Dit onderwerp heeft 2465 reacties, en bestaat uit 99 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 99.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:41.
*-Officiele GTST topic-*
- Geplaatst op vrijdag 03 april 2009 21:06Heej,
Ik ben helemaal gek van gtst (goede tijden slechte tijden)
Mijn favo personage is Charlie
Wie zijn jullie favo(s)?
xx,Kuszz
- Geplaatst op maandag 13 april 2009 15:43Mijn favoriet is Lorena.
- Geplaatst op maandag 13 april 2009 15:53Mijne denny
- Geplaatst op maandag 13 april 2009 15:54Ik hou van GTST!
Mijn favo is Vicky - Geplaatst op maandag 13 april 2009 15:58
Ja ik vind Vicky ook wel leuk, wel jammer dat ze er uitmoet..quote:http://redhighheelsandprettytoes.tumblr.com/ - Geplaatst op maandag 13 april 2009 16:00Wisten jullie trouwens al dat Lucas ( zoon van Janine en Stefano) ook in de serie komt?
http://redhighheelsandprettytoes.tumblr.com/ - Geplaatst op maandag 13 april 2009 16:06Ik vind het ook jammer dat ze eruit moet

En ik vind et ook niet cool dat et uit is tussen Naud en haar
En ja dat hij terug kwam wist ik ook..
Wanneer? - Geplaatst op maandag 13 april 2009 16:11ja dat Lucas terugkomt wist ik ook ! een jongen bij mij uit de straat gaat hem volgens mij spelen, en hij mag er best zijn!you're the one i run to, the one i belong to, the one i'm dreaming of
- Geplaatst op maandag 13 april 2009 16:17quote:ilssdr schreef op 13 april 2009 @ 16:11:
ja dat Lucas terugkomt wist ik ook ! een jongen bij mij uit de straat gaat hem volgens mij spelen, en hij mag er best zijn!
Dat is wel vet!
Ik vind het eigelijk ook best cool dat Lucas dan homo is
http://redhighheelsandprettytoes.tumblr.com/ - Geplaatst op maandag 13 april 2009 16:59Hij gaat Lucas spelen:

Ferry Doedenswww.beatlovingmusic.blogspot.com/ - Geplaatst op maandag 13 april 2009 17:09Mijn favo is Charlie.
Sjors gaat echt wat met Danny krijgen!!!http://madame.web-log.nl/ - Geplaatst op donderdag 23 april 2009 19:04Noud, Vicky, Nina, Charlie zijn mijn favorieten!
Irene&Martijn maken GTST niet veel leuker vind ik.. van mij mogen ze weg!
En ik hoop dat er binnenkort weer wat jonkies bijkomen, kan GTST wel gebruiken vind ik!
Die scene met René was trouwens wel leuk hoor met de 'wat oudere'
- Geplaatst op donderdag 23 april 2009 19:06iel!! mijn komplete nachtmerrie

- Geplaatst op donderdag 23 april 2009 19:12aaah ik vind het zo leuk! ik kan het echt niet missen, de toppers gaan optreden op Nina's feest!
Ik vind Dex & Maxime echt verschrikkelijk. En is het waar dat Nick er uit gaat? Heb ik gehoord vind ik echt jammer als dat is. Vind het wel leuk dat Lucas homo is..ik weet het, ik maak typfouten want soms ben ik net iets te enthousiast en dan gaat er wel eens wat mis je hoeft me niet weer te verbeteren ik weet het xd - Geplaatst op donderdag 23 april 2009 19:15Trouwens, wat krygt Nina voor dr feest denken jullie, ik denk een auto. Haha.
- Geplaatst op donderdag 23 april 2009 19:16ik denk ook zoiets, ik vind het wel jammer dat ze dat zegmaar van maxime en ludo krijgt, moest van ludo en janine vind ikik weet het, ik maak typfouten want soms ben ik net iets te enthousiast en dan gaat er wel eens wat mis je hoeft me niet weer te verbeteren ik weet het xd
- Geplaatst op donderdag 23 april 2009 19:17Ik vind eigenlijk iedereen wel geweldig, vooral de Sanders.
En uiteraard Denny, hottie <33I love you more than my teddybear. - sssht! don't tell him. - Geplaatst op donderdag 23 april 2009 19:23
Ik vind Maxime wel cool ofzo, maar ze moet nou wel is ontdekt worden.quote:likefresh schreef op 23 april 2009 @ 19:16:
ik denk ook zoiets, ik vind het wel jammer dat ze dat zegmaar van maxime en ludo krijgt, moest van ludo en janine vind ik - Geplaatst op donderdag 23 april 2009 19:31Jaa Nick gaat eruit.
En inderdaad nina zal wel een auto krijgen.
Wat denken jullie dat maxime achter houd?Liefde houdt niet op waar het leven eindigt. - Geplaatst op donderdag 23 april 2009 19:31gtst is geweldig
ik vind charlie en nina het leukst, en maxime en dex echt kut xd - Geplaatst op donderdag 23 april 2009 19:35Ik vind Nina, Charlie, Vicky en Noud het leukst en Danny het knapst (L)
Jammer dat Vicky eruit moet. En dat lucas homo is, is een keer wat anders ;p.Love happens for a reason - Geplaatst op donderdag 23 april 2009 19:37
ik weet niet, haar zwakke plek is iedergeval familie want ze heeft geen echte familie naast ludo en nina geloof ik..quote:Chocolatexx schreef op 23 april 2009 @ 19:31:
Jaa Nick gaat eruit.
En inderdaad nina zal wel een auto krijgen.
Wat denken jullie dat maxime achter houd?ik weet het, ik maak typfouten want soms ben ik net iets te enthousiast en dan gaat er wel eens wat mis je hoeft me niet weer te verbeteren ik weet het xd - Geplaatst op donderdag 23 april 2009 19:59quote:likefresh schreef op 23 april 2009 @ 19:37:
[...]
ik weet niet, haar zwakke plek is iedergeval familie want ze heeft geen echte familie naast ludo en nina geloof ik..
Uhu, en ze kan er ook niet tegen als iets niet naar haar zin gaat, alles moet volgens haar zin gaan.
*gaat gtst kijken*Liefde houdt niet op waar het leven eindigt. - Geplaatst op donderdag 23 april 2009 20:00ga nu weer kijken!ik weet het, ik maak typfouten want soms ben ik net iets te enthousiast en dan gaat er wel eens wat mis je hoeft me niet weer te verbeteren ik weet het xd
- Geplaatst op donderdag 23 april 2009 20:00
OMG. ECHT?quote: