1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Media, film & muziek
  4. pretty little liars tv-serie

Dit onderwerp heeft 6835 reacties, en bestaat uit 274 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 274.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 17:35.

pretty little liars tv-serie

1. Xtra-small
    Afbeelding van xLenaKatinaFannx

Gallyon
    8 berichten
    Lid sinds May 2010

Omg die wil ik dus echt graag zien. Heb de boeken gelezen en wil dus ook de serie zien

2. Small
    Afbeelding van YOURELOVELY

Kathy
    157 berichten
    Lid sinds December 2007

Leuk! Ik vind die boeken echt geweldig! Maar het is denk ik wel moelijk om het echt zo spannend te maken als in de boeken.

-

3. Large
    Afbeelding van LAYANA

Angelique
    6,634 berichten
    Lid sinds April 2010

Ik ga morgen beginnen aan boek 7, maar ik hoorde dat die best wel tegenviel? Iemand anders die hem al heeft gelezen? (:

TUMBLR | Day before yesterday I saw a rabbit, yesterday a deer and today you

4. Medium
    Afbeelding van _OMG

--
    3,350 berichten
    Lid sinds November 2009

up ^^

5. Medium
    Afbeelding van VERSACI

Annemarie
    2,208 berichten
    Lid sinds November 2008

wauw, ik heb de boeken ook gelezen en het lijkt mij echt een super leuke serie!

6. Medium
    Afbeelding van IRRUMABO

Sara
    4,369 berichten
    Lid sinds June 2008

Eerste aflevering was gister avond op tv, heb vanochtend gedownload en gekeken. Moet eerlijk zeggen heb niet alle boeken gelezen, alleen deel 3 geloof ik. Maar zoals de serie er tot nu toe uit ziet klopt het wel allemaal. De meiden vind ik best goed gecast enzo:)

Steven McQueen is van mij. TUMBLR

7. Medium
    Afbeelding van writingsoul

Anoniem
    2,180 berichten
    Lid sinds July 2008

Ik ben hem nu aan het downloaden, ben echt benieuwd! Ben alleen bang dat ik het continu ga vergelijken met de boeken, en dat ik de serie dan weer niet leuk vind... Heb ik altijd als ik eerst het boek lees en dan pas de film/serie kijk xD

I am on the SeaFood Diet. I see food. I eat it.

8. Small
    Afbeelding van MissGwen

Gwen
    572 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb een aantal delen gelezen, maar ik vond het nou niet echt helemaal geweldig. wel leuk maar meer niet..

9. Xtra-small
    Afbeelding van lisanv

lisanne
    35 berichten
    Lid sinds November 2008

IK ga pas kijken als ik deel 7 ook heb gelezen OMG
    Ik heb tot deel 6 in het Engels gelezen, het is zooooooooooo spannend je wilt echt niet weten wat er in deel 6 op het einde gebeurd ö

10. Large
    Afbeelding van WATERMELON

-
    6,339 berichten
    Lid sinds May 2009

ik wil het zieeeen

Live for today. Yesterday is over and tomorrow may never come.You nailed it!

11. Large
    Afbeelding van BREAKTHOSERULES

J
    7,380 berichten
    Lid sinds November 2007

De pilot was wel okee, maar ik weet niet of ik het echt ga volgen. Ze hebben wel meteen het hele eerste boek in een aflevering gestopt.

12. Xtra-small
    Afbeelding van MOMSEN

lullo
    18 berichten
    Lid sinds January 2010

Maar, je moet wel onthouden dat het gebaseerd is op de boeken, het kopieert het niet.
    En ze hebben het hele eerste boek er in gestopt, omdat de mensen van ABCFamily de pilot moeten beoordelen of het word uitgezonden, en als Alison's lichaam nog niet word gevonden gebeurt er niet echt iets super shockends.
    De tweede aflevering gaat over 'Het voorval met Jenna' anders zit je een heel seizoen wtf wat is dat Jenna gedoe en daar word je ook sjaggie van.
    En het laatste boek, Wanted, is 8 juni uit gekomen en daar staat de oplossing in!
    Ik heb hem besteld en ga hem binnenkort in het engels lezen!

xx

You're nobody until you're talked about.

13. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Polyethylene

Kim
    26,952 berichten
    Lid sinds January 2009

Ik heb de boeken allemaal gelezen..
    Ben wel benieuwd naar de serie, maar ik ga nu douchen & slapen, dus morgen kijk ik wel even.

tumblr // Don't waste your time, or time will waste you.

