1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Media, film & muziek
  4. *-Officiele GTST topic-*

Dit onderwerp heeft 2467 reacties, en bestaat uit 99 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 99.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 09:49.

*-Officiele GTST topic-*

1. Medium
    Afbeelding van Kraplapje

Manon
    4,651 berichten
    Lid sinds September 2008

Ik heb het al 2 avonden niet gezien.
    Vind er weinig aan op het moment. Dat hele gezeur met Nina.

www.twitter.com/Kraplapje

2. Large
    Afbeelding van involved

Marijke
    10,264 berichten
    Lid sinds October 2009

Haha Amy op het einde, wat slecht geacteerd zeg! Leek net dat wijf van The Grudge.

3. Small
    Afbeelding van PureVision

Djonie
    637 berichten
    Lid sinds November 2010

Haha! Lol! Ja. Amy keek echt zo bezeten.

4. Large
    Afbeelding van Moonkissed

Essssy
    11,874 berichten
    Lid sinds November 2010

Meh 3 avonden gtst gemisttt even terugkijken

5. Small
    Afbeelding van Kaleetje

kalee
    275 berichten
    Lid sinds March 2012

Hahaha hoe Amy toen keek op het einde alsof ze moest poepen ofzo.

6. Small
    Afbeelding van tourismlady

Lisz
    778 berichten
    Lid sinds April 2009

De shortie van maandag al gezien. *.*

I love you, I miss you, I need you. you're the only one that I need.

7. Medium
    Afbeelding van WriteLove

Anoniem
    1,651 berichten
    Lid sinds February 2008

quote:
    tourismlady schreef op 19 May 2012 @ 19:11:
    De shortie van maandag al gezien. *.*

Mijn verhaal: Cosmopolitan

8. Large
    Afbeelding van KOPJECHINO

Madelief
    7,608 berichten
    Lid sinds April 2010

quote:
    Kaleetje schreef op 18 May 2012 @ 23:47:
    Hahaha hoe Amy toen keek op het einde alsof ze moest poepen ofzo.
    Haha, zogenaamd stalkerig creepy. Nou fantastisch.

9. Medium
    Afbeelding van SilverBlueberry

SilverBlueberry
    4,170 berichten
    Lid sinds October 2009

^Haha ja dat laatste stukje zag ik ook. Het zag er echt heel nep uit :') Maar wel creepy :P

Sometimes I remind myself of all the things that make me feel so blessed. And then I remind myself to remind myself more often

10. Medium
    Afbeelding van SilverBlueberry

SilverBlueberry
    4,170 berichten
    Lid sinds October 2009

Ik vind Bing zo stom.. Hij heeft toch zelf voor problemen gezorgd, ja met 'medeplichtigen' misschien maar het is stom dat hij op iedereen boos wordt die hem misschien kan verlinken. Moest hij maar eerlijk zijn. En als je iets behoorlijk fout hebt gedaan moet je de gevolgen ook onder ogen zien he.

SilverBlueberry wijzigde dit bericht op 19-05-2012 21:22 met 17%
    Sometimes I remind myself of all the things that make me feel so blessed. And then I remind myself to remind myself more often

11. Small
    Afbeelding van LaManzana

B2
    618 berichten
    Lid sinds August 2009

^ ja precies, hij speelt het niet slim want hij zet ook nog aysen tegen hem op. Ik heb echt medelijde met Sjors. Wat een relatie/huwelijk hebben hun ook.. continu gaat er iemand vreemd, maar dat lijken ze alweer vergeten.

Ik snap ook niet dat Aysen niet uit de toko gezet wordt?! Toko is van Bing, dus zo erg haat hij haar nou ook weer niet?

