Dit onderwerp heeft 8637 reacties, en bestaat uit 346 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 346.
De laatste reactie is geplaatst op 19-05-2012 21:00. Dit onderwerp is gesloten!
Het grote 'ik-kan-een-liedje-niet-vinden' topic!
- Geplaatst op woensdag 23 april 2008 22:26Hallooo. (:
Ik dacht het is misschien een goed idee om een topic te maken voor alle mensen die wel eens een leuk liedje horen maar niet weten welke het is, omdat ik dat nogal vaak zie gebeuren de laatste tijd.
Ik begin zelf wel even, weet iemand welk liedje deze lyrics heeft?
You and me, away, out forever..
In precies die volgorde.
Het is een vrouw en een soundtrack van de film Romeo and Juliet (met Leonardo DiCaprio).How can I drive you crazy, when I've got no gas?
- Geplaatst op woensdag 23 april 2008 22:28euuh
ik weet welke het is.
maar ik weet de naam niet xDthere\'s only music, so that there\'s new ringtones - Geplaatst op woensdag 23 april 2008 22:33volgens mij is het; http://nl.youtube.com/watch?v=c7M8gxNGDRUthere\'s only music, so that there\'s new ringtones
- Geplaatst op woensdag 23 april 2008 22:35You And Me Song - Wannadies
- Geplaatst op woensdag 23 april 2008 22:35wow!
dan had ik hem goed =Dthere\'s only music, so that there\'s new ringtones - Geplaatst op woensdag 23 april 2008 22:35ja dat dus

- Geplaatst op woensdag 23 april 2008 22:37Aaah bedankt, jullie zijn geweldig
How can I drive you crazy, when I've got no gas? - Geplaatst op woensdag 23 april 2008 23:38hahah wie heeft er jou vrouw mijn vrouw gekeken vandaag? 23 april?
Weet iemand hoe dat liedje heet die die zwarte vrouw ging zingen
hahaSMILE =D - Geplaatst op donderdag 24 april 2008 01:06Ik zat zondag Medium op net5 te kijken en toen Cynthia met der vermoorde dochter zat hoorde je een liedje.
Het was een langzaam, zielig nummer gezongen door een vrouw. En ze had een bekende stem maar ik kon 'm niet plaatsen. Ik weet eerlijk gezegd ook niet veel meer van 't nummer alleen dat er iets over "friends can blind you" en "embrace" in voorkwam.life is a playground. people know it as a child but they forget along the way. -- i own the world. - Geplaatst op donderdag 24 april 2008 10:17
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 17:28songtapper werkt niet
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 17:36Ik had op de radio eens een leuk liedje gehoord het gaat iets met Tuut tuut ttuut tuut ... het is geen kindjesliedje ofzo het was een leuke liedje en het is een vrouw die zoiets zing. Je word er vrolijk van als je da liedje hoort ma ik wil graag de naam weten, weten jullie de naam van da liedje ofzo?..
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 17:37@ MODE_x; weet je ook nog tekst?there\'s only music, so that there\'s new ringtones
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 17:39Nee jammer niet ik had da maar 1 keer gehoord op de radio.Maar er was ook tekst in da liedje..
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 17:44quote:afortunado schreef op 24 april 2008 @ 01:06:
Ik zat zondag Medium op net5 te kijken en toen Cynthia met der vermoorde dochter zat hoorde je een liedje.
Het was een langzaam, zielig nummer gezongen door een vrouw. En ze had een bekende stem maar ik kon 'm niet plaatsen. Ik weet eerlijk gezegd ook niet veel meer van 't nummer alleen dat er iets over "friends can blind you" en "embrace" in voorkwam.
JAAAAAHH. OOK GEZIEN!
Het was iig een nummer van Alicia Keys, ik keek hem met wat vrienden en daar waren we dus al uit. ;Pzero is a different kind of first place. - Geplaatst op donderdag 24 april 2008 17:51
ik denk: the beep beep song - simone withquote:MODE_x schreef op 24 april 2008 @ 17:36:
Ik had op de radio eens een leuk liedje gehoord het gaat iets met Tuut tuut ttuut tuut ... het is geen kindjesliedje ofzo het was een leuke liedje en het is een vrouw die zoiets zing. Je word er vrolijk van als je da liedje hoort ma ik wil graag de naam weten, weten jullie de naam van da liedje ofzo?.. - Geplaatst op donderdag 24 april 2008 17:57Daar word ik nou niet erg blij van.
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 18:15Neen dat liedje is het niet..
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 19:21dan kan je hem toch googlen ofnie?If roses are meant to be red, and voilets to be blue, why isn\\\'t my heart meant for you?
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 19:34www.letssingit.com
hier kan je soms ook wel eens wat woorden intypen
& dan krijg je wat songteksten.I wish I was her, that her words were mine to say to you till the end of time - Geplaatst op donderdag 24 april 2008 20:12
Is het: Alicia Keys - The Thing About Love?quote:afortunado schreef op 24 april 2008 @ 01:06:
Ik zat zondag Medium op net5 te kijken en toen Cynthia met der vermoorde dochter zat hoorde je een liedje.
Het was een langzaam, zielig nummer gezongen door een vrouw. En ze had een bekende stem maar ik kon 'm niet plaatsen. Ik weet eerlijk gezegd ook niet veel meer van 't nummer alleen dat er iets over "friends can blind you" en "embrace" in voorkwam.How can I drive you crazy, when I've got no gas? - Geplaatst op vrijdag 25 april 2008 17:43
Is het een liedje uit de jaren '90?quote:MODE_x schreef op 24 april 2008 @ 17:36:
Ik had op de radio eens een leuk liedje gehoord het gaat iets met Tuut tuut ttuut tuut ... het is geen kindjesliedje ofzo het was een leuke liedje en het is een vrouw die zoiets zing. Je word er vrolijk van als je da liedje hoort ma ik wil graag de naam weten, weten jullie de naam van da liedje ofzo?.. - Geplaatst op vrijdag 25 april 2008 19:05Geen idee, Maybe?
- Geplaatst op vrijdag 25 april 2008 19:14uhm, misschien Chealsea Dagger ofzo?http://vodkamakesyousincere.blogspot.com/
- Geplaatst op vrijdag 25 april 2008 19:15"is geen kindjesliedje ofzo het was een leuke liedje en het is een vrouw die zoiets zing"
nee dus xDthere\'s only music, so that there\'s new ringtones