1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Media, film & muziek
  4. Supernatural

Dit onderwerp heeft 688 reacties, en bestaat uit 28 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 28.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 15:56.

Supernatural

1. Small
    Afbeelding van BACKinBLACK

Amy
    595 berichten
    Lid sinds April 2008

Buffy heb ik heel lang geleden ook nog gevolgd!
    Een vriendin van mij vind Sam ook leuker dan Dean, maar ik dus echt niet..
    Sam heeft zijn momenten, dat wel, dat hij eruit spat, zeg maar..
    Maar over het algemeen vind ik Dean wat leuker...

In een van de eerste episodes, Asylum, wilde Sam Dean schieten, dat vond ik nergens op slaan en niet 'nuttig' voor het verhaal...

http://itisapromise.wordpress.com/ If everybody has something strange to them, then isn't being normal quite strange?

2. Large
    Afbeelding van MJ555

Maaike
    10,615 berichten
    Lid sinds August 2008

Ow? dat vond ik juist vet. Hij deed dat omdat er iets inhem zat dat alle woede er uit liet komen. wat hij juist nodig had. Dus ik vond het wel nuttig...

*And at last I see the light and it\'s like the fog has lifted, And at last I see the light and it\'s like the sky is new. And it\'s warm and real and bright* #IamDisneyandIloveit

3. Large
    Afbeelding van Lunaste

X
    7,545 berichten
    Lid sinds September 2008

Haha, Sam was bezeten op dat moment xD

Aaaaah, vandaag was After School Special uit en die was echt super. Eíndelijk weer eens een Sam-centric aflevering in dit seizoen (I Know What You Did Last Summer telt niet omdat ik doe alsof die two-parter gewoon niet bestaat, zo slecht was die ¬¬ ).

En de Wee!Chesters (de Winchesters als kinderen voor de niet fandommers :) ) zijn altijd zo schattig en zielig, en tiener!Sam was zo lief en schattig en gaaf en hartbrekend en awww <3

Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film

4. Large
    Afbeelding van MJ555

Maaike
    10,615 berichten
    Lid sinds August 2008

T is zo verleidelijk om ze nu allemaal te gaan kijken :P
    Maar net 5 gaat vast een keer stoppen, of herhalen, want die mtrfkrs maken nooit hele seizoenen af :S Dus dan ga ik wel vooruit kijken(A) anders duurt t zo eindeloos :P

Ik kijk nu naar Grey's Anatomy op internet, dus daar wacht ik nu op. Altijd leuk om te zien dat er een nieuwe ep is geplaatst :D

*And at last I see the light and it\'s like the fog has lifted, And at last I see the light and it\'s like the sky is new. And it\'s warm and real and bright* #IamDisneyandIloveit

5. Small
    Afbeelding van YouAreInMyHead

fran
    582 berichten
    Lid sinds November 2007

aaaahhh,, leuk mensen die ook van bovennatuurlijke series houden. Alleen spreek het niet zo vaak uit bij de mensen waar ik mee omga.. Dat vind ik zo raar overkomen.. maar mystiek is zo iets moois! En ik vind Dean echt leuk.. Maar af en toe te overdreven, en Sam vind ik te soft...
    En jammer dat zondag de laatste aflevering van Moonlight was. En dat het niet meer seizoenen heeft. En om ghostwisperer te kijken zie ik ook niet zo zitten, dat is weer te soft!
    En buffy was ook altijd zo geweldig, vorig jaar zat ik thuis met gescheurde enkelbanden toen heb ik 3 seizoenen gekeken. En sommige stukken techniek zijn zo raar. Hoe veel de techniek toch kan verbeteren in wat zal het zijn 10 jaar?..

6. Large
    Afbeelding van MJ555

Maaike
    10,615 berichten
    Lid sinds August 2008

quote:
    BatteryAcid schreef op 30 januari 2009 @ 18:24:
    aaaahhh,, leuk mensen die ook van bovennatuurlijke series houden. Alleen spreek het niet zo vaak uit bij de mensen waar ik mee omga.. Dat vind ik zo raar overkomen.. maar mystiek is zo iets moois! En ik vind Dean echt leuk.. Maar af en toe te overdreven, en Sam vind ik te soft...
    En jammer dat zondag de laatste aflevering van Moonlight was. En dat het niet meer seizoenen heeft. En om ghostwisperer te kijken zie ik ook niet zo zitten, dat is weer te soft!
    En buffy was ook altijd zo geweldig, vorig jaar zat ik thuis met gescheurde enkelbanden toen heb ik 3 seizoenen gekeken. En sommige stukken techniek zijn zo raar. Hoe veel de techniek toch kan verbeteren in wat zal het zijn 10 jaar?..

