Dit onderwerp heeft 323 reacties, en bestaat uit 13 pagina's. U bent momenteel op pagina 11 van 13.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 18:26.
Topic voor alle eBay en PayPal vragen!
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:53@ TeenageDream_ Ja
toiletrocker: ja nooit gemerkt? Het is volgens mij nooit de huidige koers.What can you say?! Your life is shit today! TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 20:36oke ik heb een vraag en kan er iemand zo snel mogelijk antwoorden aub?
ik krijg dus dit:

maar ik heb een maestro kaart van dexia dat zit verbonden aan mijn paypall maar hier moet ik plots mijn nummer invoeren en mijn 'soort' kaart staat er niet bij. En ik krijg mails van ebay dat ik dit product ook echt gekocht heb terwijl ik nog niet betaald heb en het maakt me bang xd
please!! wat moet ik doen - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 20:55
- Geplaatst op maandag 20 februari 2012 00:50is er misschien een manier waardoor je de zoek functie kan instellen tot alleen mensen die naar nl shippen...meeste verkopers shippen wel hierheen maar ik vind het heel erg irritant als ik dingen krijg waarvan de verkoper niet naar nl verzenden...
kan ik dat uitzetten ofzo? - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 13:45Vraagje; Volgens mijn moeder moet je heel veel transactie kosten betalen als je naar iemand in hongkong wil betalen met paypal. is dit zo? Want dit is de reden dat ik niets mag bestellen.As long as it's love in your life it's always worth living♥
- Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 14:00tuurlijk niet
gewoon het bedrag wat ze vragen en klaar 
- Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 14:02Okeeee
maar bij sommige staat free shipping hoef je dan geen verzendkosten te betalen?As long as it's love in your life it's always worth living♥ - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 16:24Het is me gelukt mag vanavond eindelijk een paypal account aanmaken (:As long as it's love in your life it's always worth living♥
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 16:26nee dan moet je inderdaad geen verzendkosten te betalen

- Geplaatst op zondag 26 februari 2012 11:47
als hij er niet tussen staat dan kun je er denk ik ook niet mee betalen.. Dus ik zou gewoon geld van je bank afhalen en dat op je paypal account zettenquote:SolemnlySwear schreef op 16 February 2012 @ 20:36:
oke ik heb een vraag en kan er iemand zo snel mogelijk antwoorden aub?
ik krijg dus dit:
[afbeelding]
maar ik heb een maestro kaart van dexia dat zit verbonden aan mijn paypall maar hier moet ik plots mijn nummer invoeren en mijn 'soort' kaart staat er niet bij. En ik krijg mails van ebay dat ik dit product ook echt gekocht heb terwijl ik nog niet betaald heb en het maakt me bang xd
please!! wat moet ik doen
'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?' -Dumbledore - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 16:02Ik heb eigenlijk nog nooit iets via eBay gekocht, maar kom net echt hele leuke kettingen tegen. De verkoper komt uit china, maar de verzendkosten zijn gratis... Maar is dat dan ook echt zo of komen er opeens nog extra kosten bij? Want het lijkt mij apart dat vanuit china iets verzenden helemaal gratis is?~ Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering.
- Geplaatst op woensdag 29 februari 2012 01:28quote:Faloesy schreef op 27 February 2012 @ 16:02:
Ik heb eigenlijk nog nooit iets via eBay gekocht, maar kom net echt hele leuke kettingen tegen. De verkoper komt uit china, maar de verzendkosten zijn gratis... Maar is dat dan ook echt zo of komen er opeens nog extra kosten bij? Want het lijkt mij apart dat vanuit china iets verzenden helemaal gratis is?
als er staat free shipping is het gewoon free shipping
hun doen echt nooit stiekem kosten erop ofzo...ik bestel al 1 jaar van ebay
en 90% ervan komt uit hong kong/china
echt die chinezen die doen vaak zelfs bij hele grote dingen free shipping
in nl moet ik 5 euro verzendkosten betalen voor een flesje perfum pfff
chinese are the best
lol.. - Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 13:12kun je geld dat op je paypal rekening staat ook weer overzetten op je gewone bankrekening?You smell like a nappy
- Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 15:24waaYou smell like a nappy
- Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 15:39quote:1totheD schreef op 02 March 2012 @ 13:12:
kun je geld dat op je paypal rekening staat ook weer overzetten op je gewone bankrekening?
Ja.
Dan moet je inloggen op paypal en onder het kopje mijn rekening staat dan opnemen, daar druk je op en volg je de verdere stappen. - Geplaatst op zaterdag 03 maart 2012 12:54okee dankje!
You smell like a nappy - Geplaatst op zondag 04 maart 2012 17:39Ik had van de week wat gekocht en toen was het niet meer op voorraad of kapot zei ze. NU wilde ze het terugbetalen en dat is gebeurd via paypal, maar het staat niet op mn paypal. Hoe werkt zoiets? Gaat het naar mn rekening dan meteen of komt het op paypal te staan.Hopes and dreams.
- Geplaatst op dinsdag 06 maart 2012 19:41
up, ik wil dit ook wetenquote:MUJERcita69 schreef op 04 March 2012 @ 17:39:
Ik had van de week wat gekocht en toen was het niet meer op voorraad of kapot zei ze. NU wilde ze het terugbetalen en dat is gebeurd via paypal, maar het staat niet op mn paypal. Hoe werkt zoiets? Gaat het naar mn rekening dan meteen of komt het op paypal te staan. - Geplaatst op vrijdag 09 maart 2012 17:31Ik moet nu 2 bedragen invoeren maar waar kan ik die zien? Moet ik dan bv inloggen op de abn amro site? Want dat heb ik geprobeerd alleen hij geeft steeds foutmeldingen als ik probeer in te loggen. :// zo kan ik nooit zien wat die 2 bedragen zijn :xik hou van puppy's
- Geplaatst op zaterdag 10 maart 2012 15:14Ok dus ik heb 1 achternaam ingevuld terwijl ik er 2 heb... Ik heb een scan van mijn ID opgestuurd alleen nu is mijn account beperkt omdat ze niet genoeg informatie hebben of zo? Moet ik nu ook van mijn paspoort ofzo een scan opsturen? ://skyoflighters wijzigde dit bericht op 13-03-2012 16:23 met 86%ik hou van puppy's
- Geplaatst op woensdag 14 maart 2012 10:26Hoe kan het dat als ik wat probeer te kopen via eBay(wel boven de 30¤) dat ie steeds vraagt om mijn creditcard gegevens? Heb al 100x Paypal gebruikt en dat vroeg ie normaal nooit..Bij verschillende verkopers geprobeerd nu al..Hopes and dreams.
- Geplaatst op woensdag 14 maart 2012 10:28
Weet het inmiddels al, doet er een paar dagen over omdat Paypal het wilt bekijken!quote:Hopes and dreams. - Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 11:04Ik heb wel ene vraag over de verzendskosten. Ik wou iets kopen was maar 2 euro en zonder verzendskosten. kan dit wel kloppen?? komt het helemaal uit engeland, en als je dat zelfde product hier koopt kost het al 10 euro
- Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 11:14^Kan zeker kloppen hoor (:
ik zou wel even goed kijken naar het product, want de kans is wel groot dat het product niet precies hetzelfde is, maar nagemaakt.ik was priekjuh (: - Geplaatst op zaterdag 17 maart 2012 13:47Ik wil graag iets uit Amerika bestellen, maar het is toch niet standaard zo dat je pakketje onderschept wordt bij de douane? (boven de 22 euro)