Dit onderwerp heeft 475 reacties, en bestaat uit 20 pagina's. U bent momenteel op pagina 12 van 20.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 15:37.
Het iPhone topic
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 15:28
Hoe doe je dat via itunes ?quote:lovehedgehogs schreef op 05 February 2012 @ 13:48:
Moet je via itunes downloaden dan is die gratishttp://agirlwholovesbeauty.blogspot.com/ - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:18Ik twijfel al heel lang over een iphone, maar ik vind ze zo verschrikkelijk duur.
Stel je voor dat je een abbo hebt van 45 euro per maand en je wordt ontslagen..
Waar halen jullie het geld vandaan en waar hebben jullie je iphone gekocht?
Veel van mijn vrienden hebben een iphone en die werken nieteens maar hoe betalen ze dit inhemelsnaam dan?
Zijn er hier mensen met een prepaid iphone of heb je daar niet veel aan?
xxx - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 14:26I love my iPhone.
Ik heb een witte iPhone 4s van 16gb. Ik heb een abbo met 250 smsjes of 125 belminuten en 500mb internet van Hi! Ik zit nu al een aantal jaren bij Hi en ben echt blij dat ik hier ben gebleven want ik heb gewoon altijd bereik, soms zelfs in tunnels!
Buiten dat ik helemaal verliefd ben op mijn iPhone ben ik ook een Apple junkie (al is dit mijn enige product van Apple) en weet ik er veel vanaf, dus voor vragen KOM MAAR OP!
Ik heb zelf ook een vraag: Hoe kun je foto's uploaden naar een forum via je iphone? In heb al meerdere (Engelse) sites bekeken maar niemand heeft hier een antwoord op. Ik heb Photobucket al geprobeerd maar die upload alleen naar twitter en facebook
Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 14:32quote:lovescookies schreef op 05 February 2012 @ 16:18:
Ik twijfel al heel lang over een iphone, maar ik vind ze zo verschrikkelijk duur.
Veel van mijn vrienden hebben een iphone en die werken nieteens maar hoe betalen ze dit inhemelsnaam dan?
xxx
Ik heb een abbo bij Hi van 32,50, deze betaald mijn moeder :$.
Ik heb mijn iPhone gekocht bij Hi ook omdat ik mijn abonnement ging verlengen. Mijn moeder ook en die was heel veel over haar bundel gegaan waardoor ze nu heel veel korting kreeg en we hebben gewisseld van abbo. Ik moest nu 180¤ betalen ipv 320¤ (wat ook al goedkoper is dan als je een nieuw abonnement aanvraagt, aangezien ik het verlengde).
Je kunt wel een prepaid iPhone nemen alleen moet je m dan loskopen (=heeeel veel geld) of je moet een simlockvrij maken (een soort jailbreaken en is dus ook illegaal).
Ik weet niet hoeveel je te besteden hebt? Want je mobiel loskopen is misschien aan het begin wel veel geld maar ik denk dat je uiteindelijk wel iets voordeliger uit bent.
Ik weet trouwens niet 100% zeker of je wel een prepaid kaartje erin kunt doen als je m loskoopt, wel een abonnement sowieso (dus je kunt dan ook een goedkoop abonnement nemen, al krijg je daar wel heel weinig mb/data bij, wat trouwens ook voor prepaid geldt).
Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 14:35Wie van jullie heeft trouwens een screenprotector via Ebay gekocht? Ik wil der namelijk daar ook 1 halen, maar ze zijn niet allemaal even fijn.
Ik vind dat konijnenhoesje trouwens zooo gaaf, maar ook onpraktisch, dus ik moet maar even verder zoeken. Dat konijnenhoesje kun je trouwens kopen via Ebay, daar zullen die mensen van die site m ook wel hebben ingekocht waardoor hij veel duurder is dan op Ebay, dus gewoon lekker op Ebay kopen!
Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 17:16
Is dit de hi 125 abbo? Die heb ik ook. Alleen vroeg ik me af hoe weet je wat je hebt? 250 sms of 125 belminuten? Of beide?quote:xMARIQUITA schreef op 06 February 2012 @ 14:26:
I love my iPhone.
Ik heb een witte iPhone 4s van 16gb. Ik heb een abbo met 250 smsjes of 125 belminuten en 500mb internet van Hi! Ik zit nu al een aantal jaren bij Hi en ben echt blij dat ik hier ben gebleven want ik heb gewoon altijd bereik, soms zelfs in tunnels!
Buiten dat ik helemaal verliefd ben op mijn iPhone ben ik ook een Apple junkie (al is dit mijn enige product van Apple) en weet ik er veel vanaf, dus voor vragen KOM MAAR OP!