Wat zeg je nou????? :blink: Geen Moonlight meer? Dat kan niet hoe kom je daarbij?

Omg nu zie ik het, 2 x ghostwisperer :S Nja. Stom!

Ik hou van dat soort series, maar ik vond Ghostwisperer eerst heel leuk, met die korte verhaaltjes en redelijk realistisch. Maar toen kwam dat gedoe met die broer (lkkr ding btw) en al die andere rare dingen, dus werd t openeens een buffy. Dat vond ik jammer, dus ik kijk niet meer.

Charmed is wel weer leuk om te zien, maar dat is altijd leuk. Ik wil dat ze Buffy en Angel weer gaan uitzenden, dat is te lang geleden:P

7. Large
    Afbeelding van MJ555

Maaike
    10,615 berichten
    Lid sinds August 2008

EXCLUSIVE: I’ve just been told by an insider that “there is a chance, only a chance” that Media Rights Capital which will be programming Sunday’s two hours on the CW “may elect to take Moonlight as one of those two hours”. This is developing to be quite a behind-the-scenes drama because the order came from Warner Bros TV this afternoon to start tearing the Moonlight sets down. But with 8 million viewers when it aired on CBS before being cancelled, Moonlight could wind up as the most watched show on the CW. (Gossip Girl has only 2.5 mil…) Stay tuned.

8. Large
    Afbeelding van Lunaste

X
    7,545 berichten
    Lid sinds September 2008

Moonlight is vorig jaar al gecancelled...

En ja, ik weet niet waar ze in Nederland nu met uitzenden zijn, ik ben halverwege het tweede seizoen in Supernatural gevallen (dat is dus iets meer dan twee jaar geleden) en heb toen in echt twee weken S1 en de helft van S2 gekeken, zo verslavend is het :) ).

Van wat ik hoor zijn jullie al over het einde van S1 heen (vanwege die vraag die ik kreeg over John Winchester?) en hebben jullie nog een hele hoop goede afleveringen in S2 om naar uit te kijken...

Oh man, ik wil de volgende aflevering zien, volgens spoilers die ik heb gelezen komt er een hele hoop subtext in voor :D

Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film

9. Large
    Afbeelding van MJ555

Maaike
    10,615 berichten
    Lid sinds August 2008

Vorige week was die spooky aflevering met de helhonden en de demon die mensen hun wens gaf, in de ruil voor hun ziel.

Spannend can't wait :D
    Maar jij kijkt dus op surfthechannel en koopt de dvds?

10. Large
    Afbeelding van Lunaste

X
    7,545 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    MJ555 schreef op 30 januari 2009 @ 19:48:
    Vorige week was die spooky aflevering met de helhonden en de demon die mensen hun wens gaf, in de ruil voor hun ziel.

Spannend can't wait :D
    Maar jij kijkt dus op surfthechannel en koopt de dvds?

Ooooh, Crossroad Blues! Die was zo goed :D (en de crossroad demonen gaan nog vaker terugkomen ;) )
    Dat betekent dat je de slechtste aflevering van het seizoen al gehad heb (No Exit, al was die wel ongelofelijk eng. Dat was die dat Jo meeging op jacht).

De aflevering die bij jullie hierna komt (Croatoan) vond ik ook persoonlijk heel eng, maar dat was omdat het bij mij echt al mijn 'knopjes' raakte, zeg maar.
    En de broers, aww <3

Ik kijk het op Sidereel ;) maar ja, en ik koop de DVDs inderdaad en herkijk die dan. Zit nu dus tegelijkertijd op S4 aflevering eh... 14, is volgende week, en S3 aflevering 4 :P

(ik raad jullie ook aan om de Supernatural gag reels op te zoeken op youtube, die zijn te schattig voor woorden, en dit natuurlijk :'DDD)

11. Large
    Afbeelding van MJ555

Maaike
    10,615 berichten
    Lid sinds August 2008

Ja? no exit, die Jo vond ik wel leuk, dacht dat ze wel zou blijven...
    Ja, die was wel eng, met die meisjes enzo. Ik kreeg t er wel benauwd van :P

12. Large
    Afbeelding van Lunaste

X
    7,545 berichten
    Lid sinds September 2008

Ik vond Jo veel leuker toen ik eenmaal die actrice op Veronica Mars Meg zag spelen, toen ik toen S2 herkeek maakte het echt verschil om de een of andere reden.

