Dit onderwerp heeft 778 reacties, en bestaat uit 32 pagina's. U bent momenteel op pagina 20 van 32.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 19:49.
Ik zoek een film..
- Geplaatst op zaterdag 07 januari 2012 00:43
- Geplaatst op zaterdag 07 januari 2012 17:19Ik zoek een film, hij was op tv geweest 2011 ergens en ik dacht dat Lindsay Lohan er in speelde? Maar bij al haar films stond die film er niet tussen. Anyways, het ging over een meisje dat heel beroemd was maar een alcohol verslaving had, en werd gestuurd naar dr tante (?volgensmij) door haar vader en moeder heel ergens anders in Amerika. Iedereen denkt dat ze dood is omdat ze niks meer van haar horen, het meisje kwam op een nieuwe school, en had haar haar geverft en had hele oude kleren aan. Ze nam het vak iets met techniek en daar was ze het enigste meisje en werd verliefd op een jongen. De populaire meiden daar proberen haar zwart te maken, hoe heet die film? Oooh en de titel van de film is best lang!
- Geplaatst op zaterdag 07 januari 2012 19:38
True Confessions of a Hollywood Starlet?quote:MacMiller schreef op 07 January 2012 @ 17:19:
Ik zoek een film, hij was op tv geweest 2011 ergens en ik dacht dat Lindsay Lohan er in speelde? Maar bij al haar films stond die film er niet tussen. Anyways, het ging over een meisje dat heel beroemd was maar een alcohol verslaving had, en werd gestuurd naar dr tante (?volgensmij) door haar vader en moeder heel ergens anders in Amerika. Iedereen denkt dat ze dood is omdat ze niks meer van haar horen, het meisje kwam op een nieuwe school, en had haar haar geverft en had hele oude kleren aan. Ze nam het vak iets met techniek en daar was ze het enigste meisje en werd verliefd op een jongen. De populaire meiden daar proberen haar zwart te maken, hoe heet die film? Oooh en de titel van de film is best lang!⏃Het is sowieso!! Dus niet zowiezo, zoiezo, sowiezo, zowieso of wat voor raars sommige mensen ervan weten te maken - Geplaatst op zaterdag 07 januari 2012 22:46@ kloplop Wooooooow heel erg bedankt ik zocht er echt heel lang al naar!!!!!!!!
- Geplaatst op zaterdag 07 januari 2012 23:35
Die keeeeeeeeeeeen ik, dat was toch met zo'n pop die ze kreeg? Want die mannen hadden haar vader op zo'n station/perron metro ding vermoord. Ikw eet alleen niet meer heo die heet, wel op tv gezien toen..quote:SophieBrx schreef op 29 December 2011 @ 21:35:
Ik zoek een film die ik ooit heb gezien en nergens meer kan vinden! Het is een thriller en het gaat over een meisje die vanaf kleins af aan in instellingen verblijft maar de dokters kunnen niet vinden wat ze precies heeft. Dan blijkt dat het allemaal door haar gespeeld is en dat ze in instellingen wil wonen omdat ze op de vlucht is voor een paar mannen die haar willen vinden omdat zij dus een groot geheim weet over iets. Weet niet meer hoe hij dan verder ging dus het is nogal vaag. Weet iemand hoe deze film heet? - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 14:13
Don't Say a Word ?quote:SophieBrx schreef op 29 December 2011 @ 21:35:
Ik zoek een film die ik ooit heb gezien en nergens meer kan vinden! Het is een thriller en het gaat over een meisje die vanaf kleins af aan in instellingen verblijft maar de dokters kunnen niet vinden wat ze precies heeft. Dan blijkt dat het allemaal door haar gespeeld is en dat ze in instellingen wil wonen omdat ze op de vlucht is voor een paar mannen die haar willen vinden omdat zij dus een groot geheim weet over iets. Weet niet meer hoe hij dan verder ging dus het is nogal vaag. Weet iemand hoe deze film heet?TUMBLR Always feeling like the outsider. - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 14:17
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 14:20Ik zoek een film. Hij ging over een meisje dat bij een paar modellen ging wonen, en toen werd ze verliefd op iemand en er gebeurde allerlei rare dingen.
