen gaan! Misschien gaan ze eerst snel door het eerste boek heen en daarna wat 'langzamer'?
Maar volgens mij is Episode 2 nog niet te zien toch, omdat die pas aanstaande dinsdag op tv komt? Of hij is al ergens uitgelekt op internetTUMBLR | Day before yesterday I saw a rabbit, yesterday a deer and today you - Geplaatst op vrijdag 11 juni 2010 19:09
- Geplaatst op vrijdag 11 juni 2010 23:52ik kan niet wachten tot hij in nl komt!ravenclawrocks wijzigde dit bericht op 11-06-2010 23:53 met 32%loves harry potter.
- Geplaatst op zaterdag 12 juni 2010 00:03
ja idd! de 1e aflevering was serieus heel boek 1! Dat einde, precies gewoon! Dan duurt de serie niet echt lang lijkt me haha.quote:WATERMELON schreef op 11 June 2010 @ 18:05:
Jezus ze gaan wel héél vluchtig door de boeken heen! - Geplaatst op zaterdag 12 juni 2010 00:08Ik heb de eerste aflevering gezien, echt super (;
wie weet wanneer het op tv komt?Never lose a diamond by collecting stones.