Maar Jo is een beetje te whiny, haar moeder is veel meer kickass :D

Mag ik een beetje spoilen over Jo (A)? Het is geen hele grote.

13. Large
    Afbeelding van MJ555

Maaike
    10,615 berichten
    Lid sinds August 2008

Haha, ja haar moeder is gaaf:P is zij dat? zij is ook de stem bij gossip girl. funny. ja hoor spoil maar:P

14. Small
    Afbeelding van Pilartje

Pilar
    450 berichten
    Lid sinds November 2007

Oe, I love supernatural :D
    so, sommige zijn wel hele erge fans haha :P
    Ik vind Dean en Sam trouwens allebei leuk, maar Dean heef wel heel grappige opmerkingen soms haha, en sommige acties zjin helemaal grappig, zoals deze haha, echt geweldig hoe die vrouw kijkt op het eind whaha:
    http://www.youtube.com/watch?v=jGHR3J0OEW8&feature=related

(weet niet hoe je link maakt, dus moet maar even zo ;))

XO

15. Large
    Afbeelding van Lunaste

X
    7,545 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    MJ555 schreef op 31 januari 2009 @ 22:00:
    Haha, ja haar moeder is gaaf:P is zij dat? zij is ook de stem bij gossip girl. funny. ja hoor spoil maar:P

Nee, de stem bij Gossip Girl is Kristen Bell, zij speelde Veronica in Veronica Mars ;) Alona Tal (Jo dus) speelde een meisje dat bevriend met haar raakte.

Jo komt nog terug, en zit echt in een van de meest fantastische scenes in Born Under a Bad Sign, een van mijn favo afleveringen dus.
    __

@het meisje boven me (sorry, even te lui om terug te gaan naar het topic en de username te checken):
    Volgens mij komt dat omdat meisjes hier over het algemeen niet echt bekend zijn met het fenomeen 'fandom'. Ik ben nog een vrij relaxte Supernatural fan, het kan soms echt eng zijn als je op de SPN communities op LiveJournal komt, sommigen zijn echt bizar obsessief.

Oh, en:
    rust in vrede Kim Manners, een van de beste regisseurs van de show die een paar dagen geleden overleden is :(

16. Small
    Afbeelding van StuckOnYou

Alexandra
    669 berichten
    Lid sinds February 2009

Ojaa ik hou van supernatural :wub:
    Had echt gejankt toen hun vader dood ging iig, maar ik ken seizoen 3 en 4 al. Vind het super.

En Jensen en Jared :kwijl: dean & sam, nouu niet verkeerd toch?
    Ik volg het zelfs nog op Net5 :D

My life would SUCK without YOU!! O2.O8.O8'

17. Small

Alexandra
    669 berichten
    Lid sinds February 2009

18. Large
    Afbeelding van Lunaste

X
    7,545 berichten
    Lid sinds September 2008

Haha, Jensen doet me niks. Jared, daarentegen...

Oh man, ik zit echt op DIT moment Ghostfacers te kijken (seizoen drie) (haha, dubbelfocus en ability om blind te typen ;) ).

Ik vind het zo fantastisch dat die serie zovaak eigenlijk een parodie op andere dingen of zelfs op zichzelf doet. Groundhog day, oude horror films, en in deze van die reality spokenjagers show.

Ik <333333 deze aflevering zo erg. Dead gay Corbett <333

19. Small

Alexandra
    669 berichten
    Lid sinds February 2009

Gister heb ik 'Dean goes to hell' gezien seizoen 3, wowww hee, was echt grof (': Gelukkig is ie nog niet dooddd :D

20. Medium
    Afbeelding van SNNOZZ

Sanne
    4,184 berichten
    Lid sinds October 2008

Oeeeh, ja elke zondag na het werk kijk ik Supernatural, is trouwens ook de enige dag dat ik tv kijk eigk. Moonlight keek ik ook, jammer dat het is afgelopen :(

Always look on the bright side of life.

