Dit onderwerp heeft 452 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 30-04-2012 18:22.
The lying game. (tv-serie)
- Geplaatst op zondag 25 maart 2012 15:24Is het ondertussen al bekend wanneer en of season 2 begint?
Het is al een tijdje geleden dat het is gestopt haha. - Geplaatst op zondag 25 maart 2012 16:17Het is nog steeds niet zeker, maar the lying game staat niet in de summer schedule van ABC family dus of hij begint in de herfst of helemaal niet?watch out for this girl she's got a gun for a tongue.
- Geplaatst op zondag 25 maart 2012 16:30omg dat laatste zou ik dus echt erg vinden.
Hoe weet jij al die dingen? Haha waar vind je de info? - Geplaatst op maandag 26 maart 2012 10:13Gewoon googlen haha
Dus bijvoorbeeld: abc summer schedule 2012, en toen kreeg ik een artikel waarin stond dat tlg er niet tussen staat. ik hoop echt dat hij gewoon wat later begint ofzo!watch out for this girl she's got a gun for a tongue. - Geplaatst op maandag 26 maart 2012 12:38In de zomer in ieder geval niet. Het kan zijn dat het in de herfst begint, samen met het nieuwe seizoen van Switched at Birth, maar er is nog niets definitief bekend.Fashions fade. Style is eternal. - Yves Saint Laurent
- Geplaatst op donderdag 29 maart 2012 17:55Ik heb een vraagje mensen!
Ik ben pas de serie gaan kijken, en ben nu bij aflevering 11. Maar op de een of andere manier heb ik het idee dat er 1 aflevering mist of zo? Want in het begin laten ze de vorige stukjes zien, en de laatste stukjes heb ik allemaal niet gezien. Ik kijk het via TUBE+, maar elke link laat dezelfde aflevering zien. Kan iemand mij hier mee helpen? Want ik wil wel graag de goede volgorde aanhouden.The sky's the limit. - Geplaatst op donderdag 29 maart 2012 17:59Laat maar, het probleem zat hem al bij aflevering 10.. hahaThe sky's the limit.
- Geplaatst op vrijdag 30 maart 2012 16:31weet iemand wanneer er een seizoen 2 komt?
- Geplaatst op vrijdag 30 maart 2012 16:41net the final episode gekeken liep een beetje achter omdat ik het druk had. Maar zou het echt raar en niet leuk vinden als het nu stopt!winner takes over
- Geplaatst op vrijdag 30 maart 2012 16:48
We weten niet eens of er überhaupt een tweede seizoen komt. Gewoon geduld hebben. Dat zullen we waarschijnlijk toch niet voor de zomer te weten komen.quote:DoubleVision schreef op 30 March 2012 @ 16:31:
weet iemand wanneer er een seizoen 2 komt?Fashions fade. Style is eternal. - Yves Saint Laurent - Geplaatst op maandag 02 april 2012 16:24Ik kijk nu desperate housewives, omdat alle series die ik volg nu een stop hebben. Ben nu net bij een aflevering waar "Alec" in speelt :p Weet zo zijn echte naam even niet.Fezzes are cool.
- Geplaatst op zondag 15 april 2012 10:34Ik ben bij aflevering 14 en ik vind het super leuk! Oké, het haalt het nog niet bij PLL maar het komt dicht in de buurt.
En Emma en Ethan zo zooooo cute samen! Steeds als ik hen samen zie wil ik ook verliefd zijn. (:BLOG: Damn the consequences - What is one thing you would do if you knew you would not fail? Now go out and do it. - Geplaatst op maandag 16 april 2012 18:09Ik ben nu bij de laatste afl. (20) En ik vind het zo jammer dat er nog geen volgend seizoen is. ben verliefd op deze serie ♥
- Geplaatst op maandag 16 april 2012 18:10
Alec speelt er het hele seizoen in ?!quote:DELIGHTOS schreef op 02 April 2012 @ 16:24:
Ik kijk nu desperate housewives, omdat alle series die ik volg nu een stop hebben. Ben nu net bij een aflevering waar "Alec" in speelt :p Weet zo zijn echte naam even niet. - Geplaatst op dinsdag 24 april 2012 22:20Er komt nu zeker een season 2!

