Dit onderwerp heeft 688 reacties, en bestaat uit 28 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 28.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 15:56.
Supernatural
- Geplaatst op dinsdag 17 maart 2009 20:05quote:Lunaste schreef op 17 maart 2009 @ 13:41:
Tall Tales is leuk ja, en de JPad is zó goed in komedisch acteren (ook in dramatisch, maar in komedisch steekt hij echt met kop en schouders (haha, per ongeluk een woordgrap xD) boven Jensen uit). Ook dat moment met 'TOO PRECIOUS FOR THIS WORLD' :')
Wacht maar tot Bad Day at Black Rock xD "I lost my shoe :C"
Eerlijk gezegd vind ik seizoen vier tot nu toe maar meh. Er waren een paar goede afleveringen, maar... meh. Nieuwe Ruby zuigt, jammer dat ze Pamela afgeslacht hebben want die was hilarisch, en Castiel was de laatste ep ook niet zo.
Alistair vind ik dan wel weer geweldig, zelfs mét zijn Brando accent.
Ik kijk niet echt uit naar de volgende aflevering, ziet er weer heel erg Dean-centrisch uit, maar ik kijk wel uit naar Jump The Shark (ik had echt een hekel aan het idee toen het uitkwam in de spoilers maar nu Kripke de aflevering DIE titel heeft gegeven heb ik weer vertrouwen in hem) en Stranger Than Fiction.
Toen ik in het begin Tall Tales had gezien, begreep ik er niks van (":
Vind het grappig toen met die aliens
, haha die gast zo: 'Ze gingen in me. Nog en keer, en nog een keer en nog een keer *ect' but that wasn't the worst, they make me slowdance (':My life would SUCK without YOU!! O2.O8.O8' - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 12:28Ughhhhhh de laatste aflevering (4x16 On The Head Of A Pin) was echt zoooooo slecht en saai

SPN, waarom is seizoen vier zo'n teleurstelling?
Nou ja, Castiel was badass, en ik <3 Uriel. En Alastair ook hoewel de meeste mensen hem haten blijkbaar.
En Genevieve Cortese should go die in a fire.
Oh, btw, er is een gossip blogger wier 'Blind Items' altijd heel accuraat zijn. De meest waarschijnlijke kandidaat voor deze is Jared Padalecki, wat het heel treurig maakt
Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 13:14Die sam gaat dood.Never give up
- Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 12:57
Of niet :') volgens mij kijk jij de verkeerde show.quote:ITSLOUKY schreef op 26 maart 2009 @ 13:14:
Die sam gaat dood.Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op dinsdag 21 april 2009 14:26Seizoen vier heeft zijn ups en zijn diepe, diepe downs, maar de laatste twee afleveringen waren weer erg goed
(vooral The Monster At The End Of This Book, ik heb zó gelachen toen Sam en Dean hun eigen fandom op het internet op gingen zoeken).
Maar goed, Misha Collins die Castiel speelt in seizoen vier is echt te geweldig voor woorden, op de meest recente 'convention' voor fans (All Hell Breaks Loose heet die con geloof ik) had hij zich in het publiek verstopt toen Jared en Jensen vragen beantwoordden van fans, en toen zette hij een raar verdraaid stemmetje op en vroeg:
"Is it hard for you to play brothers seeing as how you're lovers in real life?"Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op zaterdag 25 april 2009 18:46quote:ITSLOUKY schreef op 26 maart 2009 @ 13:14:
Die sam gaat dood.
Volgens my ben je in de war met All hell breaks lose 1 & 2???
Komt morgen op TV. Van seizoen 2.- Ik was LOVEforSPN - :' ) - Geplaatst op zaterdag 25 april 2009 23:01Haha ja, maar... nee, ik wil niet spoilen. Maar denk je echt in een serie die een verhaallijn van vijf seizoenen heeft (ja, volgend jaar is het laatste seizoen
) dat ze een van de twee hoofdpersonen al in het tweede seizoen dood laten gaan?
Oooooh Jump The Shark was ZO goed. Ik had echt mijn twijfels toen ik hoorde waar deze over zou gaan (ik houd het een beetje vaag om niet te spoilen, haha), maar toen ik de titel las wist ik dat het goed zou komen. EINDELIJK weer een echt enge (dit seizoen waren alleen Family Remains en deze aflevering ECHT eng) met lekker veel gore, voelde echt als een seizoen twee aflevering en echt zulke mindfucks. Aan het einde, omg, zo treurig maar zo goed.
En hij was niet in deze aflevering maar ondertussen aanbid ik Misha Collins. Hoe meer ik over hem hoor, hoe leuker hij wordt.Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op zaterdag 25 april 2009 23:12
- Geplaatst op maandag 27 april 2009 22:15Haaaaahahaha die muziek erbij xDDD hoe cheesy. De echte scene was veel beter.