21. Large
    Afbeelding van Lunaste

X
    7,545 berichten
    Lid sinds September 2008

Ik zit nu met mijn herkijk van seizoen drie op Long Distance Call (vandaag gekeken, een van mijn minst favo van het seizoen, hoewel Sam met dat jonge meisje wel heel lief is en hij altijd de allergaafste improvisatie 'kills' heeft (zie ook Fresh Blood, hmmm)).

Morgen Time Is On My Side, een van de meest gory afleveringen D: met dat oog... en die ijsschep... DDDD:

En daarna de finale idd. En dan ga ik de echte Ruby weer missen :( Ugh, ik haat Genevieve Cortese echt voor het verpesten van het karakter, ze kan ab-so-luut niet acteren.

22. Small
    Afbeelding van YouAreInMyHead

fran
    582 berichten
    Lid sinds November 2007

Afgelopen zondag was een leuke aflevering. (Tall tales) Maar hoe ze elkaar belachelijk maakten was zo leuk!
    Vooral dit stukje:

http://www.youtube.com/watch?v=c8QyVA5XAWc&feature=related

23. Large
    Afbeelding van Lunaste

X
    7,545 berichten
    Lid sinds September 2008

Tall Tales is leuk ja, en de JPad is zó goed in komedisch acteren (ook in dramatisch, maar in komedisch steekt hij echt met kop en schouders (haha, per ongeluk een woordgrap xD) boven Jensen uit). Ook dat moment met 'TOO PRECIOUS FOR THIS WORLD' :')
    Wacht maar tot Bad Day at Black Rock xD "I lost my shoe :C"

Eerlijk gezegd vind ik seizoen vier tot nu toe maar meh. Er waren een paar goede afleveringen, maar... meh. Nieuwe Ruby zuigt, jammer dat ze Pamela afgeslacht hebben want die was hilarisch, en Castiel was de laatste ep ook niet zo.
    Alistair vind ik dan wel weer geweldig, zelfs mét zijn Brando accent.

Ik kijk niet echt uit naar de volgende aflevering, ziet er weer heel erg Dean-centrisch uit, maar ik kijk wel uit naar Jump The Shark (ik had echt een hekel aan het idee toen het uitkwam in de spoilers maar nu Kripke de aflevering DIE titel heeft gegeven heb ik weer vertrouwen in hem) en Stranger Than Fiction.

24. Xtra-small
    Afbeelding van spirigirly

C
    80 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    Lunaste schreef op 29 januari 2009 @ 17:55:
    Behalve dan dat die serie Supernatural heet.

Ja, ik kijk hem ook, heb de drie seizoenen tot nu toe op DVD en volg seizoen vier online :)

Ik ben geloof ik de enige fan die Dean ongelofelijk irritant vind, ik kijk de serie voor Sam.
    Verder vond ik de meisjes uit seizoen drie (echte!Ruby en Bela) fantastisch, en heb ik zo'n ongelofelijke bloedhekel aan nieuwe!Ruby. Die actrice kan haar weg niet uit een papieren zakje acteren.
    Lilith en Alastair zijn badass, maar ik hooouuuuud van de nieuwe engelen, behalve Anna, die was saai. Uriel and Castiel zijn ook echt fantastisch :)

Ooooh, en de yellow eyed demon, die is ook echt geweldig :) ik mis hem.
    idd, beetje dom he, de titel van de serie zelfs al fout hebben. laughing7.

25. Xtra-small
    Afbeelding van spirigirly

C
    80 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    Lunaste schreef op 29 januari 2009 @ 17:55:
    Behalve dan dat die serie Supernatural heet.

Ja, ik kijk hem ook, heb de drie seizoenen tot nu toe op DVD en volg seizoen vier online :)

Ik ben geloof ik de enige fan die Dean ongelofelijk irritant vind, ik kijk de serie voor Sam.
    Verder vond ik de meisjes uit seizoen drie (echte!Ruby en Bela) fantastisch, en heb ik zo'n ongelofelijke bloedhekel aan nieuwe!Ruby. Die actrice kan haar weg niet uit een papieren zakje acteren.
    Lilith en Alastair zijn badass, maar ik hooouuuuud van de nieuwe engelen, behalve Anna, die was saai. Uriel and Castiel zijn ook echt fantastisch :)

Ooooh, en de yellow eyed demon, die is ook echt geweldig :) ik mis hem.
    sorry voor de dubbelpost!

spirigirly wijzigde dit bericht op 17-03-2009 13:48 met 1%: dubbelpost

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?