- Geplaatst op dinsdag 24 april 2012 22:37yeaah
- Geplaatst op dinsdag 24 april 2012 23:25Yayy! Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Waar heb je dat gezien btw?duress wijzigde dit bericht op 24-04-2012 23:26 met 25%watch out for this girl she's got a gun for a tongue. - Geplaatst op dinsdag 24 april 2012 23:31
Google + the lying game season 2 .. en dan op nieuws klikken.quote:duress schreef op 24 April 2012 @ 23:25:
Yayy! Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Waar heb je dat gezien btw?Fashions fade. Style is eternal. - Yves Saint Laurent - Geplaatst op dinsdag 24 april 2012 23:34^ Thanks, ik had het wel gegoogled en toen kwam er niks, maar ik had niet op nieuws geklikt.watch out for this girl she's got a gun for a tongue.
- Geplaatst op woensdag 25 april 2012 16:24
Haha, ik las het gewoon op facebook omdat ik hun "geliked" had. Het wordt een winterpremiere.quote:duress schreef op 24 April 2012 @ 23:25:
Yayy! Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Waar heb je dat gezien btw?
Maar dat heb je nu vast ook al gelezen op google hahaha. - Geplaatst op woensdag 25 april 2012 16:30
Wanneer!!!!!?quote: - Geplaatst op woensdag 25 april 2012 16:31
Winterseizoen. Oktober dus.quote:Fashions fade. Style is eternal. - Yves Saint Laurent - Geplaatst op zondag 29 april 2012 11:21Echt een geweldige serie dit! Alleen zo jammer dat er pas winter '12 weer nieuwe afleveringen komen...
Mijn theorie over de biologische ouders van Sutton & Emma:
Sutton noemt Rebecca 'Mum', dus ik neem aan dat Rebecca de biologische moeder is. Ze had in het verleden een affaire met Ted. Ik denk dat Ted in die tijd Rebecca zwanger gemaakt heeft van Sutton & Emma en dat hij hierover ook een telefoontje kreeg tijdens die operatie van Justin's moeder. Voor Ted betekent dus dat hij zijn eigen dochter heeft geadopteerd. Om de situatie voor hem makkelijk te houden heeft hij daarom ook niets tegen Kristin gezegd over de affaire...
Ik heb alleen geen idee wat Alec hier dan allemaal mee te maken zou kunnen hebben... - Geplaatst op maandag 30 april 2012 18:22quote:Babbelieneke schreef op 29 April 2012 @ 11:21:
Echt een geweldige serie dit! Alleen zo jammer dat er pas winter '12 weer nieuwe afleveringen komen...
Mijn theorie over de biologische ouders van Sutton & Emma:
Sutton noemt Rebecca 'Mum', dus ik neem aan dat Rebecca de biologische moeder is. Ze had in het verleden een affaire met Ted. Ik denk dat Ted in die tijd Rebecca zwanger gemaakt heeft van Sutton & Emma en dat hij hierover ook een telefoontje kreeg tijdens die operatie van Justin's moeder. Voor Ted betekent dus dat hij zijn eigen dochter heeft geadopteerd. Om de situatie voor hem makkelijk te houden heeft hij daarom ook niets tegen Kristin gezegd over de affaire...
Ik heb alleen geen idee wat Alec hier dan allemaal mee te maken zou kunnen hebben...
Ja dat denk ik ook , maar wat ik niet snap is waarom heeft sutton onder een hoedje gespeeld met rebecca? Oke t'is haar moeder maar hoort emma dit dan ook niet te weten? BEN BENIEUWD
En idd wat heeft alec hier nou mee te maken? Iedereen is ook zo bang voor hem?!!