1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Media, film & muziek
  4. Ik zoek een film..

Dit onderwerp heeft 778 reacties, en bestaat uit 32 pagina's. U bent momenteel op pagina 20 van 32.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 19:49.

Ik zoek een film..

1. Large
    Afbeelding van Titanium

Donna
    5,059 berichten
    Lid sinds May 2011

@BrokenWings

Ik zou hier even kijken (: Genoeg leuke meidenfilms.

2. Xtra-small
    Afbeelding van MacMiller

tess
    56 berichten
    Lid sinds December 2011

Ik zoek een film, hij was op tv geweest 2011 ergens en ik dacht dat Lindsay Lohan er in speelde? Maar bij al haar films stond die film er niet tussen. Anyways, het ging over een meisje dat heel beroemd was maar een alcohol verslaving had, en werd gestuurd naar dr tante (?volgensmij) door haar vader en moeder heel ergens anders in Amerika. Iedereen denkt dat ze dood is omdat ze niks meer van haar horen, het meisje kwam op een nieuwe school, en had haar haar geverft en had hele oude kleren aan. Ze nam het vak iets met techniek en daar was ze het enigste meisje en werd verliefd op een jongen. De populaire meiden daar proberen haar zwart te maken, hoe heet die film? Oooh en de titel van de film is best lang!

3. Large
    Afbeelding van kloplop

s
    5,274 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    MacMiller schreef op 07 January 2012 @ 17:19:
    Ik zoek een film, hij was op tv geweest 2011 ergens en ik dacht dat Lindsay Lohan er in speelde? Maar bij al haar films stond die film er niet tussen. Anyways, het ging over een meisje dat heel beroemd was maar een alcohol verslaving had, en werd gestuurd naar dr tante (?volgensmij) door haar vader en moeder heel ergens anders in Amerika. Iedereen denkt dat ze dood is omdat ze niks meer van haar horen, het meisje kwam op een nieuwe school, en had haar haar geverft en had hele oude kleren aan. Ze nam het vak iets met techniek en daar was ze het enigste meisje en werd verliefd op een jongen. De populaire meiden daar proberen haar zwart te maken, hoe heet die film? Oooh en de titel van de film is best lang!
    True Confessions of a Hollywood Starlet?

Het is sowieso!! Dus niet zowiezo, zoiezo, sowiezo, zowieso of wat voor raars sommige mensen ervan weten te maken

4. Xtra-small
    Afbeelding van MacMiller

tess
    56 berichten
    Lid sinds December 2011

@ kloplop Wooooooow heel erg bedankt ik zocht er echt heel lang al naar!!!!!!!!

5. Medium
    Afbeelding van StrawberryMelon

Deborah
    3,040 berichten
    Lid sinds January 2009

quote:
    SophieBrx schreef op 29 December 2011 @ 21:35:
    Ik zoek een film die ik ooit heb gezien en nergens meer kan vinden! Het is een thriller en het gaat over een meisje die vanaf kleins af aan in instellingen verblijft maar de dokters kunnen niet vinden wat ze precies heeft. Dan blijkt dat het allemaal door haar gespeeld is en dat ze in instellingen wil wonen omdat ze op de vlucht is voor een paar mannen die haar willen vinden omdat zij dus een groot geheim weet over iets. Weet niet meer hoe hij dan verder ging dus het is nogal vaag. Weet iemand hoe deze film heet?
    Die keeeeeeeeeeeen ik, dat was toch met zo'n pop die ze kreeg? Want die mannen hadden haar vader op zo'n station/perron metro ding vermoord. Ikw eet alleen niet meer heo die heet, wel op tv gezien toen..

6. Small
    Afbeelding van Forevermyself

Eve
    954 berichten
    Lid sinds June 2010

quote:
    SophieBrx schreef op 29 December 2011 @ 21:35:
    Ik zoek een film die ik ooit heb gezien en nergens meer kan vinden! Het is een thriller en het gaat over een meisje die vanaf kleins af aan in instellingen verblijft maar de dokters kunnen niet vinden wat ze precies heeft. Dan blijkt dat het allemaal door haar gespeeld is en dat ze in instellingen wil wonen omdat ze op de vlucht is voor een paar mannen die haar willen vinden omdat zij dus een groot geheim weet over iets. Weet niet meer hoe hij dan verder ging dus het is nogal vaag. Weet iemand hoe deze film heet?
    Don't Say a Word ?

TUMBLR Always feeling like the outsider.

7. Medium
    Afbeelding van StrawberryMelon

Deborah
    3,040 berichten
    Lid sinds January 2009

^ Dat is hem ja

8. Large
    Afbeelding van Decimate

Lauren
    6,070 berichten
    Lid sinds May 2011

Ik zoek een film. Hij ging over een meisje dat bij een paar modellen ging wonen, en toen werd ze verliefd op iemand en er gebeurde allerlei rare dingen.
    Oke weinig informatie maar ik hoop dat iemand het weet :')

Aka SweetHeartHere

9. Large
    Afbeelding van BlingBlingPurse

Rabbit O.O
    5,874 berichten
    Lid sinds November 2010

^Head over heals?

