Dit onderwerp heeft 251 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 8 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 05-05-2012 20:32.
Het officiële 'Ik zoek iemand voor mijn blog' topic
- Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 10:39
Je blog is super leuk!!! Zeker voor een beginner! Prachtig :-)quote:x_Sue schreef op 27 January 2012 @ 23:20:
Ik ben op zoek naar meiden die een reactie willen geven op het begin van mijn blog, ik ben net begonnen en zou graag willen weten wat jullie er van vinden.
Tips en ideeen zijn altijd welkom! (Er komen nog foto's op van outfit's etc (lookbook) maar dit is het begin)
http://becomethefashion.blogspot.com
je kan reageren op m'n blog en anders mailen naar: becomethefashion@gmail.comwww.livemylifeforfashion.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 12:18Dag girls!
Al enkele weken werk ik aan een blogje waarin ik anoniem vertel over het vrijgezellenleven van mij en mijn vriendinnen (allemaal twintigers tot midtwintigers, wat niet betekent dat de doelgroep ook die leeftijd moet hebben natuurlijk!) met natuurlijk de "spicy details" vandien!
Het blogje is een klein opkomend succesje, elke dag heb ik steeds meer bezoekers maar toch wil ik dit een duwtje in de rug geven, want het is natuurlijk leuk als je weet dat je schrijft voor een groot publiek!
Voor iedereen die zich verveelt: http://hotcrazyscale.blogspot.com
(en weerhou je er zeker niet van om feedback te geven, hoe negatief ze ook mag zijn)nywoi wijzigde dit bericht op 01-02-2012 12:23 met 13% - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 20:23Het lijkt mij echt heel gaaf om een blog te beginnen maar heb wel al gemerkt dat dit me alleen gewoon niet lukt. Heeft er iemand (of meerdere personen natuurlijk) zin om samen een blog te beginnen?
Als hoofdonderwerp denk ik aan fashion en misschien wat lifestyle, daar komen we wel uit.
Ik ben trouwens veertien jaar en woon in Noord-Holland... Ik vind schrijven zelf heel leuk en doe het ook veel, daarom hoop ik wel dat je goed schrijft zodat er geen ontzettend verschil tussen zit oid.
Note me maar!
xoxoIt's always the darkest just before the dawn. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 14:40Hé ! Ik heb een blog; www.maximesieta.tk
en ik heb wat hulp nodig! Ik zoek iemand die
mij kan ondersteunen, met het maken van reviews
en nagelswatches.
Ik zoek iemand die dus mooie nagels heeft en mooi kan lakken
en diegene moet ook tijd hebben, en van beauty en schrijven
houden. De leeftijd? Maakt mij niks uit.
Intresse ? Je kunt hier een reactie achterlaten of mailen naar: maximesieta@gmail.com - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:20Hee meiden,
Op mijn blog post ik iedere week een interview die een enthousiaste blogger heeft ingevuld.
Ik lees hier boven mij dat heel veel meiden net zijn begonnen of sws binnenkort willen beginnen met bloggen.
Natuurlijk is het fijn om je 'kijkcijfers' te zien groeien, leuke reactie's te krijgen en dat andere bloggers je gaan volgen.
Daarom omdat ik dat zelf ook fijn vind en hiermee meiden wil helpen, ben ik een paar maanden geleden begonnen met bloggers te interviewen zoals ik hierboven ook al zei.
Zodra je je hebt opgegeven krijg je de vragen toegestuurd en zal een aantal weken later het interview met natuurlijk een link naar jou blog online te komen staan.
In dit interview vraag ik een aantal vragen over de persoon achter de blog en over de blog zelf.
Zo komen we dus En over jou iets meer te weten En over je blog, en wellicht helpt dit je aan meer bezoekers en volgers!
Dus wil je je blog op een leuke manier promoten?
Geef je dan hier op voor een interview.
Liefs,
Fleur - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 13:16Hi allemaal,
ik wil graag een blog starten maar GEEN blog over beauty en lifestyle enzo want daar zijn er al zoveel van. Ik wil wel graag een blog met originele, leuke, grappige artikelen. Filmpjes, foto's, goed geschreven teksten met duidelijke interpunctie en waar we mensen mee kunnen vermaken. En dan hopelijk heel veel bezoekers kunnen trekken. Somebody's in?
liefs,
Rosan - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 13:36Ik zoek 2 enthousiaste leuke meiden om een blog mee op te zetten. Na een boel mislukte pogingen (te weinig tijd/medeblogster kapte er plotseling mee) wil ik er weer 1 wagen! Ik wil graag gaan bloggen over van alles en nogwat, zodat de blog voor een ruim publiek beschikbaar is. Je leeftijd moet ongeveer 14/15/16 zijn, als je ouder of jonger bent kun je me natuurlijk altijd noten.
Ik zoek geen professionele bloggers die al jarenlange ervaring hebben, het liefst gewoon meisjes die het leuk lijkt om eens te gaan bloggen. Het is de bedoeling dat je 2/3 keer in de week iets post, daarvoor spreken we gewoon vaste dagen af. Als iemand interesse heeft kan je me altijd noten
Liefs, - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 19:39
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 21:15Ik heb je een berichtje gestuurd ApplexFlavor! (:Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je.
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 16:04Haay, ik ben Merel, 11-jaar. Zelf heb ik een blog. Met veel lifestijl, en ook fashion, media, muziek, films, make-up, haar. Alles!! Echt super leuk dus, je mag zelf bedenken waar je over schrijft! Intresse? not me even!
