1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Media, film & muziek
  4. Het Officiële BlackBerry Topic!

Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-06-2011 11:36. Dit onderwerp is gesloten!

Het Officiële BlackBerry Topic!

1. Small
    Afbeelding van Mellish

Mell.
    497 berichten
    Lid sinds February 2010

Aangezien er veel losse topics worden gemaakt over de BlackBerry, dacht ik dat het beter zou zijn een officieel topic te maken.

Ik heb meteen 2 vraagjes:
    * Hoe lang moet je de BlackBerry opladen bij het eerste gebruik? Heb hem vanochtend ontvangen, maar er staat nergens hoe lang ik hem moet opladen.
    Gewoon totdat ie vol is en dat aangeeft of 24 uur zoals dat vroeger altijd moest?
    * Kan je gewoon pingen zonder dat je internet hebt? Want ik krijg dat simkaartje pas over een maandje en ik gebruik nu mijn simkaart van Ben, zonder internet. Kan ik wel mensen gewoon m'n ping geven enzo en dat ze me dan kunnen pingen of is daar internet voor nodig?

1. Medium
    Afbeelding van PARTYSHANK

PARTYSHANK
    1,197 berichten
    Lid sinds January 2009

Ik heb mn blackberry gewoon een nachtje ff opgeladen & met dat ping je hebt er wel internet voor nodig sowieso om eerst blackberry app world te downloaden, tenminste dat had ik en dan kun je pingen
    tenminste dat dacht ik hoor dat ik het zo had haha

2. Small
    Afbeelding van Mellish

Mell.
    497 berichten
    Lid sinds February 2010

Ik heb hem nu in de oplader, maar ik heb de oplader een aantal keer los gehaald, maar er staat dat de batterij opgeladen is, is het dan echt nodig om hem nog een paar uur in de oplader te houden?
    En is het eigenlijk schadelijk voor je telefoon als je hem elke nacht oplaadt? (ben ik gewend met al m'n andere telefoons)

3. Medium
    Afbeelding van PARTYSHANK

PARTYSHANK
    1,197 berichten
    Lid sinds January 2009

Nou dan is het vast genoeg hoor haha
    & ik heb geen idee ik doe het vaak wel sowieso is de batterij van een blackberry erg snel leeg dus !

4. Xtra-small
    Afbeelding van Sofiaa

Sophie
    2 berichten
    Lid sinds October 2010

Pingen kan alleen met een internet verbinding. Verder is het 't beste je toestel eerst te gebruiken tot hij helemaal leeg is en dan op te laden tot hij helemaal vol is. De eerste keer is belangrijk, daarna maakt het niet uit. Als je toestel nieuw is, is de batterij namelijk half vol, als je hem dan gelijk aan de lader doet, ziet hij de halve cappaciteit als zijn hele cappaciteit. Als je hem eerst leeg laat lopen en dan oplaad, is zijn cappaciteit dus 2 keer zo groot.

5. Small
    Afbeelding van itsmydestiny

romy
    157 berichten
    Lid sinds January 2010

de nieuwe is echt super mooi!

6. Small
    Afbeelding van SleepToDream

Milou
    358 berichten
    Lid sinds December 2007

oehhh de twijfel: torch of bold 9780?

7. Medium
    Afbeelding van Peeer

:)
    2,879 berichten
    Lid sinds August 2009

Ik heb een bb
    Maar mn rood lichtje blijft knipperen, maar heb geen nieuw bbping, sms, facebook bericht
    Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen?

Is love a lie? .... MY TUMBLR

8. Medium
    Afbeelding van mcdonalds

L.
    2,034 berichten
    Lid sinds March 2009

9. Large
    Afbeelding van IAMKIRSTEN

kirsten
    7,883 berichten
    Lid sinds April 2009

okeh ik ga ff dit topic uppen, omdat ik nergens een "algemeen blackberrytopic" kan vinden, die was er toch? nja anyways: ik ga morgen op vakantie, hoe kan ik mijn internet uitzetten zodat ik zeker weet dat ik geen internet gebruik. vliegtuigmodus kan ik wel doen, maar dan kan ik ook niet gebeld worden, en dat wil ik dan weer wel. dus, please, iemand hulp?

10. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van duCOQUELICOT

Fabienne
    28,062 berichten
    Lid sinds February 2010

Dit topic bestaat al. Hier is de sticky: http://forum.girlscene.nl...opic/list_messages/194116

"I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote)

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?