Ik heb zelf ook een vraag: Hoe kun je foto's uploaden naar een forum via je iphone? In heb al meerdere (Engelse) sites bekeken maar niemand heeft hier een antwoord op. Ik heb Photobucket al geprobeerd maar die upload alleen naar twitter en facebook
If your lucky enough to be different, never change. - taylor swift - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 18:58@xMARIQUITA: Hoeveel betaal jij per maand voor je abonnement? Hij klinkt namelijk nogal aantrekkelijk haha.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:10quote:xMARIQUITA schreef op 06 February 2012 @ 14:32:
[...]
Ik heb een abbo bij Hi van 32,50, deze betaald mijn moeder :$.
Ik heb mijn iPhone gekocht bij Hi ook omdat ik mijn abonnement ging verlengen. Mijn moeder ook en die was heel veel over haar bundel gegaan waardoor ze nu heel veel korting kreeg en we hebben gewisseld van abbo. Ik moest nu 180¤ betalen ipv 320¤ (wat ook al goedkoper is dan als je een nieuw abonnement aanvraagt, aangezien ik het verlengde).
Je kunt wel een prepaid iPhone nemen alleen moet je m dan loskopen (=heeeel veel geld) of je moet een simlockvrij maken (een soort jailbreaken en is dus ook illegaal).
Ik weet niet hoeveel je te besteden hebt? Want je mobiel loskopen is misschien aan het begin wel veel geld maar ik denk dat je uiteindelijk wel iets voordeliger uit bent.
Ik weet trouwens niet 100% zeker of je wel een prepaid kaartje erin kunt doen als je m loskoopt, wel een abonnement sowieso (dus je kunt dan ook een goedkoop abonnement nemen, al krijg je daar wel heel weinig mb/data bij, wat trouwens ook voor prepaid geldt).
Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!
Hee,
Bedankt.
Jij hebt dus eerst gewoon een iphone gekocht & toen een abbo erbij of begrijp ik het verkeerd?
Want dat lijkt me dan wel weer duur.
Ik wil graag een abbo, met internet namelijk. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:58Heeft iemand hier ervaring met de iPhone cases van de Hema die je zelf kunt maken? http://foto.hema.nl/iphone-4-case-met-foto
Het lijkt mij leuk namelijk, maar was het ook goed gelukt met de foto's en is het hoesje stevig? - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 22:38Help me!
Mijn iphone syncroniseerd niet meer met itunes, alles gedaan wat op de apple site staat nog steeds niks! ook niet met wifi. Iphone 4s en de nieuwste itunes..
(ipad ziet ie ook niet meer)
Heeft er hier nog iemand last van?
Heeft iemand dit ook?!Dennis, Jij geeft mij de liefde die ik nodig heb! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 22:40
Ik heb allemaal iphone 4 hoesjes, en ze passen allemaal om mijn 4squote:Angelax schreef op 02 February 2012 @ 14:57:
[...]
Vaak wel, maar het vervelende met de Iphone 4S is dat de zijkant knopjes een heel heel heel klein stukje zijn opgeschoven waarvan ik weet dat mensen die ik ken hun hoesjes moesten aanpassen of konden weggooien xD. Dus je moet wel goed oppassen wat voor soort hoesje enz.
en goed ook! geen last met die knopjes ook niet als ik een hoesje heb met 3 gaatjes er in voor de knopjesDennis, Jij geeft mij de liefde die ik nodig heb! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:00
Nee ik heb een iphone bij mij abonnement gekregen zegmaar.quote:lovescookies schreef op 06 February 2012 @ 20:10:
[...]
Hee,
Bedankt.
Jij hebt dus eerst gewoon een iphone gekocht & toen een abbo erbij of begrijp ik het verkeerd?
Want dat lijkt me dan wel weer duur.
Ik wil graag een abbo, met internet namelijk.Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:03
Dit zal denk ik aan itunes liggen, ik zou even met je computer en iphone en ipad naar een ifactors winkel gaan op een dag dat het niet druk is, dan hebben ze meer tijd voor je. Als je niet naar een ifactors winkel kunt kan je ook ander apple even mailen maar het beste is persoonlijk advies in de winkel.quote:LisaCatharina schreef op 06 February 2012 @ 22:38:
Help me!
Mijn iphone syncroniseerd niet meer met itunes, alles gedaan wat op de apple site staat nog steeds niks! ook niet met wifi. Iphone 4s en de nieuwste itunes..
(ipad ziet ie ook niet meer)
Heeft er hier nog iemand last van?