Maar nogmaals: in Supernatural blijft praktisch niemand dood.
Ieeeeh de volgende aflevering heet The Rapture, dat belooft veel spannendheid en een paar stappen voorwaarts in de overkoepelende mythologie van de show (en hopelijk veel, VEEL, Castiel. Haha, ik vind hem zo gaaf, vind hem eigenlijk leuker dan Dean. Die sowieso zuigt dit seizoen, alleen maar zeuren en zichzelf zielig vinden en tegen Sam bitchen...)Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op vrijdag 15 mei 2009 13:34Misha Collins, die Castiel speelt in seizoen vier, heeft een Twitter. Jim Beaver, die Bobby Singer speelt ook.
Al vind ik Mish Mish (de fandom nickname :') ) erg grappig, en van Jim Beaver's twitters word ik eerder soms een beetje verdrietig
IEEEEEEEH ik sta op het punt de seizoen vier finale te kijken. Omg ik ben bang en opgewonden tegelijkertijd en heel bang dat ze Bobby dood laten gaan. Weet niet precies waarom, heb gewoon een voorgevoel, maar als ze dat doen ga ik seizoen vijf een stuk minder leuk vinden, ik houd van Bobby.
Gelukkig heeft Misha Collins gezegd dat hij een regular wordt in seizoen vijf, yay meer Castiel
Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op vrijdag 15 mei 2009 18:47ik ben zelf ook helemaal verslaafd!
heb de dvd box gekocht van de serie.. alleen die loopt tot season 3
dus 4 heb ik nog niet gezien.
maar ik heb season 1 en 2 al 3 keer gezien!
alleen ik baal der van dat ik het altijd in mijn eentje kijk.. ik ken echt niemand die het leuk vind.. maar zo te zien zijn hier meer fans!
ik vind dean echt super grappig vooral in season 3 word zijn personage vergroot, dat kun je sterk merken met season 1 en 2.
want toen stond hij al bekend om zijn 'grapen' en dat versterken ze heel erg in 3.
niet dat ik het erg vind.. nee nee. totaal niet! ik lach me altijd dood om hem.
jep ik vind dean geweldig. ow OW en hun auto! chevrolet impala 1967! geweldig..
die wil ik later ook. zeker weten. - Geplaatst op zaterdag 16 mei 2009 16:33Omg, ik hou van die serie. Ik vind Sam en Dean echt geweldig. Dean is ook zeker niet verkeerd. ^_ ^ Maar, ik mag nooit kijken omdat ik dan al naar bed moet. Gelukkig hebben nog altijd de vakantie!
Ik wil trouwens ook de DVD boxen hebben. - Geplaatst op zaterdag 16 mei 2009 16:40Ohja, jullie moeten echt de bloopers bekijken op youtube! Die auto is echt mooi van hun!
- Geplaatst op zaterdag 16 mei 2009 16:57Ja, de gag reels zijn echt geweldig. Vooral van seizoen drie xD
"I miss your musk."
En seizoen twee: "I CAN'T OPEN IT!"
Omg de finale was zoooo goed wtf. Iedere keer twijfel ik weer aan Kripke, of hij wel weet wat hij aan het doen is, maar daarna weet hij weer alle losse eindjes zo goed aan elkaar te knopen en dingen over de karakters te onthullen die zo onverwacht en fantastisch zijn.
En Dean was eindelijk weer een beetje sympathiek, na een heel seizoen een huilerige rotzak te zijn.Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op zondag 17 mei 2009 19:11ik vind alleen wel dat de meisjes in de drie een beetje te geacteerd doen..
zo bitchy!
soms vind ik dat echt heel ergelijk.. maar het blijft gewoon super(natural) leuk!! - Geplaatst op zondag 17 mei 2009 21:07Haha, wacht maar tot seizoen vier, tot Genevieve Cortese erbijkomt, in vergelijking met haar zijn Katie Cassidy en Lauren Cohan Oscarwaardig xD
(maar die chick die Pamela speelt is wel gaaf
)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Katie/Ruby pas leuk vond toen ik seizoen drie opnieuw keek, en gewoon al wist wat er ging gebeuren enzo, en Lauren/Bela vond ik heel seizoen drie al geweldig
Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op zondag 17 mei 2009 21:13Ik vond Katie als Ruby veel leuker
Kan misschien ook komen omdat ik Ruby in seizoen 4 echt zo'n bitch vind die tussen Sam en Dean komt.
Misha/Castiel heeft ook wel iets trouwens..
When life gives you Jonas Brothers...punch them in the face and demand GREEN DAY & MUSE! - Geplaatst op zondag 17 mei 2009 22:20Dát, en Genevieve Cortese kan écht niet acteren. Ik zei al tegen iemand, een driejarig slapend kind doet het nog beter.