Oke weinig informatie maar ik hoop dat iemand het weet :')Aka SweetHeartHere - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 14:33^Head over heals?~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men.
- Geplaatst op dinsdag 10 januari 2012 21:09Volgens mij wel
- Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 20:29Thank you
Aka SweetHeartHere - Geplaatst op zaterdag 14 januari 2012 21:30ik zoek een thriller met een chinees meisje met een gele regenjas volgens mij een best wel bekende film meer weet ik niet want ik heb hem heel lang geleden gezien
- Geplaatst op zondag 15 januari 2012 17:29Heel iets anders, maar weten jullie misschien waar ik New year's eve online kan kijken met een goede kwaliteit?The sky's the limit.
- Geplaatst op maandag 16 januari 2012 09:02Iemand een idee vanwaar dit komt?

- Geplaatst op maandag 16 januari 2012 18:05Ik zoek n film en er word in gezegd: I would love to stay and chat, but I don't wanna stay and chat.
weet iemand welke dat is?tumblr ~ are you still rocking converse with those old ray-bans? - Geplaatst op maandag 16 januari 2012 21:48Een meisje verhuisde van afrika naar amerika, komt ze op die school en dan krijgt ze een soort verhaal net als van mean girls.. Ik dacht eerst dat het een deel was van mean girls, maar kan het nergens vinden dusja..
- Geplaatst op maandag 16 januari 2012 21:49
Het Paard van Sinterklaasquote:cutefashion schreef op 14 January 2012 @ 21:30:
ik zoek een thriller met een chinees meisje met een gele regenjas volgens mij een best wel bekende film meer weet ik niet want ik heb hem heel lang geleden gezienEveryone needs Love: So share it.|Nothing is more painful than goodbye... - Geplaatst op maandag 16 januari 2012 21:53Pff het is gewoon mean girls 1, juist -.-
- Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 21:53haai ik zoek een film haha. het is een fantasie film.
: Het speelt zich ergens af in een klein dorpje, in dat dorpje staat een muur met daarachter een weiland. er is mar 1 doorgang en die word bewaakt. achter die muur is een magische wereld. in het dorp woont een jongen en die gaat de wereld daar achter verkennen.. oja en volgensmij was er ook een vrouw die uit de lucht viel als een ster - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 22:24
Stardust?quote:Muffinmaker schreef op 18 January 2012 @ 21:53:
haai ik zoek een film haha. het is een fantasie film.
: Het speelt zich ergens af in een klein dorpje, in dat dorpje staat een muur met daarachter een weiland. er is mar 1 doorgang en die word bewaakt. achter die muur is een magische wereld. in het dorp woont een jongen en die gaat de wereld daar achter verkennen.. oja en volgensmij was er ook een vrouw die uit de lucht viel als een sterTUMBLR Always feeling like the outsider. - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 22:37
Ik weet het niet helemaal zeker, volgensmij was de naam langer. en is de hoofdpersoon een jongen van rond de 19. en hij is dan een kind van iemand uit dat magische dorp en is naar de gewone wereld gebracht ofzoquote: - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 22:39ja het is m toch wel haha dankje:D je bent mijn held
- Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 12:02
Dark water!quote:cutefashion schreef op 14 January 2012 @ 21:30:
ik zoek een thriller met een chinees meisje met een gele regenjas volgens mij een best wel bekende film meer weet ik niet want ik heb hem heel lang geleden gezien - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 11:19Geen film die ik zoek, ik weet gewoon geen site om films te downloaden -0-.
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 14:24
hahahahquote:mode blog: http://highheelsandsneakers.blogspot.com