14. Large
    Afbeelding van LAYANA

Angelique
    6,634 berichten
    Lid sinds April 2010

Ik wil deel 8 lezen ö vond trouwens het einde van deel 7 wel wat vreemd...
    Weet iemand waar je de serie kunt zien op internet? Of staat hij gewoon op youtube? (: (wat ik nu even ga checken )

15. Small
    Afbeelding van VVVMxx

Verena
    139 berichten
    Lid sinds November 2008

gaaaaaaaaaaaf!

ik kan zoveel meer, gun mij die kans een keer' - fame.

16. Large
    Afbeelding van LAYANA

Angelique
    6,634 berichten
    Lid sinds April 2010

oh laat maar ik heb de afleveringen al gevonden op youtube ^^

17. Large
    Afbeelding van EGOSTRIPPER

kapstok
    6,304 berichten
    Lid sinds November 2007

jaa even vraagje
    ik keek het. en aan het einde komt zo'n meisje binnen en dan gaan al die andere meisjes zo van; waat? wat doet zij hier? en ze had een grote zonnebril op.

is dat die jenna wat hierboven beschreven wordt?
    wordt dat dan de volgende aflevering uitgelegt? of was dat al uitgelegt wie dat was en heb ik niet goed opgelet.

jeuh

18. Large
    Afbeelding van LAYANA

Angelique
    6,634 berichten
    Lid sinds April 2010

quote:
    EGOSTRIPPER schreef op 10 June 2010 @ 22:31:
    jaa even vraagje
    ik keek het. en aan het einde komt zo'n meisje binnen en dan gaan al die andere meisjes zo van; waat? wat doet zij hier? en ze had een grote zonnebril op.

is dat die jenna wat hierboven beschreven wordt?
    wordt dat dan de volgende aflevering uitgelegt? of was dat al uitgelegt wie dat was en heb ik niet goed opgelet.
    Dat is Jenna inderdaad (: en het wordt nog uitgelegd de volgende aflevering (of de daar weer op volgende aflevering (A))

19. Large
    Afbeelding van WATERMELON

-
    6,339 berichten
    Lid sinds May 2009

Jezus ze gaan wel héél vluchtig door de boeken heen!

Live for today. Yesterday is over and tomorrow may never come.You nailed it!

20. Xtra-xtra-large

Kim
    26,952 berichten
    Lid sinds January 2009

@ WATERMELON:
    Idd, dat viel mij ook op. Dingen die pas vrij laat gebeurden in het boek, gebeuren nu heel snel achter elkaar. Ik ben dan ook benieuwd hoe lang deze serie zal blijven ;p

Hoe kun je trouwens episode 2 kijken? Op youtube wordt ik verwezen naar een andere website. Als ik die aanklik, krijg ik 1 of ander spam-iets. Dan staat er dat ik erop moet klikken om episode 2 te bekijken. (Ik kan het trouwens ook niet wegklikken.) En ik vertrouw het niet om daarop te klikken, zoals je denk ik wel begrijpt ;)
    Wie weet het?

21. Large
    Afbeelding van LAYANA

Angelique
    6,634 berichten
    Lid sinds April 2010

Viel mij ook op dat ze zo ontzettend snel erdoor heen gaan! Misschien gaan ze eerst snel door het eerste boek heen en daarna wat 'langzamer'? :)

Maar volgens mij is Episode 2 nog niet te zien toch, omdat die pas aanstaande dinsdag op tv komt? Of hij is al ergens uitgelekt op internet

22. Xtra-xtra-large

Kim
    26,952 berichten
    Lid sinds January 2009

Oké, bedankt :)

23. Small
    Afbeelding van ravenclawrocks

O.
    181 berichten
    Lid sinds August 2008

ik kan niet wachten tot hij in nl komt!

ravenclawrocks wijzigde dit bericht op 11-06-2010 23:53 met 32%
    loves harry potter.

24. Large
    Afbeelding van SAVEYOURSOUL

L.
    6,995 berichten
    Lid sinds June 2009

quote:
    WATERMELON schreef op 11 June 2010 @ 18:05:
    Jezus ze gaan wel héél vluchtig door de boeken heen!
    ja idd! de 1e aflevering was serieus heel boek 1! Dat einde, precies gewoon! Dan duurt de serie niet echt lang lijkt me haha.

25. Small
    Afbeelding van lookdowndeep

Chelsay
    474 berichten
    Lid sinds May 2009

Ik heb de eerste aflevering gezien, echt super (;
    wie weet wanneer het op tv komt?

Never lose a diamond by collecting stones.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?