Dit onderwerp heeft 2465 reacties, en bestaat uit 99 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 99.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:41.
*-Officiele GTST topic-*
- Geplaatst op dinsdag 25 augustus 2009 22:469 septenbermy life is a fashion show and the world my runaway
- Geplaatst op woensdag 14 oktober 2009 19:44oke het is hier heel dood en dat vind ik jammer haha,
ik moest gister best lachen om danny dat de uitgever niks meer
met m temaken wouden hebben hij is echt een sukkkkkkkel hhahaahik weet het, ik maak typfouten want soms ben ik net iets te enthousiast en dan gaat er wel eens wat mis je hoeft me niet weer te verbeteren ik weet het xd - Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 19:38
;o ik vind Danny geen sukkel, maarja dat is jou mening. Vanavond komt Noud terug ;]quote:flowertree schreef op 14 October 2009 @ 19:44:
oke het is hier heel dood en dat vind ik jammer haha,
ik moest gister best lachen om danny dat de uitgever niks meer
met m temaken wouden hebben hij is echt een sukkkkkkkel hhahaah - Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 19:41
EEEEEEEEEECHT???? OOOH JIPPIE hoe weet je dat? Ik vind danny wel een sukkel haah, hij is niet lelijk maar hoe hij doeeeeeetquote:xSHOPLOVE schreef op 20 October 2009 @ 19:38:
[...]
;o ik vind Danny geen sukkel, maarja dat is jou mening. Vanavond komt Noud terug ;]ik weet het, ik maak typfouten want soms ben ik net iets te enthousiast en dan gaat er wel eens wat mis je hoeft me niet weer te verbeteren ik weet het xd - Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 19:45Ik vind het echt stom dat Lieke van Lexmond tijdelijk wordt vervangen.
- Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 19:51
Ja vind ik ook echt belachelijk! laat haar dan gewoon op vakantie gaan ofzo !quote:xRosaa schreef op 20 October 2009 @ 19:45:
Ik vind het echt stom dat Lieke van Lexmond tijdelijk wordt vervangen.ik weet het, ik maak typfouten want soms ben ik net iets te enthousiast en dan gaat er wel eens wat mis je hoeft me niet weer te verbeteren ik weet het xd - Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 20:01
Noud komt woensdagavond pas, volgens http://www.rtl.nl/soaps/g...men/vragen/noud_vraag.xmlquote:xSHOPLOVE schreef op 20 October 2009 @ 19:38:
[...]
;o ik vind Danny geen sukkel, maarja dat is jou mening. Vanavond komt Noud terug ;]
Da's toch nog heel erg bijna. :3 - Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 20:06quote:flowertree schreef op 20 October 2009 @ 19:51:
[...]
Ja vind ik ook echt belachelijk! laat haar dan gewoon op vakantie gaan ofzo !
Ik vind het wel een oplossing.. ze zat midden in een verhaallijn (Met Rik, Rikki en Ronja enzo) dus ze kan niet zomaar 2 weken op vakantie gaan toch?
Ach joh, over 2 weken is Lieke er weer! :-) - Geplaatst op dinsdag 10 november 2009 19:59OMG wat er met barbera en martijn gebeurde!
- Geplaatst op dinsdag 10 november 2009 20:00En het is weer begonnen!Do you ever put your arms out and just spin and spin? Well, that\'s what love feels like. Everything inside you tells you to stop before you fall, but you just keep going.
- Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 17:22als je vandaag de shortie al hebt gezien van wat er vandaag in gtst gebeurd..
ik hoop zo dat sjors geen miskraam krijgt! zal het wel leuk vinden als er weer is een keer een baby kwam in de serie.. en die lorena moet gewoon niet zo achterlijk doen! nu krijgt ze dalijk weer helemaal schuldgevoel waarschijnlijk dom mens. - Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 17:27Ik vind dat Gtst echt moet stoppen ! heb het ook jaren lang gevolgt, maar het is zo saai geworden. Ze kouwen nu echt alles uit en allemaal verneukte verhaallijnen.How can friendship stay excist, when life is throwing us apart.
- Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 17:29quote:xEsmeeetJ schreef op 16 February 2010 @ 17:22:
als je vandaag de shortie al hebt gezien van wat er vandaag in gtst gebeurd..
ik hoop zo dat sjors geen miskraam krijgt! zal het wel leuk vinden als er weer is een keer een baby kwam in de serie.. en die lorena moet gewoon niet zo achterlijk doen! nu krijgt ze dalijk weer helemaal schuldgevoel waarschijnlijk dom mens.
