Dit onderwerp heeft 647 reacties, en bestaat uit 26 pagina's. U bent momenteel op pagina 20 van 26.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 15:06.
Het officiële Folk topic (en gerelateerde stijlen)
- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 17:57quote:Hannibalfreak schreef op 24 January 2012 @ 20:27:
Oh en ik hoop te kunnen vrijwilligen @paaspop hier in Schijndel en dan Finntroll+korpiklaani gratis te zien!
(nieuwtje: ik ga dreads nemen)
Dreads D: geweldig!
@Momus dat is echt een hele toffe studie lijkt me, en inderdaad gewoon doen wat je leuk vindt (:You think killing people might make them like you but it doesn't. It just makes people DEAD. Blog - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 21:59

al een keer geplaatst maar omdat het zo mooi is ^-^
~~[url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary .. - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 22:27

en deze vond ik gewoon een beetje grappig :') ;
In blatugabagli uorete, cante snon celiIui in cete - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 22:37Ik hou van keltische muziek ! geeft echt rustBlaaa blaaaa blaaaa
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 23:22ahw ik kan die filmpjes nu niet meer kijken op mn mobiel..
Ja ik ben zelf wel het meest fan keltisch denk ik.. Maar ik hou van veel verschillende talen, instrumenten en culturen dus is moeilijk te zeggen (:[url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary .. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 12:52Aah, super dat dit topic er is (: ik ben van de zomer ook naar een aantal festivals geweest waaronder Keltfest waar ik Rapalje heb zien spelen
Work hard and be nice to people. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 13:12^ Daar was ik ook! Rapalje =DSoms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen.
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 13:25

Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 16:52oeh dat laatste plaatje :3
ik hoop dat er nog meer (nieuwe) mensen wat gaan posten
[url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary .. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 16:53
hahaha die laatstequote:DIESONNESCHEINT schreef op 26 January 2012 @ 22:27:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
en deze vond ik gewoon een beetje grappig :') ;
[afbeelding][url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary .. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 19:08@Ndinee
haha, wat grappig dat jij ook op Keltfest was! het was ondanks dat het best klein was super gezellig! Het enige nadeel was dat ik vrij aan het begin mijn enkel verzwikte met Balfolk dansen en ik de rest van de dag met een steunverband om mijn enkel op het gras heb gezeten (:
Hebben er trouwens nog mensen plannen om dit jaar naar de EFF,Castle Fest of Keltfest te gaan?Work hard and be nice to people. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 19:08Een Omnia inspiratie post

Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 20:22pfff sexy mensen allemaal, ben ik de enige die steve ook gewoon kei lekker vind? xD
@primroses ik WIL naar EFF en castlefest, maar tot nu toe ga ik in ieder geval naar Phantasium
Kelten zonder grenzen en Rapalje zien.[url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary .. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 20:41Steve mag er ook zeker wezen
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 21:19haha jes, ik heb mn vertrouwen nog lang niet in je verloren ;D[url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary ..
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 21:26
hihihiNdinee wijzigde dit bericht op 27-01-2012 21:26 met 36%Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen. - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 12:34Ik ga naar de beide EFF's (: Keltfest wilde ik ook heen maar dat schijnt tijdens de examens te zijn.In blatugabagli uorete, cante snon celiIui in cete
- Geplaatst op zondag 29 januari 2012 00:28Lang niet meer hier geweest!
Ben ondertussen verhuisd naar Schotland haha.
Hmmhhm, inspiratieplaatjes! Leuk! ^^ - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 00:33@Hannibalfreak nee je bent niet de enige :p
En volgens mijn vriendinnen had ik al een slechte jongenssmaak (': Nou ja, wat maakt mij dat uit.
@riogaperla echt? Wauw dat is echt geweldig! Ga je daar studeren, of tijdelijk wonen, of gewoon wonen....You think killing people might make them like you but it doesn't. It just makes people DEAD. Blog - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 00:39Wonen, ik wou al zo lang in het buitenland gaan wonen... En was helemaal gek van Schotland, paar weken geleden gewoon zoveel mogelijk in een valies proberen te proppen en het vliegtuig opgesprongen. Beste wat ik ooit in men leven heb gedaan! :p
(nuja, dat stond al wel een tijdje vast hoor, maar niet echt iets concreet ofzo, maar uiteindelijk heb ik alles op één weekje tijd allemaal geregeld en boem paf, toen was ik weg... En nu ben ik hier!)
En goh, niet tijdelijk ofzo. Definitief eigenlijk, voor de komende x aantal jaren toch! al weet ik zelf niet waar ik misschien nog terecht zou komen natuurlijk... ik krijg altijd rare dingen in mijn hoofd, met mij weet je nooit. Maar sowieso niet meer terug naar België. - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 00:47Dat is echt heel vet, gewoon zomaar in Schotland gaan wonen. Live your Life!
Het lijkt me echt geweldig om later ook zoiets te doen, gewoon de knoop doorhakken en wegwezen uit dit saaie land. Ik denk dat de enige die me zouden tegenhouden mijn ouders zijn.
Maar ik wil sowieso een wereldreis maken later, en dan in Engeland gaan wonen, of misschien voor Artsen zonder Grenzen veldwerk gaan doen.
Sorry, zit ik hier over mezelf te praten, maar het inspireert me gewoon
Heel veel plezier in Schotland!You think killing people might make them like you but it doesn't. It just makes people DEAD. Blog - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 01:05Haha, Dankje!
Aan Iedereen die er aan denkt / van droomt om in het buitenland te gaan wonen: doe het gewoon, maak van je eigen leven wat je er van wil maken, doe wat je denkt dat je gelukkig kan maken, ...
Zóveel mensen die het willen doen, maar er uiteindelijk nooit geraken, en das jammer. Want in principe is het allemaal niet zo heel moeilijk. Ik zit hier nog steeds binnen de EU, dus heb helemaal geen visums of dergelijke nodig. Het is eigenlijk allemaal een pak makkelijker gegaan dan ik dacht. Vrij weinig papierwerk ook.
Ik geniet er nu volop van, woensdag verhuis ik naar een appartementje (eindelijk een eigen plekje!)... En een job zal ik (hopelijk) wel snel vinden :p
Heb ondertussen ook al een superlieve man leren kennen (hij is half iers, half engels) waarmee alles nog 10x mooier lijkt hier.
Nja ik ben echt gelukkig en ik hóóp dat ik hiermee veel mensen inspireer. Ik raad het iedereen aan! - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 10:11Wauw, dat klinkt zo mooi!Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen.
- Geplaatst op zondag 29 januari 2012 10:19
Ja zeker inspireer je me! Wauw, je zit in Schotland, wat leuk! Ik wil ook graag daar ergens heen. Schotland, Engeland (Cambridge bijv, Londen trekt me niet zo). Maar ik denk pas voor mijn master ofzo, maar da's al over 3 jaar en dan ben ik nog maar 20quote:riogaperla schreef op 29 January 2012 @ 01:05:
Haha, Dankje!
Aan Iedereen die er aan denkt / van droomt om in het buitenland te gaan wonen: doe het gewoon, maak van je eigen leven wat je er van wil maken, doe wat je denkt dat je gelukkig kan maken, ...
Zóveel mensen die het willen doen, maar er uiteindelijk nooit geraken, en das jammer. Want in principe is het allemaal niet zo heel moeilijk. Ik zit hier nog steeds binnen de EU, dus heb helemaal geen visums of dergelijke nodig. Het is eigenlijk allemaal een pak makkelijker gegaan dan ik dacht. Vrij weinig papierwerk ook.
Ik geniet er nu volop van, woensdag verhuis ik naar een appartementje (eindelijk een eigen plekje!)... En een job zal ik (hopelijk) wel snel vinden :p
Heb ondertussen ook al een superlieve man leren kennen (hij is half iers, half engels) waarmee alles nog 10x mooier lijkt hier.
Nja ik ben echt gelukkig en ik hóóp dat ik hiermee veel mensen inspireer. Ik raad het iedereen aan!
Aaah ik wordt hier gewoon heel blij van, ook van je blog, leuke foto's (: - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 12:02@quirrel haha mijn vriendinnen vinden dat ook!! Soms hebben we wel overeenkomsten

@riogaperla (eerst even alles lezen)
oke jij. Bent. Echt. GEWELDIG.
Ik mag jou echt zo erg dit meen ik serieus :') dit soort mensen, hou ik van!
Je inspireert mij ook zeker, en ik moet het gewoon gaan doen (na mijn studie dus ik kan nog heul lang twijfelen!) alleen mijn droom is ook gewoon om te reizen, mezelf andere dingen leren kennen, risico's nemen. Hopelijk verhuis is sowieso naar Belgie om te studeren
en mijn eindbestemming zou best graag in oost europa/scandinavie/midden europa liggen, of gewoon in Ierland/engekand/schotland. En sowieso dat ik veel ga sparen later om te reizen.[url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary ..