Dit onderwerp heeft 323 reacties, en bestaat uit 13 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 13.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 18:26.
Topic voor alle eBay en PayPal vragen!
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 13:41Hoe kan je trouwens alleen met bankrekening betalen op Paypal zonder een creditcardnummer in te vullen? Mij is het namelijk niet gelukt, hij bleef maar vermelden dat ik ook een creditcardnummer moest toevoegen.tumblr // Don't waste your time, or time will waste you.
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 13:49Zelfde probleem..
Volgens mij werkt het alleen op een creditcard met Visa en Mastercard enz.. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 14:27Ik ga dit eens uitproberen:
http://computertotaal.nl/...-koppelen-aan-paypal.html - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 15:54Ik wil iets kopen op ebay, maar ik snap het niet zo goed met die tijd die erbij staat en de verzendkosten enzo. Iemand die me kan helpen?
-Ik heb wel paypal-Life was much easier when apple and blackberry were just fruits - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 17:51ik heb oortjes gekocht op ebay, alles ging goed oortjes kwamen na 1 dag al aan en we hadden met paypal betaald. daarna hebben we gewoon een goede feedback gegeven.
nu heeft mijn broer een geschil ofzoiets gekregen, maar we weten niet wat we moeten doen? - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 17:55ik wil graag iets kopen op ioffer.com (dit is een vraag over paypal!) Maar diegene zei dat hij geen geld op zijn paypal kreeg ofzo, en dat dat een een probleem was.. Zijn deze problemen er echt, of moet ik verder zoeken?
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 15:16heeft ie paypal? Als je niet met paypal kunt betalen = niet doen.
Spazzolino: ebay is een veilingsite. Als er staat: 1 dag, 3 uur, 18 minuten betekend dat dat het dan is afgelopen, de biedingen zijn dan afgelopen en het item is dan meestal verkocht aan de hoogste bieder.
Verzendkosten: staat er bij, als het er NIET bij staat moet je ff mailen (shipping costs)
@ xoxoIloveyou: mail die koper fftjes. Die mensen verkopen zo belachelijk veel dat ze niet echt weten wie je bent/wat je hebt gekocht. Als je ze mailt en zegt dat je ze hebt betaald en al hebt ontvangen, moet je gelijk aan ze vragen om het geschil te sluiten.What can you say?! Your life is shit today! TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 16:30Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties.
Hoe komt dit? M'n hele account klopt verder, en heb nog nooit iets gekocht via paypal, ligt het daaraan?
thx - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 16:32
Dankjewel! Maar als ik dus meteen de vaste prijs betaal kan ik het gewoon kopen. Alleen de verzendkosten vanuit Hongkong waren maar iets van 2 dollar, dat kan toch niet?quote:Schynzel schreef op 31 January 2012 @ 15:16:
heeft ie paypal? Als je niet met paypal kunt betalen = niet doen.
Spazzolino: ebay is een veilingsite. Als er staat: 1 dag, 3 uur, 18 minuten betekend dat dat het dan is afgelopen, de biedingen zijn dan afgelopen en het item is dan meestal verkocht aan de hoogste bieder.
Verzendkosten: staat er bij, als het er NIET bij staat moet je ff mailen (shipping costs)
@ xoxoIloveyou: mail die koper fftjes. Die mensen verkopen zo belachelijk veel dat ze niet echt weten wie je bent/wat je hebt gekocht. Als je ze mailt en zegt dat je ze hebt betaald en al hebt ontvangen, moet je gelijk aan ze vragen om het geschil te sluiten.Life was much easier when apple and blackberry were just fruits - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 18:41Ik heb dus net een paypal en ebay account aangemaakt, alleen ik heb ook gelezen dat je zonder iets op je paypal rekening te zetten iets kunt kopen, dat paypal dat dan van je bankrekening afhaalt. Hoe werkt dit, en wil dit ook gewoon met dollars enzo?http://crystalcloudss.blogspot.com/
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 23:49@ Awwo: heb jij je bankrekening wel gekoppeld??
@ Je_nny: je moet je bankrekening koppelen aan je paypal ;-) In andere valuata's betalen kan ook gewoon, dit gaat auomatisch
Hier een link hoe het koppelen moet:
https://www.paypal-nederl...rt/rekening-koppelen.html
@ Spazzolino: Ja dan kun je het gewoon kopen! Ja 2$ verzendkosten kan wel (ze verzenden meestal tientallen pakketjes per dag), soms zijn de verzendkosten ook 'gratis': dit zit dan bij de prijs in!What can you say?! Your life is shit today! TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 09:09Toen ik me aanmeldde had ik gelijk mijn bankgegevens etc. ingevuld, ik ontving na 2 dagen ong. 2x een paar cent op mijn bank en heb dit ingevuld, toen was mijn bankrekening bevestigd (dus al die stappen op die website)
Had wel ergens gelezen dat het misschien komt als je ooit in de -min hebt gestaan, dat je niks zomaar kan afschrijven..soort ''beveiliging'', toevallig stond ik vorig jaar 1x in de min. maar ik wacht nog op paypals antwoord.. - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 22:08Komen er ook nog extra kosten overheen als je betaalt met paypal?
En als je bijv. in dollars moet betalen, hoe weet je dan hoeveel dat in euro's is? Gewoon omrekenen op een website of word dat op je paypal weergegeven? - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 22:16@SsSharonxx, dat ligt gewoon aan de inflatie, dus hoeveel een euro waard is ten opzichte van een dollar op dit moment, dat kan per dag verschillen (met 0,1 cent dan misschien) per aantal maanden kan het meer verschillen.
Dus dat kan je gewoon omrekenen op een website (die wel wordt bijgehouden tenminste) (: - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 09:14quote:Awwo schreef op 01 February 2012 @ 22:16:
@SsSharonxx, dat ligt gewoon aan de inflatie, dus hoeveel een euro waard is ten opzichte van een dollar op dit moment, dat kan per dag verschillen (met 0,1 cent dan misschien) per aantal maanden kan het meer verschillen.
Dus dat kan je gewoon omrekenen op een website (die wel wordt bijgehouden tenminste) (:
oke dankjewel! (:
en weet iemand hoe het zit met evt. extra kosten als je met paypal betaald? - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 10:32IK HEB ECHT HULP NODIG!!
er staat steeds als ik iets wil kopen bij een winkel op ebay dat ik een creditcard moet toevoegen.
ik heb mijn bankpas al toegevoegd en geverieveerd..
bij een andere shop heb ik wel al iets gekocht!
kan iemand mij aub helpen? ben radeloos
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 10:33^ Dan kun je misschien alleen betalen met creditcard. Helaas zijn er nog veel bedrijven waar het alleen dmv creditcard kan. Als je naar het buitenland gaat is het soms de enige optie.
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 10:36
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 10:41oke het is me nu ineens gelukt!
ik ging naar www.paypal.nl » geld overmaken » ebay objecten » afhandeling op ebay
ik hoop dat het ook bij jullie werkt! - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 10:43
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 23:19Hoi iedereen, ik hoop dat iemand me kan helpen.
Van verschillende verkopers heb ik dingetjes gekocht, elke keer producten van onder de 22 euro. Dus die worden ook los van elkaar verstuurd, en krijg ik dan als het goed is geen extra kosten van invoerrechten/douane dinges ofzo? Ik heb er weinig verstand van, hoop dat iemand antwoord kan geven
www.brightestbeauty.com - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 18:25zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb iets gekocht voor 20,- en er zou nog 6eu verzendkosten bij komen. Toen wilde ik het gaan betalen, lukte het niet. Krijg ik een mail dat ik het via een andere link moet betalen, dit kan wel gewoon via paypal.. Maar dan staat er in een keer bij dat de verzondkosten ¤20,- zijn! Iemand dit al eens eerder mee gemaakt?Amor Vincit Omnia.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 17:41kreeg je een mail van de verkoper dat je via een andere link moet betalen? Dan moet je dat niet doen. & wat lukte er niet bij het betalen?
@ Perfuckt: nee. je kunt wel problemen krijgen als je een nep-product koopt (maar je krijgt eerst een waarschuwing)
@sharonnx: paypal gebruikt niet de huidige koers. Ze snoepen er vaak een paar cent vanaf =@What can you say?! Your life is shit today! TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 17:42ik heb via een site (betrouwbaar) geld overgemaakt via paypal. Maar is het normaal dat je van de verkoper geen berichtje meer krijgt?
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 18:20
WTF is dat echt zo?!quote:Schynzel schreef op 06 February 2012 @ 17:41:
kreeg je een mail van de verkoper dat je via een andere link moet betalen? Dan moet je dat niet doen. & wat lukte er niet bij het betalen?
@ Perfuckt: nee. je kunt wel problemen krijgen als je een nep-product koopt (maar je krijgt eerst een waarschuwing)
@sharonnx: paypal gebruikt niet de huidige koers. Ze snoepen er vaak een paar cent vanaf =@