1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Media, film & muziek
  4. Ik zoek een film..

Dit onderwerp heeft 779 reacties, en bestaat uit 32 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 32.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 18:14.

Ik zoek een film..

1. Medium
    Afbeelding van ikheetniethenk

Desi
    3,308 berichten
    Lid sinds April 2011

ooooo, ik weet welke film je bedoelt. Aan het eind start ze hem toch weer op, toch? En nu wil ik de titel ook weten, ahah.

2. Large
    Afbeelding van Moonkissed

Essssy
    11,875 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    meteorshower schreef op 08 May 2012 @ 16:16:
    Oke, ik zoek een film. Ik heb maar stukken gezien en hoop dat iemand hem kent.
    Het is voor mij al heel lang geleden:

Een aantal jongeren gaan voor de grap in een soort bunker in het bos zitten om een soort feestje te houden met een klein groepje. - volgens mij twee meisjes en een jongen - Zodra ze er weer uit willen komen ze erachter dat het luik op slot is en ze er niet meer uitkomen.
    Een van de meisjes sterft van de honger/ziekte, volgens mij moest ze ook veel kotsen.
    Uiteindelijk gaat het andere meisje naar het luik toe en doet hem open. Ze blijkt de sleutel al die tijd al te hebben en de jongen flipt. Hij probeert via de ladder om hoog te komen maar wordt geplet door één van de poten.

Ze hebben erg lang in de bunker gezeten en familie etc, was erg ongerust. Het meisje komt er uiteindelijk uit als slachtoffer terwijl het haar schuld was.

EDIT: Al gevonden sorry! Het was 'The hole'.

oeh die film wil ik zien.
    Nu jouw spoiler tekst proberen te vergeten haha :')

3. Small
    Afbeelding van INSTANTSTAR

--
    176 berichten
    Lid sinds January 2008

quote:
    ikheetniethenk schreef op 13 May 2012 @ 01:06:
    ooooo, ik weet welke film je bedoelt. Aan het eind start ze hem toch weer op, toch? En nu wil ik de titel ook weten, ahah.
    Ja ik geloof van wel!

you can\'t make me like before.

4. Large
    Afbeelding van TUtBolkAk

Kapitein Alfred
    8,472 berichten
    Lid sinds January 2009

Ik bedacht me laatst ineens dat ik ooit een keer een best wel vette film heb gezien. Ik weet echt niet meer waar en hoe en wanneer, maar ik bedacht het me ineens.

Het gaat over een soort 'tweede wereld'. Je hebt zeg maar van die spelletjes als second life, dus dat je een tweede personage hebt op het internet. Nou, dat was in die film dus ook zo, maar werden die personages op die spellen gespeeld door echte mensen. Die mensen die dat speelden, die werden dan een soort van gehersenspoeld als ze 'gespeeld' werden zeg maar, maar ze hadden verder wel buiten het spel ook een normaal leven. Dat ze zo'n personage waren, dat was dan zeg maar hun baan. Maar dat was geloof ik wel een beetje een 'slechte' baan. Je kreeg wel goed betaald, maarja, je moest wel allemaal dingen doen die je niet wou. Dat gehersenspoelde weet ik trouwens niet zeker. Maar iig. Die spelwereld had hele vrolijke kleuren, dat weet ik nog. Maar daar houd het ook bij op :') Weet iemand heel toevallig welke film dit is?

BLOG Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg.

5. Small
    Afbeelding van INSTANTSTAR

--
    176 berichten
    Lid sinds January 2008

quote:
    INSTANTSTAR schreef op 10 May 2012 @ 20:46:
    Ik zoek een echte meidenfilm.

Ik weet nog een stukje; een vrouw had een taartwinkel, maar die is failliet. Ze komt een man tegen en die herkent haar als de vouw boven die taartwinkel. Verder weet ik echt niks meer!

Upje voor mijn vraag!
    Volgens mij speelden er meerdere bekende mensen in mee. :)

you can\'t make me like before.

6. Xtra-small
    Afbeelding van Milaaxx

Mila
    22 berichten
    Lid sinds March 2012

ik had vroeger een lievelingsfilm; hij ging over twee honden en één kat, ze hadden alledrie een baasje, maar ze liepen weg, uiteindelijk kwam het allemaal goed, op de voorkant staat een plaatje dat die dieren een waterval oversteken. ik dacht dat de titel iets met een 'B'was, maar dat weet ik niet meer.. dus heeft iemand toevallig een idee hoe deze film heet ? ;p het was geen tekenfilm btw.

7. Small
    Afbeelding van xxPauline

Pauline
    103 berichten
    Lid sinds February 2008

quote:
    Milaaxx schreef op 15 May 2012 @ 16:31:
    ik had vroeger een lievelingsfilm; hij ging over twee honden en één kat, ze hadden alledrie een baasje, maar ze liepen weg, uiteindelijk kwam het allemaal goed, op de voorkant staat een plaatje dat die dieren een waterval oversteken. ik dacht dat de titel iets met een 'B'was, maar dat weet ik niet meer.. dus heeft iemand toevallig een idee hoe deze film heet ? ;p het was geen tekenfilm btw.