Van wie zou de baby zijn? Ik bedoel: Bing is logisher voor het verhaal, want je kan er mooi verder mee gaan. Maar iedereen gaat er al vanuit dat hij het is. Dus ik hoop Danny..
Wat denken jullie? - Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 17:31ik wist geen eens dat er een gtst topic was, maar het is awesomee.
lorena is echt een bitch.dreaming is believing - Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 17:32ik denk Danny. Maargoed, het is en blijft GTST, dus het onmogelijke is bij hun altijd mogelijk (aangezien zij maar 1 keer seks heeft gehad met Bing en de rest met Danny, zal dus wel erg toevallig zijn)
maar i <3 gtst :$ - Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 17:34Ik denk dat het Bing is, omdat iedereen denkt dat het Danny is omdat zij vaker seks hebben gehad.dreaming is believing
- Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 17:36D'r zou iemand uitgaan hoorde ik, maar wie stopt er? Ik heb helemaal niet meegekregen wie er uitgeschreven wordt.\
- Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 17:37Barbara ~dreaming is believing
- Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 17:46Yay, haar vond ik ook helemaal niet leuk.
- Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 17:51Geen wonder dat ze het verhaal zo gedraaid hebben dat niemand haar nu meer moet.
Ik vind dat die zus van Ludo eruit moet.. Maxime. Erger me dood aan haar.\ - Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 17:53
- Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 19:09Barbara gaat Goede Tijden Slechte Tijden verlaten. Dat maakt actrice Charlotte Besijn vanavond bekend in RTL Boulevard. “Ik heb ontzettend veel zin andere dingen te gaan doen. Het is een beetje raar nu, de laatste scenes opnemen, afscheid nemen, heel verdrietig allemaal. Maar ik ben echt toe aan een nieuwe richting.”
Het vertrek van Charlotte komt behoorlijk onverwacht. Vorige maand werd immers bekend dat haar soapzoon Joris Putman (Morris) terugkeert in de soap.
Al een tijdje is het bekend, dat er in de 4000ste aflevering van 5 maart een hoofdrolspeler omkomt. Ik gok dat het hier nog niet om Barbara gaat. Omdat Morris pas iets na 5 maart weer terugkomt in de serie. En omdat Charlotte vertelt nu aan haar laatste scènes bezig te zijn terwijl de 4000ste aflevering allang is opgenomen.
Het ziet er dus naar uit, dat er twee hoofdrolspelers de serie gaan verlaten…
dat las ik net.
hoop toch niet dat sjors ofzo gtst gaat verlaten?! - Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 19:13quote:xEsmeeetJ schreef op 16 February 2010 @ 19:09:
Barbara gaat Goede Tijden Slechte Tijden verlaten. Dat maakt actrice Charlotte Besijn vanavond bekend in RTL Boulevard. “Ik heb ontzettend veel zin andere dingen te gaan doen. Het is een beetje raar nu, de laatste scenes opnemen, afscheid nemen, heel verdrietig allemaal. Maar ik ben echt toe aan een nieuwe richting.”
Het vertrek van Charlotte komt behoorlijk onverwacht. Vorige maand werd immers bekend dat haar soapzoon Joris Putman (Morris) terugkeert in de soap.
Al een tijdje is het bekend, dat er in de 4000ste aflevering van 5 maart een hoofdrolspeler omkomt. Ik gok dat het hier nog niet om Barbara gaat. Omdat Morris pas iets na 5 maart weer terugkomt in de serie. En omdat Charlotte vertelt nu aan haar laatste scènes bezig te zijn terwijl de 4000ste aflevering allang is opgenomen.
Het ziet er dus naar uit, dat er twee hoofdrolspelers de serie gaan verlaten…
dat las ik net.
hoop toch niet dat sjors ofzo gtst gaat verlaten?!
Komt morris weer terug?
hij zat in de gevangenis , toch? - Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 19:15en dit las ik ook nog! :
Geplaatst door ronalo op 10 februari 2010 om 20:36
Er vindt een schietparij plaats tussen Arthur, Charlie, Rik en Ronja.
Rik verlaat hierdoor DEFINITIEF het soapdorp.
En Lucas krijgt een relatie met …………………..Morris
Djoel:
10 februari 2010 om 20:54
Rik blijft in de serie!
ik hoop toch ook dat rik in de serie blijft!!
jaa ik las dat op die site
http://zappen.blog.nl/soa...barbara-uit-gtst#comments
anders weet ik het ook niet ik lees het ook alleen maar. - Geplaatst op woensdag 17 februari 2010 01:33Aaaah Rik mag niet weg! Dus beter gebeurd dat niet.I came, I saw, I conquered .