Heeft iemand dit ook?!Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:30^ Iemand die in een Appstore werkt die weet ook niet hoe het kan.... dusss. En vorige week met dezelfde itunes deed ie het nog wel.. beetje vreemd
LisaCatharina wijzigde dit bericht op 07-02-2012 22:39 met 33%Dennis, Jij geeft mij de liefde die ik nodig heb! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:59
Dan zou ik even apple mailen zoals ik al zeiquote:LisaCatharina schreef op 07 February 2012 @ 22:30:
^ Iemand die in een Appstore werkt die weet ook niet hoe het kan.... dusss. En vorige week met dezelfde itunes deed ie het nog wel.. beetje vreemd
Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 23:04ik heb me iphone 4S wit (abbo)vorige week gehaald =D
eigenlijk mog ik hem niet omdat ik een blackberry bold 9700 had en die abbo loopt nog 5 maanden maar na veel gezeur heb ik toch me iphone
rn heeft me broer me bb - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 23:05waar verander ik me e-mail voor de computer zegmaar
want me e-mail staat nog op me oude die het niet meer doet - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 23:05quote:lovescookies schreef op 05 February 2012 @ 16:18:
Ik twijfel al heel lang over een iphone, maar ik vind ze zo verschrikkelijk duur.
xxx
beetje laat, maar ik heb een prepaid iPhone 4 en hij is echt zooooo fantastisch ^^
maar ik heb m prepaid omdat ik toch echt bijna nooit sms, laat staan bellen.
zeker nu met whatsapp enzo.
alleen internetten doe ik heeeeeeeeeel vaak, maar dat kan ook met wifi en je kan je 3g data roaming uitzetten.
kortom: op de lange duur (of niet zo heel lang eig) ben ik goedkoper uit.Fuck de norm. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:43Hee Meiden,,
Ik had een vraagje..Ik snap echt helemaal niks van abbonementen enz. nou heb ik deze link even gekopierd, aangezien ik er helemaal niks van snap =S.. Ik hoop dat iemand het kan uitleggen, ik weet namelijk niet of het om het abbo van mobiel gaat (te goedkoop) of internet... Iphone 3gsThis night is sparkling, don\\\'t you let it go...I\\\'m wonderstruck blushing all the way home... - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:49UppThis night is sparkling, don\\\'t you let it go...I\\\'m wonderstruck blushing all the way home...
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:59
Ik snap het ook niet haha, ik wil graag de iPhone 4s en daar lijkt het helemaal niet zo duur, ook het abbonement niet dus :')quote:WonderStruck schreef op 08 February 2012 @ 15:43:
Hee Meiden,,
Ik had een vraagje..Ik snap echt helemaal niks van abbonementen enz. nou heb ik deze link even gekopierd, aangezien ik er helemaal niks van snap =S.. Ik hoop dat iemand het kan uitleggen, ik weet namelijk niet of het om het abbo van mobiel gaat (te goedkoop) of internet... Iphone 3gsPeople throw rocks at things that shine. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:00
Ja, inderdaad :p Ook blackberry abonnementen zijn er erg goedkoop...quote:BREAKOFDAWN schreef op 08 February 2012 @ 15:59:
[...]
Ik snap het ook niet haha, ik wil graag de iPhone 4s en daar lijkt het helemaal niet zo duur, ook het abbonement niet dus :')This night is sparkling, don\\\'t you let it go...I\\\'m wonderstruck blushing all the way home... - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:14quote:BREAKOFDAWN schreef op 08 February 2012 @ 15:59:
[...]
Ik snap het ook niet haha, ik wil graag de iPhone 4s en daar lijkt het helemaal niet zo duur, ook het abbonement niet dus :')
Dit abonnement is bij voordeelbundel 150:
150 belminuten
geen smsjes
geen internet
voor 17,50p.m. maar tijdelijk de eerste 9 maanden 7,50
Daarnaast komt dan dus nog die 107 voor de telefoon erbij op en de ook kosten van een eventuele internetbundel en een smsbundel.
[url=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Media_film_muziek/Het_officile_Pottermore_topic/list_messages/205262] - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:18Nou ik hier toch ben, heb ik ook een vraagje. Ik ga deze week een iphone4s kopen, maar ik twijfel nog over heb abonnement.
Eigenlijk wil ik tele2, of anders t-mobile, want die hebben wat ik zoek voor een betaalbare prijs.
Alleen nu hoor ik dus hele wisselende verhalen van iedereen over de kwaliteit van hun 3g netwerk. Van de ene persoon hoor ik dat ze bijna nooit internet hebben (mensen van de telefoonwinkel en internet fora) en van andere mensen in mijn omgeving hoor ik weer dat ze nergens last van hebben.
Dus bij deze een oproep aan alle meiden hier die een t-mobile of tele2 abonnement hebben. Hoe is jullie verbinding???[url=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Media_film_muziek/Het_officile_Pottermore_topic/list_messages/205262] - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:22
Ohja daar had ik niet bij na gedacht, dan word het alsnog veel te duur.quote:xDahlia schreef op 08 February 2012 @ 16:14:
[...]
Dit abonnement is bij voordeelbundel 150:
150 belminuten
geen smsjes
geen internet
voor 17,50p.m. maar tijdelijk de eerste 9 maanden 7,50
Daarnaast komt dan dus nog die 107 voor de telefoon erbij op en de ook kosten van een eventuele internetbundel en een smsbundel.
People throw rocks at things that shine.