Dit onderwerp heeft 6835 reacties, en bestaat uit 274 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 274.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 17:35.
pretty little liars tv-serie
- Geplaatst op vrijdag 19 februari 2010 22:58

dit is voor alle mensen die deze nieuwe serie volgen.
voor de newbies:
Pretty little liars is een tv-serie die sinds 8 juni 2010 op de amerikaanse televisiezender, abc te zien is. De serie is afegeleid van de boeken van Sara Shepard. In nederland zijn alleen de 1e 4 boeken verkrijgbaar, maar er zijn eigenlijk al 8 boeken.
'Het verhaal gaat over vijf meisjes, Spencer, Aria, Hanna, Emily en Alison. Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een slaapfeestje. Die dag verdwijnt Alison. Ze is spoorloos. Drie jaar later zijn de beste vriendinnen helemaal uit elkaar gegroeid en hebben ze nieuwe vrienden. Maar dan krijgen ze ineens rare berichtjes van iemand die zich 'A' noemt. A dreigt hun levens te verwoesten. Is A Alison, hun beste vriendin die een jaar geleden verdwenen is?' -bron: wikipedia.
de officiële site van PLL:
http://www.prettylittleliars.com/
de site van acb:
http://abcfamily.go.com/shows/pretty-little-liars
hier staan foto's, filmpjes en andere dingetjes op. Je kan er de afleveringen ook op kijken, maar op sommige computers zal dat misschien niet lukken omdat je er alleen naar mag kijken als je in die regio woont.
links om de serie te volgen:
ch131
tv-dome
surfthechannel
tvshack
sidereel
tv.blinkx
watchprettylittleliars
fastpasstv
watch-series
link om de afleveringen te downloaden:
isohunt
blog met plaatjes en andere dingen (je kan hier ook die boeken downloaden):
fuckyeahprettylittleliarsjakethedog wijzigde dit bericht op 17-07-2011 19:51 met 136%tumblr
- Geplaatst op vrijdag 19 februari 2010 23:04Ik heb de boeken niet gelezen , niet eens geprobeerd te lezen. Maar de trailer spreekt me ook niet echt aan ..
En idd ze heeft een irritant hoof.. :/*bearhug - Geplaatst op vrijdag 19 februari 2010 23:26
- Geplaatst op vrijdag 19 februari 2010 23:32Ik vind de boeken echt leuuuuk, dus ben wel benieuwd naar die serie. Ik ga de eerste aflevering iig wel kijken (:you\'re beautiful
- Geplaatst op vrijdag 19 februari 2010 23:33De trailer spreekt me niet echt aan.Dare to dream
- Geplaatst op zondag 11 april 2010 21:50Ja echt leuk
MOMSEN wijzigde dit bericht op 26-04-2011 17:54 met 97%You're nobody until you're talked about. - Geplaatst op zondag 11 april 2010 21:57
Dankjewel voor het geven van de echte trailer:D pfoe gelukkig is die ander niet echt, ben nu wel heel erg benieuwd naar de serie! Ben nu bij deel 6:Dquote:MOMSEN schreef op 11 April 2010 @ 21:50:
OHMYGOD!!
Dat is die TRAILER NIET!
DAT IS DIE BOEKEN TRAILER! DAT IS GWN EEN OF ANDER MODEL OFZO!
De TV SHOW begint op 8 Juni 2010 om 8 tot 9 uur volgens mij op ABC Family in Amerika!
SASHA PIETERSE SPEELT ALISON DILAURENTIS!
DIT IS DE ECHTE TRAILER!!
http://www.facebook.com/home.php?#!/video/video.php?v=593226487255
Hier vind je alle info over de tv show met de cast en de crew enzo!
http://prettylittleliarsss.webs.com/TUMBLR | Day before yesterday I saw a rabbit, yesterday a deer and today you - Geplaatst op zondag 11 april 2010 21:59Ik heb de eerste twee delen daarvan ooit een keer gelezen. Maar ik kan de trailer niet zien, want ik heb geen facebook.
- Geplaatst op zondag 11 april 2010 21:59Ik vind die boeken echt heel leuk, kan ook niet wachten tot de tv-serie begint en ga het zeker kijken (:
- Geplaatst op zondag 11 april 2010 22:04ooh die boeken vind ik super ! heb een paar weken geleden het 3e deel uitgelezen, maar het is wééér een open einde dus nu moet ik deel 4 gaan zoeken. is die al uit in de bieb fso, ja toch ?
stupid creates more - Geplaatst op zondag 11 april 2010 22:11
Deel 4 is bij ons al wel in de biebquote:colourmyworld schreef op 11 April 2010 @ 22:04:
ooh die boeken vind ik super ! heb een paar weken geleden het 3e deel uitgelezen, maar het is wééér een open einde dus nu moet ik deel 4 gaan zoeken. is die al uit in de bieb fso, ja toch ?