~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men.

10. Small
    Afbeelding van vontrier

kamila
    131 berichten
    Lid sinds January 2012

Volgens mij wel

11. Large
    Afbeelding van Decimate

Lauren
    6,070 berichten
    Lid sinds May 2011

Thank you :D

Aka SweetHeartHere

12. Small
    Afbeelding van cutefashion

meisje
    996 berichten
    Lid sinds March 2011

ik zoek een thriller met een chinees meisje met een gele regenjas volgens mij een best wel bekende film meer weet ik niet want ik heb hem heel lang geleden gezien

13. Small
    Afbeelding van TheChain

laura
    148 berichten
    Lid sinds February 2009

Heel iets anders, maar weten jullie misschien waar ik New year's eve online kan kijken met een goede kwaliteit?

The sky's the limit.

14. Medium
    Afbeelding van weemoed

...
    2,760 berichten
    Lid sinds March 2008

Iemand een idee vanwaar dit komt?

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lxuyhsTbKL1qhw4wvo1_500.jpg

15. Large
    Afbeelding van l0vatic

Jeannie
    8,067 berichten
    Lid sinds January 2008

Ik zoek n film en er word in gezegd: I would love to stay and chat, but I don't wanna stay and chat.

weet iemand welke dat is?

tumblr ~ are you still rocking converse with those old ray-bans?

16. Small
    Afbeelding van RawrThaVampire

Shawty
    270 berichten
    Lid sinds September 2011

Een meisje verhuisde van afrika naar amerika, komt ze op die school en dan krijgt ze een soort verhaal net als van mean girls.. Ik dacht eerst dat het een deel was van mean girls, maar kan het nergens vinden dusja..

17. Medium
    Afbeelding van Plumbob

Plumbob
    4,658 berichten
    Lid sinds April 2011

quote:
    cutefashion schreef op 14 January 2012 @ 21:30:
    ik zoek een thriller met een chinees meisje met een gele regenjas volgens mij een best wel bekende film meer weet ik niet want ik heb hem heel lang geleden gezien
    Het Paard van Sinterklaas

Everyone needs Love: So share it.|Nothing is more painful than goodbye...

18. Small

Shawty
    270 berichten
    Lid sinds September 2011

Pff het is gewoon mean girls 1, juist -.-

19. Small
    Afbeelding van Muffinmaker

Koekje
    238 berichten
    Lid sinds September 2011

haai ik zoek een film haha. het is een fantasie film.
    : Het speelt zich ergens af in een klein dorpje, in dat dorpje staat een muur met daarachter een weiland. er is mar 1 doorgang en die word bewaakt. achter die muur is een magische wereld. in het dorp woont een jongen en die gaat de wereld daar achter verkennen.. oja en volgensmij was er ook een vrouw die uit de lucht viel als een ster

20. Small
    Afbeelding van Forevermyself

Eve
    954 berichten
    Lid sinds June 2010

quote:
    Muffinmaker schreef op 18 January 2012 @ 21:53:
    haai ik zoek een film haha. het is een fantasie film.
    : Het speelt zich ergens af in een klein dorpje, in dat dorpje staat een muur met daarachter een weiland. er is mar 1 doorgang en die word bewaakt. achter die muur is een magische wereld. in het dorp woont een jongen en die gaat de wereld daar achter verkennen.. oja en volgensmij was er ook een vrouw die uit de lucht viel als een ster
    Stardust?

TUMBLR Always feeling like the outsider.

21. Small

Koekje
    238 berichten
    Lid sinds September 2011

quote:
    Ik weet het niet helemaal zeker, volgensmij was de naam langer. en is de hoofdpersoon een jongen van rond de 19. en hij is dan een kind van iemand uit dat magische dorp en is naar de gewone wereld gebracht ofzo

22. Small

Koekje
    238 berichten
    Lid sinds September 2011

ja het is m toch wel haha dankje:D je bent mijn held

23. Small
    Afbeelding van xevelicious

Evelien
    110 berichten
    Lid sinds October 2010

quote:
    cutefashion schreef op 14 January 2012 @ 21:30:
    Dark water!

24. Small

Shawty
    270 berichten
    Lid sinds September 2011

Geen film die ik zoek, ik weet gewoon geen site om films te downloaden -0-.

25. Small
    Afbeelding van lalalafemme

Femme
    440 berichten
    Lid sinds June 2010

quote:
    Plumbob schreef op 16 January 2012 @ 21:49:
    [...]
    Het Paard van Sinterklaas
    hahahah

mode blog: http://highheelsandsneakers.blogspot.com

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?