Dit onderwerp heeft 452 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 30-04-2012 18:22.
The lying game. (tv-serie)
- Geplaatst op zaterdag 03 september 2011 19:57Oke, aangezien ik alles van pll voorlopig heb gezien, wordt dit m'n nieuwe serie :')
- Geplaatst op zaterdag 03 september 2011 19:59
Ja precies haha! Het zijn ook leuke boeken, trouwens, ze zijn ook door Sara Shepard geschreven net zoals PLL!quote:deer schreef op 03 September 2011 @ 19:57:
Oke, aangezien ik alles van pll voorlopig heb gezien, wordt dit m'n nieuwe serie :')
- Geplaatst op zaterdag 03 september 2011 20:02Ik ga kijken !
http://stealmyheartandbreakmypride.tumblr.com/ - Geplaatst op zondag 04 september 2011 16:13quote:deer schreef op 03 September 2011 @ 19:57:
Oke, aangezien ik alles van pll voorlopig heb gezien, wordt dit m'n nieuwe serie :')
ja die van mij ook
ik denk dat ik the secret circle ook ga kijken en wendy mischien ook
heb ik wat te doen tot halloweenFun is one of the best things in the world - Geplaatst op dinsdag 06 september 2011 18:56heeft iemand episode 4 al gezien??/
het is een beetje dood hier denk ik ...Fun is one of the best things in the world - Geplaatst op dinsdag 06 september 2011 19:37
- Geplaatst op woensdag 07 september 2011 16:57
- Geplaatst op woensdag 07 september 2011 17:10ja he ik ook
en ik vond het echt zo leuk toen sutton die sterren vond
maar wie is samen met sutton??? die jonge dat heb ik niet meegekregen ...Fun is one of the best things in the world - Geplaatst op woensdag 07 september 2011 17:15Lijkt me echt leuk, ben sowieso wel echt een serie mens hihii
Pretty little liars is ook echt een aanrader!!
- Geplaatst op woensdag 07 september 2011 17:17^ ja die is echt superleuk ik kan niet wachten tot halloween !!!!Fun is one of the best things in the world
- Geplaatst op woensdag 07 september 2011 18:16Hmm twijfels, twijfels. Kijken, niet kijken. Ik volg al zoveel, aan de andere kant dan kan dit er ook nog wel bij.
- Geplaatst op woensdag 07 september 2011 19:22je kunt ook gewoon kijken f je het leuk vind en als je dat niet vind dan kijk je het niet zo wel dan kijk je het wel als het er toch nog bij kan
Fun is one of the best things in the world - Geplaatst op woensdag 07 september 2011 21:41quote:chrisjeloveyou schreef op 07 September 2011 @ 17:10:
ja he ik ook
en ik vond het echt zo leuk toen sutton die sterren vond
maar wie is samen met sutton??? die jonge dat heb ik niet meegekregen ...
Dat is de broer van Maddison ( zo heet ze toch xD ) die vriendin van Sutton..
Ik vond episode 4 wel leuk
Ethan is echt knaaaaap en lief! Ik vond het zo aardig van Laurel dat ze zei dat zij had ingebroken! Zij en Justin zijn ook leuk samen trouwens haha ;p En die Nisha is ECHT een kutwijf gewoon.. maar denk wel dat Shar weer bij draait. Die sterren waren idd best mooi ja, ik krijg trouwens het idee dat die jongen waar Sutton mee optrekt.. weet ff niet hoe hij heet, dat hij Sutton leuk vind ofzo :p - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 15:20
haha, ik ben het echt met alles eens wat je zegt!quote:UNDERCONTROL schreef op 07 September 2011 @ 21:41:
[...]
Ethan is echt knaaaaap en lief! Ik vond het zo aardig van Laurel dat ze zei dat zij had ingebroken! Zij en Justin zijn ook leuk samen trouwens haha ;p En die Nisha is ECHT een kutwijf gewoon.. maar denk wel dat Shar weer bij draait. Die sterren waren idd best mooi ja, ik krijg trouwens het idee dat die jongen waar Sutton mee optrekt.. weet ff niet hoe hij heet, dat hij Sutton leuk vind ofzo :pblog: www.mynameisinsignificant.blogspot.com - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 15:23Ik kijk het ook (:
Vind de hoofdpersoon (Sutton/Emma) soms wel irritant acteren, de manier waarop ze praat =/watch out for this girl she's got a gun for a tongue. - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 16:04quote:UNDERCONTROL schreef op 07 September 2011 @ 21:41:
[...]
Ethan is echt knaaaaap en lief! Ik vond het zo aardig van Laurel dat ze zei dat zij had ingebroken! Zij en Justin zijn ook leuk samen trouwens haha ;p En die Nisha is ECHT een kutwijf gewoon.. maar denk wel dat Shar weer bij draait. Die sterren waren idd best mooi ja, ik krijg trouwens het idee dat die jongen waar Sutton mee optrekt.. weet ff niet hoe hij heet, dat hij Sutton leuk vind ofzo :p
oh dankje nu snap ik het omdat sutten was ook bevriend met die broer van mads.
ja dat was echt super van laurel om dat te zeggen
laurel en justin zijn echt leuk

en ik vind emma en ethan beter passen denk ik mr heb ethen en sutton nog nooit samen gezien alleen op die foto's
en jeeej de topic is weer op gang
Funny_Girl wijzigde dit bericht op 08-09-2011 16:05 met 2%: nog iets vergetenFun is one of the best things in the world - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 16:33ik vind ethan eingelijk helemaal niet bij Sutton passen.. Sutton is heel erg van de aandacht enzo terwijl Ethan dat niet is :p snap niet waarom zij iets hebben...
- Geplaatst op zaterdag 10 september 2011 22:37aaaaaah nog 3 dagen!!!!!!!!!
SPOILER
ethan en emma kiss scene (heb ik ergens gehoord)Fun is one of the best things in the world - Geplaatst op zaterdag 10 september 2011 23:04jajaja kiss scene
zou in episode 5 komen! - Geplaatst op zaterdag 10 september 2011 23:12Ik kijk het sinds hij online is gekomen en ik ben vanaf de 1 aflevering verslaafd geworden haha
- Geplaatst op zondag 11 september 2011 09:29
- Geplaatst op zondag 11 september 2011 14:21Wanneer komen nieuwe afleveringen steeds weer online?
Ik snap Ethan en Sutton samen inderdaad ook niet echt, Emma lijkt me veel meer zijn type. Verder vind ik die vader van Mads creepy xDAll day staring at the ceiling, making friends with shadows on the wall. - Geplaatst op zondag 11 september 2011 19:54elke dinsdag (NL) zijn ze online
ja ik vind die vader echt engFun is one of the best things in the world - Geplaatst op maandag 12 september 2011 17:56
Fun is one of the best things in the world - Geplaatst op dinsdag 13 september 2011 15:08oeeh. tijd voor aflevering5.