TUMBLR | Day before yesterday I saw a rabbit, yesterday a deer and today you - Geplaatst op maandag 12 april 2010 14:28De boeken zijn echt superleuk!
Ik denk eigenlijk dat zo'n tv-serie dan tegen gaat vallen, juist omdat de boeken zo geweldig zijn. - Geplaatst op zaterdag 24 april 2010 11:10Die boeken zijn echt superleuk! Maar ze hadden van Alison altijd zó'n perfect beeld. Dat dit me gewoon echt tegenvalt. Dat kind is gewoon gemiddeld, niet knap, niet lelijk. Dus ik denk inderdaad dat die serie dan tegen gaat vallenNever lose a diamond by collecting stones.
- Geplaatst op zaterdag 24 april 2010 11:11
- Geplaatst op zaterdag 24 april 2010 19:27Ik heb de boeken t/m 4 gelezen.. Vond ze echt superleuk.. alleen zijn ze best moeilijk te krijgen.. (ik heb ze allemaal gekocht toen ik in Amerika was). Ik vind ook eigenlijk dat de serie had moeten stoppen na 4, want dat zou een logisch einde zijn geweest...
- Geplaatst op zaterdag 24 april 2010 19:30heb deel 1-4 gelezen, waren wel hele gave boeken. ik ben benieuwd
He really loves you, you just dont always love yourself. - TUMBLR - Geplaatst op zaterdag 24 april 2010 19:31Ik had bij Alison een perfect & beeldschoon meisje in mijn hoofd en dat is nu door die trailer 'verpest'.Ik was chiyuushiyaki en daarvoor MareDude. // I was once a boy till I cut my penis off.
- Geplaatst op zaterdag 24 april 2010 21:06Ik heb de boeken gelezen! Ze zijne echt supermooi !!!
Ik denk oook dat de tv-serie een beetje tegenvalt...
vooral Alison dan...
xxI (L) be a princess - Geplaatst op zaterdag 24 april 2010 23:58
- Geplaatst op zondag 16 mei 2010 23:44Ajoh ik vind het prima, het gaat om het verhaal bij mij, ik vind het stalken juist grappig
MOMSEN wijzigde dit bericht op 26-04-2011 17:56 met 83%You're nobody until you're talked about. - Geplaatst op maandag 17 mei 2010 11:38
jezus, slechte actrices XDquote:MOMSEN schreef op 16 May 2010 @ 23:44:
Jullie hebben wel een beetje gelijk over Alison,
maar ja dat dacht ik eerst ook maar ik heb mezelf er overheen gezet,
ik bedoel als je een actrice zoekt die echt perfect haar is, kun je lang gaan zoeken,
ik bedoel Sasha Pieterse kan haar echt geweldig spelen en tot leven brengen,
en ze is hardstikke knap =)
Ik was eerst ook best wel boos over dat niemand er echt goed op leek, maar ik bedoel het gaat om het acteren,
ashley kan echt goed hanna spelen vind ik etc..
Hier is nog een uitgebreide trailer.
http://www.youtube.com/watch?v=fBJbHranLaQ&feature=related - Geplaatst op maandag 17 mei 2010 11:42ik had t ook gezien ja
ik vind de boeken zooooooo leuk
dus ik sprong ook een gat in de lucht toen ik het hoorde
waarschijnlijk zijn de boeken leuker dan de tv serie, maarja :')Live for today. Yesterday is over and tomorrow may never come.You nailed it! - Geplaatst op maandag 17 mei 2010 11:48nu heb ik de trailer gezien en het valt best tegen
deze dingen die ik hier zie vond ik in de boeken heel spannend en hier komt het allemaal heel snel voorbij en het lijkt helemaal niet spannend ofzo. en ook niet echt goed geacteerdLive for today. Yesterday is over and tomorrow may never come.You nailed it! - Geplaatst op vrijdag 21 mei 2010 18:43Woaah up =D Hij komt bijna uit in Amerika :3 Als iemand ergens op internet vind waar hij te bekijken is , meld het dan even ^^ Want ik wil het echt heel graag volgen!
- Geplaatst op zaterdag 22 mei 2010 19:21ben benieuwd ernaar!