Dit onderwerp heeft 2465 reacties, en bestaat uit 99 pagina's. U bent momenteel op pagina 72 van 99.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:41.
*-Officiele GTST topic-*
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:29
Ik kreeg ook tranen!quote:Strandjutter schreef op 03 February 2012 @ 20:44:
Haha ja!
Maar, ik vind het wel echt lief van Sjors hoor. Had zoiets al verwacht, maar kreeg stiekem wel tranen in me ogen toen Rikki dat wollen gevalletje aan Sjors gaf ;$ - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:31Bing heeft echt zo'n wurg-factor. Ik wil niet dat hij eruit gaat, want je moet er toch iemand inhouden die de boel verpest.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:52
grrr wat haat ik hem :@quote:xJustTheWayItIs schreef op 06 February 2012 @ 20:31:
Bing heeft echt zo'n wurg-factor. Ik wil niet dat hij eruit gaat, want je moet er toch iemand inhouden die de boel verpest. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 23:38Raar dat hij haar eruit zet, ik dacht dat zij er eerder woonde. Of niet? In ieder geval wel hard om een vrouw met haar kind op straat te gooien.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 12:17
Ja serieus! Dat gezicht van hem';; echt hij was woest!quote:xJustTheWayItIs schreef op 06 February 2012 @ 20:31:
Bing heeft echt zo'n wurg-factor. Ik wil niet dat hij eruit gaat, want je moet er toch iemand inhouden die de boel verpest. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:04@billieholiday: Ja dat dachten ik en mijn moeder dus ook al
Maar, misschien is dat een foutje van het 'script' xd. Ik weet niet, maar ik vind Sjors echt zielig nu ;SWhen life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 21:16Ja wel zielig, maar ook stom dat ze nog steeds bij hem wil zijn! Ze is beter af zonder hem. Dacht eerst dat hij zo boos zou worden dat hij haar zou slaan :O Maar niet gebeurd..
Wat heeft Bing trouwens ook al weer gedaan dat hij een strafblad heeft? - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:05Neeee Bing hoort erbij. Hij is harteloos zo nu en dan, maar hij hoort bij Sjors. Ik vind nogsteeds dat ze moeten trouwen en Bing moet zich niet zo aanstellen en gaan inleven in Sjors , wat wel gaat gebeuren denk ik.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 23:19Volgens mij had Bing een strafblad omdat hij sjors toen had geduwd ofz?
toen ze zwanger was, waardoor ze een miskraam kreeg?http://rozje.deviantart.com/ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 23:21Bing heeft geen strafblad omdat hij Sjors had geduwd, maar omdat hij een diefstal had gepleegd ofzo daardoor heeft hij vast gezeten!Was het maar zo dat ik jou had overgeslagen. You really did hurt me
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 23:22Dit vond ik:
Als Patricia op een dag inbreekt, verliest ze een armband met haar naam erin. Als Bing teruggaat om de armband te halen, wordt hij betrapt. Hij houdt zijn mond uit liefde voor Patricia en ook Patricia zelf zegt niet dat zij de eigenlijke dief is. Zo komt het dus dat Bing nu een strafblad heeft.Was het maar zo dat ik jou had overgeslagen. You really did hurt me - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 00:15
Ja precies, dat dacht ik dus ook.....Bing pikt dus niet alleen andermans kinderen in maar ook andermans woningen....alles wat niet van hem is weet ie zich op een of andere manier toch toe te eigenen ofzoquote:billieholiday schreef op 06 February 2012 @ 23:38:
Raar dat hij haar eruit zet, ik dacht dat zij er eerder woonde. Of niet? In ieder geval wel hard om een vrouw met haar kind op straat te gooien. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 00:23Sjors zit er ook eerder, mijn schoonmoeder volgt het vanaf dag een.my immortal
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 00:28
Vingerafdrukken! dat heb ik vanaf dag 1 gezegd. Nick hoorde daar niet aan te zitten, want hij had er niks mee te maken en hoe zijn vingerafdrukken erop komen te staan zal dus zeggen dat ie het aan heeft geraakt. En als er nou toevallig placebo's zijn waar geen vingerafdruk van Maxime opzit wil het zeggen dat ze die niet heeft aangeraakt.quote:YellowFish schreef op 02 February 2012 @ 18:20:
Ik hoop echt dat Maxime kan bewijzen op de een of andere manier, dat Ludo fout zit... ben benieuwd wat Wiet voor een bijzonderheden met zich meebrengt!my immortal - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 11:18Ik vind die turkse meisjes helemaal niet zo leuk in de serie

Ik vind ze nogal vaaghttp://stupidlovesongx.tumblr.com/ - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 11:31Ik vind die nieuwe meisjes ook niet zo. Alhoewel ik Nuran (volgens mij) wel beter vindt acteren dan die andere.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:36quote:rockangeles13 schreef op 08 February 2012 @ 11:18:
Ik vind die turkse meisjes helemaal niet zo leuk in de serie
Ik vind ze nogal vaag - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:40Wtf lucas is gek geworden :')Sometimes I remind myself of all the things that make me feel so blessed. And then I remind myself to remind myself more often
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:42Wat een belachelijke scene was dat met Lucas zeg
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:50quote:SilverBlueberry schreef op 08 February 2012 @ 20:40:
Wtf lucas is gek geworden :')http://stupidlovesongx.tumblr.com/ - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:58haha stoned lucas haha
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 23:10whaaah morgen gebeurt er iets leuks op het eind :')
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:43^Ik weeet het volgens mij!

Loool ik moest echt lachen om Lucas gister haha! - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:50Ik snap niet wat er zo grappig is aan iemand die drugs neemt omdat hij zijn verdriet niet goed kan verwerken, dood ongelukkig is en vervolgens zijn huis (of iniedergeval het gordijn) in de fik zet.
of ligt dat aan mij? :')http://rozje.deviantart.com/ - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:59Lucas speelt écht goed. Ik ben benieuwd hoe het af loopt!Look into your heart and you'll find love love love love.