Maar ik moet zeggen dat de pay-off in de finale van het Ruby-karakter wel echt briljánt was. En ik ben altijd blij om Old Yellow-Eyes weer te zien <333
Mishaaaaaa <3 Castiel was een van de weinige fantastische dingen aan seizoen vier (okee, er zaten een paar briljante afleveringen tussen maar over het algemeen was ik geen S4 fan).
En Uriel vond ik ook fanastisch
Lol, ik ben lid op een Misha community op LiveJournal (het heet mishaland, en ik post er niet, ik lees alleen, het is een heel bizarre plek) en laatst was er een post die misschien wel van Misha was... ben een beetje sceptisch, maar op zich heeft hij ook al een Twitter. Maar hij is ZO grappig.Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op dinsdag 19 mei 2009 19:43oke!
maarrr er is dus ook een seizoen 4.
is die er ook al uit op dvd met ondertiteling? - Geplaatst op donderdag 21 mei 2009 01:19Nee, seizoen vier is vorige week afgelopen.
OMG ik moet nog even meer over Misha Collins squee-en. Ik ben ervan overtuigd dat hij niet echt bestaat, dat alle fangirls hem bij elkaar gefantaseerd hebben. Wat een bizarre, fantastische man. Dit soort updates krijg ik dus te zien als ik mijn twitter homepage laad:
-We had an earthquake this morning. Fortunately, i live in a windowless underground bunker, so i am fine.
-However, my periscope isn't working so i can't tell whether the rest of los angeles is still standing or not.
-I'm glad you all think it's so funny. I'm 120' underground with nothing but my laptop and stacks of gold bullion waiting out aftershocks
-Right, yes. I'm down here with my computer and my gold and my pony. And i'm tweeting and cleaning my guns.
-The laptop is powered by the pony on a treadmill. I planned it all out very carefully.
-Minions, the pony gave out. I consumed the haunches while still warm. very little power left on my laptop. Very little oxygen. I'm so weak.
-I'm back out. i was turning the doorknob the wrong way. Now i see... i left the lens cap on the periscope. Man, i'm covered in pony blood.
En vandaag dit:
-also, Michelle Obama wants me to come over to "help assemble the kid's new trampoline." But she's just gonna put her hands all over me again
-Barack always gets drunk and pretends he doesn't notice. It makes me uncomfortable. It's just embarrassing.
IDEK. Hoe kan zo'n man écht bestaan?
en als mensen denken: who the fuck is Misha Collins? Zijn karakter komt pas in S4 tevoorschijnAmateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op zondag 21 juni 2009 16:24omg dean is zoo hot
, sam ook btw
ben nu season 4 aant kijke
- Geplaatst op maandag 22 juni 2009 09:26wanneer komt seizoen 4 op tv?Do not change who you are for anyone. If god, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason
- Geplaatst op maandag 22 juni 2009 13:05quote:Sgattie schreef op 16 mei 2009 @ 16:40:
Ohja, jullie moeten echt de bloopers bekijken op youtube! Die auto is echt mooi van hun!
Echt super mooie auto ja! (': de auto is Dean's alles xD haha
Bloopers zijn leuk, bij dvdbox seizoen 2, staan bloopers
- Ik was LOVEforSPN - :' ) - Geplaatst op maandag 22 juni 2009 13:07- Ik was LOVEforSPN - :' )
- Geplaatst op woensdag 28 oktober 2009 20:05Ik ben nog maar een nieuwkomer wat deze serie betreft. In de zomervakantie heb ik de pilot nog maar gezien, en nu net de 2de aflevering van s1.
En ik moet zeggen, de serie is geweldig, ookal heb ik nog maar de 2 eerste afleveringen gezien.
Jared is echt awesome, en btw ook nog lekkeeer, en ik ken hem al een lange tijd, sinds Gilmore Girls! en Jensen ken ik ook al een hele tijd, want die speelde mee in S4 van de serie Smallville. en heb ik al gezegd dat Jared hot is? HAHA IK HOU VAN SAM/JARED ! ♥
Alleen heel erg jammer dat ze het hier in België niet meer uitzenden (alleen op Franse zenders), want blijkbaar is SBS6 gestopt met uitzenden sinds 2007??!
Anyway, ik ga deze vakantie gewoon lekkr verder kijken naar het eerste seizoen.
LOL. blahblahblah. BLAAAH!!! XDquote:BatteryAcid schreef op 17 March 2009 @ 13:02:
Afgelopen zondag was een leuke aflevering. (Tall tales) Maar hoe ze elkaar belachelijk maakten was zo leuk!
Vooral dit stukje:
http://www.youtube.com/watch?v=c8QyVA5XAWc&feature=relatedHEY, ASSBUTT!