1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Media, film & muziek
  4. The lying game. (tv-serie)

Dit onderwerp heeft 452 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 30-04-2012 18:22.

The lying game. (tv-serie)

1. Small
    Afbeelding van Vanille

Danielle
    503 berichten
    Lid sinds May 2010

http://assets.huluim.com/shows/key_art_the_lying_game.jpg

Info:
    Van ABC Family en de maker Pretty Little Liars komt binnenkort de nieuwe serie: The Lying Game (en ja net als vele andere series is deze TV serie ook gebaseerd op een boek.).

Het verfilmde boek, geschreven door Sara Shepard zal vanaf 15 augustus 2011 op ABC family uitgezonden worden.
    Alexandra Chando speelt de rol van Emma en Sutton. Een Tweeling (ABC heeft er voor gekozen om geen echte tweeling te gebruiken voor de serie, maar net zoals in the Vampire Diaries voor de 2 personen maar 1 persoon (Alexandra) te gebruiken.

Plot: Emma Paxton is opgegroeid in opvangtehuizen en pleeggezinnen. Op een bepaalde nacht toont een stiefbroertje haar een video van een meisje dat wel erg veel op haar lijkt. Ze gaat op onderzoek uit en komt erachter dat een vrou genaamd Sutton Mercer haar tweeling zus is. Beiden gescheiden direct na de geboorte. Emma stuurt hierop een facebook bericht met het bericht. Ontsnappend aan haar pleegmoeder Claurice krijgt ze een bericht dat Sutton dood is en als ze zichzelf niet voordoet als haar ze het volgende slachtoffer is.

Ik heb de pilot gezien en het lijkt me wel een leuke serie. Hebben nog meer mensen de eerste aflevering gezien? En wat vonden jullie ervan?
    Kortom, praat hier dus over 'The lying game'

TRAILER

ABC-site:
    http://www.free-tv-video-online.me/internet/the_lying_game/

links om de serie te volgen:
    Project-free-tv

1. Small
    Afbeelding van Sensimilla

Donna
    150 berichten
    Lid sinds May 2010

Het lijkt me wel een leuke serie , ik ga het wel kijken :)

2. Xtra-small
    Afbeelding van celeste92

celeste
    1 berichten
    Lid sinds October 2010

Ik heb nou de eerste aflevering gekeken en ik denk dat het verhaal wel wat van het boek afwijkt.. want in de eerste aflevering is sutton niet overleden en neemt emma alleen haar plaats in omdat ze gevlucht is uit haar pleeggezin en sutton opzoek gaat naar hun biologische moeder.. maar ik vind het nu echt al een geweldige serie en ik ga het zeker volgen!!

3. Xtra-large
    Afbeelding van ongepastenaam

Lotte
    20,061 berichten
    Lid sinds June 2009

quote:
    AutumnRain schreef op 18 August 2011 @ 20:09:
    Lijkt me wel interessant. :3

zeg nooit nooit.

4. Small
    Afbeelding van lovelychick

Alissa
    978 berichten
    Lid sinds September 2010

ik wou het ook kijken maar aan de andere kant, het is dan de 100ste serie die volg en ik ben bang dat ik ze allemaal door elkaar haal $$

GELOOF, HOOP & LIEFDE

5. Medium
    Afbeelding van shopaholicaa27

Lisa
    3,208 berichten
    Lid sinds July 2009

Ik ga ook kijken, leuk!

Don\\\\\\\'t tell me the sky\\\\\\\'s the limit when there\\\\\\\'re footprints on the moon.

6. Medium
    Afbeelding van UNDERCONTROL

S
    1,166 berichten
    Lid sinds May 2010

Ik had al een bericht over deze serie gepost in een ander topic, die kopieer ik ff :3

Was eigenlijk best wel leuk de eerste episode. Ik vind de vriendinnen van Emma/Sutton alleen best oud lijken ;o vooral die ene met dat zwarte haar. En ik weet even niet hoe die heet,maar 'the real boyfriend' van Sutton is best wel een cutie hihi. Sutton/Emma vind ik eigenlijk best wel iets weg hebben van Nina Dobrev, ze kon zo haar jongere zusje zijn vooral toen ze een staartje in had tijdens dat tennisgedoe!

Ik ga het denk ik wel volgen!