Jij bedoelt volgens mij the incredible journey, (de ongelofelijke reis in het nederlands)
    Dat was mijn favoriete film vroeger

one moment can change everything

8. Small
    Afbeelding van meteorshower

---
    365 berichten
    Lid sinds May 2010

quote:
    Moonkissed schreef op 13 May 2012 @ 01:16:
    [...]

oeh die film wil ik zien.
    Nu jouw spoiler tekst proberen te vergeten haha :')

Hahaha sorry daarvoor. ;p
    Het is wel echt een hele goede film!

let\\\\\\\\\\\\\\\'s go, get lost.

9. Large
    Afbeelding van TUtBolkAk

Kapitein Alfred
    8,472 berichten
    Lid sinds January 2009

Oooh, ik heb de film al gevonden.
    Het was een film waarvan ik dacht dat het hem juist niet was. Maar hij heet Gamer en het is echt een toffe film!

Maar ik zoek er nog één. Ik heb hem nog niet gezien, maar wil hem graag zien. Hij is denk ik twee jaar geleden ofzo uitgekomen en het was best een grote film zeg maar. Volgens mij ook oscars voor gewonnen. Het gaat over onderzoekers die een nieuw soort 'wezen' creeëren. En dat wezen moeten ze dan opvoeden o.i.d. Het wezen zelf deed me een beetje denken aan avatar :P

10. Xtra-small
    Afbeelding van FinnickOdair

FINNICK
    25 berichten
    Lid sinds April 2012

quote:
    TUtBolkAk schreef op 16 May 2012 @ 09:05:
    Hij is denk ik twee jaar geleden ofzo uitgekomen en het was best een grote film zeg maar. Volgens mij ook oscars voor gewonnen. Het gaat over onderzoekers die een nieuw soort 'wezen' creeëren. En dat wezen moeten ze dan opvoeden o.i.d. Het wezen zelf deed me een beetje denken aan avatar :P
    Splice misschien?

11. Large
    Afbeelding van TUtBolkAk

Kapitein Alfred
    8,472 berichten
    Lid sinds January 2009

quote:

Daaaankjewel!

En, nu ik nog bezig ben, er schoot me wéér een film te binnen :P
    Ik weet nog maar een mini stukje en misschien was het ook wel een serie. Het ging in ieder geval over een soort geheime organisatie en die plaatst altijd een soort codes in de woordzoekers achtige dingen van een bepaald tijdschrift. Nouja, meeste mensen draaiden hun hoofd er niet voor om, die dachten: uh, weer zo'n debiele woordzoeker. Maar op een gegeven moment is er een klein jochie, die helemaal verzot is op wiskunde (want die woordzoeker was geloof ik met cijfers), die de code raad ofzo. En dan weet ik het niet meer :') Ik weet nog wel dat dan één zo'n man iets zegt van: "Hoe kan het dat zo'n klein joch die code raad!?" Maar dan in 't engels :P

12. Xtra-small
    Afbeelding van Shiner

Chantal
    64 berichten
    Lid sinds May 2009

ik zoek een film over eeen weeshuis. daar zijn allemaal van die meisjes. Dat ene meisje heeft astma. aan het eind overlijd ze omdat die lerares niks doet terwijl ze zo'n aanval heeft. weet iemand wat voor film dit is?

13. Xtra-small
    Afbeelding van SylvanaBanana

sylvana
    1 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    TUtBolkAk schreef op 18 May 2012 @ 09:26:
    [...]

Daaaankjewel!

En, nu ik nog bezig ben, er schoot me wéér een film te binnen :P
    Ik weet nog maar een mini stukje en misschien was het ook wel een serie. Het ging in ieder geval over een soort geheime organisatie en die plaatst altijd een soort codes in de woordzoekers achtige dingen van een bepaald tijdschrift. Nouja, meeste mensen draaiden hun hoofd er niet voor om, die dachten: uh, weer zo'n debiele woordzoeker. Maar op een gegeven moment is er een klein jochie, die helemaal verzot is op wiskunde (want die woordzoeker was geloof ik met cijfers), die de code raad ofzo. En dan weet ik het niet meer :') Ik weet nog wel dat dan één zo'n man iets zegt van: "Hoe kan het dat zo'n klein joch die code raad!?" Maar dan in 't engels :P
    bedoel je mercury rising?

14. Small
    Afbeelding van Silves

Nossa.
    378 berichten
    Lid sinds February 2012

quote:
    INSTANTSTAR schreef op 15 May 2012 @ 16:07:
    [...]

