Dit onderwerp heeft 298 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 22:08.
Skins
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:19SPOILER
Aarghh, vreselijk zeg. Ik heb aan het eind zo hard gehuild. Echt vreselijk dat ze Gracie hebben laten dood gaan
En vooral toen haar vader ook tegen Rich dat zei, mijn hart brak... zo zielig was dat... - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 16:26
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:17ik kijk het altijd op youtube, en moet nu seizoen 6 zien dus hopen dat het er opstaat..Let\'s get lost tonight
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:27
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:55Ze hebben geluk dat Alex wel cool is zodat ik iets minder boos ben over GraceHaters gonna hateeee.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:20
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:24http://27.media.tumblr.co...xOeWM1ro7394o1_r1_500.png
hij komt volgende week terug, brrr. vind hem zo'n creep :') - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:27
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:27Oh ik vind hem echt awesome. Ik hou van van die super foute gure (rijke) types in series, die voegen altijd wat leuks toe :"DHaters gonna hateeee.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:43quote:SleighBells schreef op 07 February 2012 @ 16:27:
Oh ik vind hem echt awesome. Ik hou van van die super foute gure (rijke) types in series, die voegen altijd wat leuks toe :"D
Jaa, net zoals die twee foute jongens toen ze in marokko waren
Als het goed is, komen die volgende week terug!
EDIT: grapje, we hadden het al over die foute jongens, ik had die foto even niet gezien haha.barelybreathing wijzigde dit bericht op 07-02-2012 19:43 met 12%http://themostrandomstuff.tumblr.com/ ----- http://lifeofthebloggers.blogspot.com/ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:51
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:22Spoiler
Oh mijn god, ik dacht zooooo even dat Grace in die kist lag en dat Alex haar had opgegraven ofzo :') - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:08spoiler
haha nee ikdachht door die kaart gelijk dat is zn ma - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 00:25Vind die nieuwe jongen maar niks, word hopelijk geen vervanging van.Steven McQueen is van mij. TUMBLR
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 01:45spoiler
Oke jammer dit, besloot ik voor de gein even in dit topic te kijken gezien ik ook best wel heel erg verslaafd ben, lees ik per ongeluk dat van Freddie (stond geen spoiler alert bij) -___- En dat terwijl ik nog maar in seizoen 3 ben. -.-" nu baal ik want hij was één van mijn favorieten! (net als Chris btw) - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 08:29Ik vind het nogal vervelend dat je niks kan zeggen dan zonder dat je erbij moet zeggen dat er spoilers zijn. Nogal logisch dat die er zijn, je praat hier over de serie + het wordt opeens weer actief als er een nieuwe aflevering is. Waarom kijken in een topic dat er is om over dingen te praten die je nog niet wil weten...? Ik kijk nu ook niet in het gossip girl topic ookal kijk ik dat nu super veel enz. want ik ben pas bij seizoen 3 en ik weet dat er spoilers staan in dat topic :SHaters gonna hateeee.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 11:59
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:07@SleighBells Nou ik had niet verwacht dat er spoilers in zouden staan zonder waarschuwing, zoiets is opzich wel vanzelfsprekend om erbij te zetten. Een waarschuwing is een kleine moeite maar scheelt veel voor anderen. Daarbij heb je ook al aardig wat dingen te bespreken als je in seizoen 3 zit, niet alleen als je in het laatste seizoen bent ofzo, dus in een topic kijken van een serie dat je aan het kijken bent is niet een rare gedachte lijkt me zo.
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 19:47Misschien kan er inderdaad beter in de openingspost of in de titel iets met spoileralarm komen te staan, want als ik dat er telkens boven moet zetten, word ik ook een beetje gallisch denk ik..
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 22:40Oh boe hoe, wat een moeite.Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film
- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 00:24Kom op zeg, het zijn 7 letters..
SPOILER
Ik vind Alex leuk, ik miste het mindfuck-typetje al. Ik vind hem echt heel geloofwaardig in elkaar gezet, al doet hij me op sommige punten wel een beetje denken aan Matty. Ook dat mindfuckerige, en dat gedeelte met Liv enzo.
Verder.. Dit klinkt misschien raar.. Maar persoonlijk denk ik dat Grace niet dood is. Is dat raar om te zeggen? Naja ik denk iig dat er nog wel een kans is dat Grace nog leeft. Haar vader is echt tot veel in staat, en er zitten gewoon nog wat onverklaarbare stukjes in.. Naja ik kan het helemaal fout hebben, maar ik denk gewoon dat er best een kans bestaat.http://fuck-me-if-im-wrong.tumblr.com/ - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 00:40En oja, misschien een beetje vroeg, maar denken jullie dat er nog een 4e generatie komt? Een seizoen 7 & 8 dus?http://fuck-me-if-im-wrong.tumblr.com/
- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 08:16SPOILER VOOR 6x2 EN 6x3
Ergens denk ik ook dat Grace misschien niet dood is. Vooral omdat het wel erg voorspelbaar zou zijn om bij IEDERE generatie in het tweede seizoen iemand te laten sterven. En dat hele rare gedoe dat ze ineens naar Zwitserland ging en dat we haar niet hebben zien sterven? (Freddie en Chris hebben we allebei zien sterven).
Maar ik denk niet dat Blood zo gereageerd zou hebben als hij zelf niet geloofde dat ze dood is.
EN het verhaal van Rich en Grace heeft heel veel verwijzingen naar Shakespereaanse romances en vooral Romeo en Juliet en daarin kwam ook een fake-out dood voor...
En ja, ik vind Alex wel heel erg cool
en pfoe, hij heeft een sexy lichaam zeg.Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 13:19Ik wil dit gaan kijken, maar als ik via sidereel bij seizoen 1 ga kijken, krijg ik alleen maar megaupload links en die doen het niet meer.. Iemand een link?Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr
- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 13:47Nou, niet echt boe hoe, maar vrijwel elk bericht wat hier staat is een spoiler, dat bedoelde ik meer.. Maargoed. Omdat het nodig is:
SPOILER
Opzich zou het wel geinig zijn als Grace niet dood zou zijn. Het zou best goed kunnen, want Blood heeft immers een hekel aan Rich, en op deze manier is hij wel gelijk van hem af. Het lijkt mij het meest logisch als ze dan wel echt in Zwitserland in het ziekenhuis ligt, maar dan nog in coma ofzo. We zullen zien, ik ben benieuwd!