7. Small
    Afbeelding van xevelicious

Evelien
    110 berichten
    Lid sinds October 2010

quote:
    lovelychick schreef op 18 August 2011 @ 20:30:
    ik wou het ook kijken maar aan de andere kant, het is dan de 100ste serie die volg en ik ben bang dat ik ze allemaal door elkaar haal $$

8. Small
    Afbeelding van Grindylow

Corien
    776 berichten
    Lid sinds August 2009

Oh ik ga het denk ik zeker volgen ! Morgen maar ff pilot kijken :)

xCrien

9. Small
    Afbeelding van Vanille

Danielle
    503 berichten
    Lid sinds May 2010

quote:
    UNDERCONTROL schreef op 18 August 2011 @ 22:56:
    Ik had al een bericht over deze serie gepost in een ander topic, die kopieer ik ff :3

Was eigenlijk best wel leuk de eerste episode. Ik vind de vriendinnen van Emma/Sutton alleen best oud lijken ;o vooral die ene met dat zwarte haar. En ik weet even niet hoe die heet,maar 'the real boyfriend' van Sutton is best wel een cutie hihi. Sutton/Emma vind ik eigenlijk best wel iets weg hebben van Nina Dobrev, ze kon zo haar jongere zusje zijn vooral toen ze een staartje in had tijdens dat tennisgedoe!

Haha agree! ik vind haar ook best lijken op Nina Dobrev! Ik vind trouwens Suttons 'fake' boyfriend echt een eikel. Haar echte vriendje vind ik inderdaad ook een cutie hihi.

10. Small
    Afbeelding van glamzone

Denise
    853 berichten
    Lid sinds November 2008

Ik heb de eerste aflevering vandaag gekeken, lijkt me een heel leuke serie :)

11. Xtra-small
    Afbeelding van OMEKOOS

Ome Koos
    19 berichten
    Lid sinds January 2011

Ik vond de eerste aflevering leuk, ben benieuwd hoe het verder gaat! (:

this is your life in a song, this is country music.

12. Medium
    Afbeelding van Nocturnal

Rianne
    2,504 berichten
    Lid sinds May 2008

Ik ga het denk ik ook kijken wanneer pll afgelopen is, dan kan ik ik zo een rits afleveringen achter mekaar zien hopelijk (=

13. Xtra-small
    Afbeelding van woodstock69

alexandra
    25 berichten
    Lid sinds July 2010

vind t heel leuk!!

14. Small
    Afbeelding van PrettyPlusSize

Sher
    359 berichten
    Lid sinds June 2011

quote:
    UNDERCONTROL schreef op 18 August 2011 @ 22:56:

Die actrice zou trouwens de rol spelen van Elena maar omdat Matt eral in speelt wilde ze haar niet meer als die rol hebben omdat ze al een keer same hadden gespeeld in ATWT

15. Medium

S
    1,166 berichten
    Lid sinds May 2010

Huh omdat zij en Matt samen in een andere serie hebben gespeeld mocht ze niet als Elena ? Eigenlijk wel beter, want ik vind Nina Dobrev beter acteren ;p

16. Xtra-large
    Afbeelding van Zebrasok

Liset
    16,790 berichten
    Lid sinds May 2010

Ik heb de eerste episode ook gekeken op videobb,
    superleuk!

17. Medium

S
    1,166 berichten
    Lid sinds May 2010

Ik ga episode 2 kijken ben benieuwd

18. Small
    Afbeelding van jarofHEARTS

-
    206 berichten
    Lid sinds September 2010

ik heb net de eerste aflevering gekeken. Ik vind het best een leuke serie!

blog: www.mynameisinsignificant.blogspot.com

19. Medium

S
    1,166 berichten
    Lid sinds May 2010

Ik vond episode 2 echt leuk :) ! Ik hoop echt dat Ethan en Emma wat met elkaar krijg haha, en vet raar trouwens dat de vader van Maddison( zo heet ze toch) Suttons laptop 'gestolen'heeft ..Ik snapte het stukje niet van Sutton ( echte) en de broer van Maddison.. waarom was zij daar? en het zusje van Sutton komt er denk ik heel snel achter dat Sutton Sutton niet is!

20. Small
    Afbeelding van SweetNovember

SweetNovember
    100 berichten
    Lid sinds June 2011

Net episode 1 gekeken en ik ben hooked. Lijkt me een super leuke serie!

21. Medium

S
    1,166 berichten
    Lid sinds May 2010

up :)

22. Small
    Afbeelding van xevelicious

Evelien
    110 berichten
    Lid sinds October 2010

Ja ik ben dus toch gezwicht, heb er dan toch naar gekeken.
    Het ziet er echt veelbelovend uit!
    En ik kan echt niet stoppen met denken dat Emma echt zoooo op Nina Dobrev lijkt!!

23. Xtra-large
    Afbeelding van BODYSWAP

Rivka
    17,439 berichten
    Lid sinds February 2008

Ik heb eerste boek gelezen, echt super leuk! Ik ga ook aan de serie beginnen, vond de trailer alleen niet zo leuk. Beetje slecht geacteerd lijkt wel.

Wat ik wel awesome vindt: Blair Redford speelt erin. Hij speelde ook een paar afleveringen in 90210, en hij was daar echt <333.

24. Medium

S
    1,166 berichten
    Lid sinds May 2010

Blair Redford is in the lying game ook heeeeeel leuk <3333.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?