Ik zoemk ongeveer 2 mensen, en het is handig als je hyves of msn heb! - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 16:09Hoi iedereen!
Ik zoek nog een aantal mensen die ik kan interviewen voor mijn blog, aangezien de vorige interviews zoveel succes hadden. Deze interviews gaan over jezelf, je blog en je eigen stijl.
Als je interesse hebt, stuur dan even een mailtje naar thoselittlethingsbyj@hotmail.com. Voorbeeldjes kan je altijd vinden op thoselittlethingsbyj.blogspot.com
Dankjewel! xxmaisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen! - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 16:17Ik heb ff gemailt!
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 16:19Leuk! xxmaisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen!
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 21:26Ik zoek iemand voor mijn blog die 1 keer per week of vaker of mischien wel 1 keer per 2 weken een stukje over mode wil schrijven. op mijn site staat meer info. daar staat ook mijn mail adres.
Ben jij de gene die ik zoek ??
http://flyofbeauty.blogspot.com/ - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 16:17Olaaaa! Ik zoek een gastblogger, een beauty-gastblogger.
Wil jij 1x in de week (of 1x in de 2 weken, is ook goed) een post op mijn blog schrijven over beauty; make-up, haar, huid, weetikveelwat, als het maar met beauty te maken heeft? Lees even op mijn blog wat je dan moet doen! GASTBLOGGER GEZOCHT.Ik was goldendress. Blog - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 19:54Ik ben niet op zoek naar iemand om samen mee te bloggen, maar ik ben wel heel benieuwd naar jullie reacties op mijn blog. Ik blog nog niet zo lang, dus opbouwende kritiek is welkom

http://www.letsdothepenguin.blogspot.com - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 18:46Hallo allemaal,
Het klinkt nogal "raar" om te zeggen, maar het is een feit: Ik ben een schrijfster. Heb contact met uitgevers, vrienden in schrijversland, ken al een grotere namen and I'm almost published - maar ik wil eigenlijk opzoek naar een grotere uitgever.
Ik zit op de Schrijversvakschool en wordt door sommige al met een aantal grote namen vergeleken, maar dat even achterwege.
The point is:
Ik ga op verzoek van een literair agent een blog/website starten. Dit zal gaan over lezen/schrijven/boeken/lifestyle/personal. Ook zal ik schrijflesjes maken en online zetten. Maar: Nu is dat iets wat mij naast mijn andere bezigheden teveel tijd gaat kosten. Ik zoek dus gast/medebloggers om zo een groter publiek aan te trekken en/of het meer dimensie te geven.
Mijn enige vereisten?
Minimaal 16 jaar.
Je moet een passie hebben voor boeken en/of schrijven, óf je moet een ander talent hebben waar je groot mee wilt worden.
Consequent zijn en niet na één post ermee ophouden.
HTML-kennis is een pre.
Wil je je opgeven, of heb je nog vragen? Mail dan naar WritingAnn@live.nl voor meer informatie.
Momenteel heb ik twee meiden die mee werken.
Liefs. - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 15:15Hee meiden!
GEZOCHT:
Fasion - Gastblogger.
Ben jij een echte fashion freak?
En ben je instaat om dit met andere meiden te delen?
Dan ben ik opzoek naar jou!
Klik HIER voor meer info!
Enjoy! - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 12:58Haaaaaai!
Ik had een beautyblog: palaceofbeauty.blogspot.com
ik had laatst alle berichten verwijderd, want ik deed er toch niks meer mee.
maar eigenlijk wil ik er wel weer mee beginnen. Maar dan niet in mn eentje, want dat vind ik te druk. zijn er meiden (max. 6) die mij misschien willen meehelpen?
De bedoeling word om dus artikeltjes te schrijven over: Beauty, fasion en lifestyle. Maar net wat jou boeit. Het liefst 1 artikel per dag. dus die dagen worden verdeelt onder de meiden die me mee willen helpen !
Ik hoor het wel!
xoxoxo
O.a. @ilovevans @Fayan en maybe @lala13 doen al mee! Verdere info volgt :') - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 13:03@somebodyx
ik heb je blog bezocht. Hij is leuk, maar ik zou hem toch wel wat aanpassen. Ik hoor nog wel van je! - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 13:06@lala13 Ja doen we ook! sowieso! ik vond m er ook niet echt geweldig uitzien hihi ;p X
- Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 13:07@somebodyx okee :')
- Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 13:38@lala13 lees je berichtje op je profiel X
- Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 11:20Ik zoek iemand die me kan helpen met mijn blog, www.maximesieta.tk
Je mag dan reviews schrijven en filmpjes opnemen.
als je intresse hebt kun je me mailen op maximesieta@gmail.com - Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 16:58Ik heb een eigen beauty, lifestyle en fashion blog : Leila in Wonderland.
Inmiddels heb ik meer dan 100 volgers!
Ik ben op zoek naar mensen die iets bijzonders hebben meegemaakt. Of dit nou heel heftig of juist heel gaaf is, maakt niet uit. Heb jij bijvoorbeeld een ziekte of heb je in een film gespeeld? Laat je verhaal horen!
- Je mag anoniem blijven, maar dat hoeft niet.
Ik hoor het graag!
leilainwonderland@hotmail.comhttp://leilainwonderland.blogspot.com