Upje voor mijn vraag!
    Volgens mij speelden er meerdere bekende mensen in mee. :)
    The Perfect Man?

15. Small
    Afbeelding van Invisibles

D.
    365 berichten
    Lid sinds January 2012

Oké, ik zoek een film die een echte jongens film is want die film gaat over 3 'hete' vrouwen met grote borsten (en waar er continu op de borsten word ingezoomd als de vrouwen alleen al een beetje op en neer lopen, dus heel erg vrouw onvriendelijk) en die 3 vrouwen hebben volgens mij zover ik me nog kan herinneren iemand zelfs vermoord per ongeluk.

Ik móét de titel van deze film hebben, dus als je misschien een idee hebt vertel het me! (:

16. Medium
    Afbeelding van dontstopmoving

Henk
    1,191 berichten
    Lid sinds February 2009

Moordwijven?

17. Medium
    Afbeelding van dontstopmoving

Henk
    1,191 berichten
    Lid sinds February 2009

quote:
    INSTANTSTAR schreef op 10 May 2012 @ 20:46:
    Ik zoek een echte meidenfilm.

Ik weet nog een stukje; een vrouw had een taartwinkel, maar die is failliet. Ze komt een man tegen en die herkent haar als de vouw boven die taartwinkel. Verder weet ik echt niks meer!
    notting hill? :)

18. Small
    Afbeelding van Invisibles

D.
    365 berichten
    Lid sinds January 2012

quote:
    Nee, het was geen Nederlandse film. Amerikaans, geloof ik.

19. Xtra-large
    Afbeelding van Heyworth

heyhoihi
    14,683 berichten
    Lid sinds December 2010

Ik zoek een film die ik zelf nog niet gezien heb. Dus hier een hele vage beschrijving :)

Het gaat over een meisje dat in een woonwagenkamp woont en over een jongen die homo is. Die jongen heeft problemen thuis geloof ik. Dus besluiten ze om met z'n tweeën weg te gaan naar Californië of Florida.

Vast heel duidelijk :D

It does not make you a citizen of the world. It makes you full of shit. TUMBLR

20. Small
    Afbeelding van Steenkip

Steenkip
    259 berichten
    Lid sinds December 2011

quote:
    TUtBolkAk schreef op 15 May 2012 @ 14:53:
    Ik bedacht me laatst ineens dat ik ooit een keer een best wel vette film heb gezien. Ik weet echt niet meer waar en hoe en wanneer, maar ik bedacht het me ineens.

Het gaat over een soort 'tweede wereld'. Je hebt zeg maar van die spelletjes als second life, dus dat je een tweede personage hebt op het internet. Nou, dat was in die film dus ook zo, maar werden die personages op die spellen gespeeld door echte mensen. Die mensen die dat speelden, die werden dan een soort van gehersenspoeld als ze 'gespeeld' werden zeg maar, maar ze hadden verder wel buiten het spel ook een normaal leven. Dat ze zo'n personage waren, dat was dan zeg maar hun baan. Maar dat was geloof ik wel een beetje een 'slechte' baan. Je kreeg wel goed betaald, maarja, je moest wel allemaal dingen doen die je niet wou. Dat gehersenspoelde weet ik trouwens niet zeker. Maar iig. Die spelwereld had hele vrolijke kleuren, dat weet ik nog. Maar daar houd het ook bij op :') Weet iemand heel toevallig welke film dit is?
    Dat klinkt echt als een geniale film, ik wil ook weten welke 't is!

21. Medium
    Afbeelding van IRRUMABO

Sara
    4,370 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    Heyworth schreef op 21 May 2012 @ 18:32:
    Ik zoek een film die ik zelf nog niet gezien heb. Dus hier een hele vage beschrijving :)

Het gaat over een meisje dat in een woonwagenkamp woont en over een jongen die homo is. Die jongen heeft problemen thuis geloof ik. Dus besluiten ze om met z'n tweeën weg te gaan naar Californië of Florida.

Vast heel duidelijk :D
    Dirty girl?

Steven McQueen is van mij. TUMBLR

22. Xtra-large
    Afbeelding van Heyworth

heyhoihi
    14,683 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    Ik heb hem even opgezocht en ik denk inderdaad dat dat hem is! Dankje! :D

It does not make you a citizen of the world. It makes you full of shit. TUMBLR

23. Medium
    Afbeelding van IRRUMABO

Sara
    4,370 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    Heyworth schreef op 21 May 2012 @ 19:49:
    [...]

Ik heb hem even opgezocht en ik denk inderdaad dat dat hem is! Dankje! :D
    No problemo

Steven McQueen is van mij. TUMBLR

24. Medium
    Afbeelding van chanelchique

Nikita
    2,614 berichten
    Lid sinds January 2012

quote:
    Notting Hill gaat over een actrice, niet over een vrouw met een taartwinkel.

Fashions fade. Style is eternal. - Yves Saint Laurent

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?