Twice as much ain't twice as good -jm

12. Small
    Afbeelding van Boetss

laura
    722 berichten
    Lid sinds March 2012

quote:
    rockangeles13 schreef op 14 May 2012 @ 21:06:
    Hmm Amy wilt Nina dood hebben. Laatst had ik gelezen dat de bruiloft van Ludo en Janine enorm uit de hand gaat lopen. Misschien dat Amy daarmee te maken heeft. Al vind ik het dan wel weer op het verhaal van wiet lijken. Beide jaloers dus de ander moet dood
    nee volgens mij komt janine er dan achter dat nick het is inplaats van maxime en daardoor alles uit de hand loopt. & mischien komt dan wel nick op die bruiloft enzo.

13. Medium
    Afbeelding van Snitchh

Aimee
    2,813 berichten
    Lid sinds August 2009

Het is weer lekker langdradig nu met nina. En mike is echt vervelend nu, hij heeft al duizend keer gezegd 'ik wil me nergens mee bemoeien maar....' om vervolgens zich toch te bemoeien.

tumblr Society exists only as a mental concept; in the real world there are only individuals

14. Large
    Afbeelding van Titanium

Donna
    5,069 berichten
    Lid sinds May 2011

quote:
    Fascinated schreef op 05 May 2012 @ 18:30:
    Ik vind het een beetje irritant dat we ineens niks meer over Danny horen. Moeten ze niet uitzoeken wie dat gedaan heeft ofzo? Ik vind het ook nogal raar dat ze er niet aan denken dat Amy de stalker wel eens zou kunnen zijn.
    Precies dit!

15. Medium
    Afbeelding van rockangeles13

...
    1,727 berichten
    Lid sinds June 2011

quote:
    Boetss schreef op 21 May 2012 @ 15:45:
    [...]

nee volgens mij komt janine er dan achter dat nick het is inplaats van maxime en daardoor alles uit de hand loopt. & mischien komt dan wel nick op die bruiloft enzo.
    Ohja dat kan natuurlijk ook nog ja! Maar ik dacht dit dus omdat amy haar echt dood wilt hebben en toen las ik dus van bruiloft drama :P

http://stupidlovesongx.tumblr.com/

16. Small
    Afbeelding van NoralovesM

nora
    221 berichten
    Lid sinds March 2010

wat een ellendige actrice is die nina!! ik erger me dood aan haar grote ogen en die hoekige wenkbrauwen, en haar kinderachtige reacties overal op. gadverdamme zeg.

en idd, dat we niks meer van danny horen is ook zo raar. ze vertrouwden het zaakje niet maar toch wordt het met rust gelaten. en nick komt ook ineens niet meer terug ofzo?

NoralovesM wijzigde dit bericht op 21-05-2012 21:43 met 34%

17. Medium
    Afbeelding van LaConasse

Hannelore
    1,511 berichten
    Lid sinds December 2011

^ De meeste mensen vinden dat mooi hoor.. grote ogen en hoekige wenkbrauwen. :')

18. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Excogitation

Mir
    38,117 berichten
    Lid sinds June 2008

Spoilers, selecteer als je het wil lezen.

bing gaat jack aanrijden..

de bruiloft van janine en ludo op 1 juni: Maxime zoekt bewust de confrontatie. Amy draait door, Noud is Nina kwijt. Verder is alles klaar voor het huwelijk van Janine en Ludo: de locatie, de jurk, de gasten, de benzine en de lucifers..
    De 4500ste aflevering waarin Ludo en Janine voor de derde keer zullen trouwen loopt uit op een grote ramp door toedoen van Ludo's dochter Amy.

Verder keert er een oude bekende terug in Meerdijk. Dit zorgt voor heel wat spanning. Janine's onderzoek naar Maxime loopt tot een einde en Janine doet steeds schokkendere ontdekkingen. En Nina? Nina is spoorloos op de bruiloft. Heeft de stalker dan toch toegeslagen?

Dinsdag 22 mei:
    Rikki probeert haar fout recht te zetten, maar er komt telkens iets tussen. Janine doet een belangrijke ontdekking en gaat, ondanks haar belofte aan Ludo, toch op onderzoek uit. Noud wordt woedend op Mike en Nina is daar getuige van. Maxime krijgt te
    horen hoe slecht het met Nina gaat.

Woensdag 23 mei:
    Bing en Aysen komen heftig in conflict. Nina krijgt aanwijzingen dat er iets raars is met Amy. Lorena wil dat Jack de lotendief opspoort, maar Jack heeft belangrijkere zaken aan zijn hoofd. Rikki heeft last van haar geweten.

Donderdag 24 mei:
    Janine bijt zich vast in haar zoektocht naar bewijs tegen Maxime. Nuran krijgt onaangekondigd bezoek. Jack laat zich niet onder druk zetten. Wat een gezellige avond voor Ludo had moeten zijn, loopt door een bekentenis van Anton nogal uit de hand.

Vrijdag 25 mei:
    Janine kan niet geloven wat ze ontdekt heeft. Nina en Ludo zijn het absoluut niet eens over het opheffen van de beveiliging. Rik mist Yvon. Maxime pleegt een geheimzinnig telefoontje. Amy krijgt een pakketje, waarvan ze de inhoud niet aan Lucas wil laten zien.

Maandag 28 mei:
    Janine en Ludo zouden gelukkig moeten zijn, maar de kwestie Maxime gooit roet in het eten. Jacks verleden zit Lorena dwars. Bianca en Maxime komen in conflict, waarna Bianca Anton een onverwacht voorstel doet.

Dinsdag 29 mei:
    Amy probeert Nina in de val te lokken. Als Yvon een vertrouwelijk gesprek hoort tussen Rik en Jef, is ze geschokt. Ludo gaat door het stof. Nuran twijfelt of ze haar grote geheim aan Bilal moet vertellen.

Woensdag 30 mei:
    Bing liegt tegen Jef over wat er speelt met Jack. Amy bedenkt dat ze moet doorzetten. Rik vindt dat Nuran en Bilal veel te hard van stapel lopen. Jack begrijpt niet dat Lorena niet dol enthousiast is over zijn voorstel.

Donderdag 31 mei:
    Als een oude bekende terug keert in Meerdijk, haalt dit nogal wat overhoop. Nina is in groot gevaar. Janine is onzeker over Ludo’s huwelijksplannen. Mike doet een heftige ontdekking, maar of iemand hem gelooft..

Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr!

19. Xtra-xtra-large

Mir
    38,117 berichten
    Lid sinds June 2008

ze zeggen dat lorena er uit gaat. nooooo dat wil ik niet.

20. Large
    Afbeelding van lovehedgehogs

rayyyy
    6,356 berichten
    Lid sinds November 2009

^ wow wordt nog spannend zo te lezen, tot vrijdag wist ik wel een beetje door de tvgids die we thuis krijgen maar niet tot zover haha.
    Heb wel vaak de neiging om opeens niet meer te kijken als het zo saai en langdradig wordt maar toch zit ik iedere avond om 8 uur voor de tv xD

http://lovehedgehogs.tumblr.com/

21. Small
    Afbeelding van Boetss

laura
    722 berichten
    Lid sinds March 2012

quote:
    rockangeles13 schreef op 21 May 2012 @ 20:26:
    [...]

Ohja dat kan natuurlijk ook nog ja! Maar ik dacht dit dus omdat amy haar echt dood wilt hebben en toen las ik dus van bruiloft drama :P
    haha inderdaad, ik denk alle 2. ook met amy een heel gedoe word.

22. Xtra-xtra-large

Mir
    38,117 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    lovehedgehogs schreef op 22 May 2012 @ 13:43:
    ^ wow wordt nog spannend zo te lezen, tot vrijdag wist ik wel een beetje door de tvgids die we thuis krijgen maar niet tot zover haha.
    Heb wel vaak de neiging om opeens niet meer te kijken als het zo saai en langdradig wordt maar toch zit ik iedere avond om 8 uur voor de tv xD
    haha hier hetzelfde. en alwéér zo'n drama bruiloft, bah!

23. Xtra-small
    Afbeelding van MendyHORROR_

Mendy
    90 berichten
    Lid sinds January 2010

Zou het dit jaar dan WEER een cliffhanger zijn met een bruiloft.. PFF.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?