Dit onderwerp heeft 5315 reacties, en bestaat uit 213 pagina's. U bent momenteel op pagina 37 van 213.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 23:30.
De Hongerspelen topic [spoiler-alert!]
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 20:34Oooo, die nieuwe trailer.
HFSIHGAIEHJFLZSDFJSd
death - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 20:37
Er gaan wel veel mensen dood, maar de meeste ken je niet eens bij naam dus dan geef je er ook niet echt om (:quote:xPINKLADY schreef op 02 February 2012 @ 19:49:
Oh wow ik moet denk ik echt beginnen met de boeken, als ik jullie zo hoor is het echt aan te raden haha! Ik heb een beetje het idee dat het alleen maar over doodgaan gaat.. maar volgens mij is het toch anders. Denk dat ik maar naar de bieb ga binnenkort. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 16:58Poeh heb deel 1 uit en wacht al 2 weken op deel 2. Kan niet wachten, toen ik hoorde dat de film uitkwam moest ik van mezelf de boeken eerst lezen. Gelukkig heb ik nog een paar weekjes:)
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 18:02interview
via tumblr, kon geen andere link vinden.
Echt een heel leuk interview met Jennifer Lawrence en Josh Hutcherson samen over de honger spelen.MrsOdair wijzigde dit bericht op 03-02-2012 18:03 met 19% - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 18:11
zou ook kunnen haha, ik lees ergens weer 29 en ergens anders 23, erg verwarrend allemaal. MAAR IK KAN NIET WACHTEN!!!quote:Let\'s get lost tonight - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 12:34De nieuwe Hongerspelen trailer is ZOOOO goed! OMG! <3
Ik ben 'inlove'.
Ik heb het eerste boek (De Hongerspelen) nog niet uit, maar ben er nu al superfan van!
Ik kan echt niet wachten tot de film!! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 01:03
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:10Ik vind Haymitch echt falen, ik had me echt iets heel anders bij hem voorgesteld. Peeniss vind ik ook falen, penis? Kom op zeg, doe dan maar Katta ofzoiets.
Verder ben ik wel heel erg benieuwd naar de film.
In de trailer zie je dat Katniss de speld aan Prim geeft, klopt dat of niet? - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:22
In het boek krijgt Katniss de speld van de dochter van de burgemeester, Madge. Dusja, in de film blijkbaar niet.quote:ApplexFlavor schreef op 05 February 2012 @ 14:10:
Ik vind Haymitch echt falen, ik had me echt iets heel anders bij hem voorgesteld. Peeniss vind ik ook falen, penis? Kom op zeg, doe dan maar Katta ofzoiets.
Verder ben ik wel heel erg benieuwd naar de film.
In de trailer zie je dat Katniss de speld aan Prim geeft, klopt dat of niet? - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:24^Ik word echt boos als ze de film helemaal anders gaan maken dan in het boek. Ik las ook ergens dat Katniss voordat ze de arena in gaat de speld weer terugkrijgt van Cinna die hem naar binnen zou hebben gesmokkeld en dat ze de speld uiteindelijk aan Rue geeft als ze doodgaat. Is dat waar?
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:34I don't know. Ik hoop dat ze niet tè veel afwijken van het boek...
SPOILER eerste boek trouwens Maar als ze de speld af geeft aan Rue als ze dood gaat, hoe gaat het dan in de andere films (als die er komen) met die speld? Want daar heeft ze de speld toch ook nog?
Tot nu toe vind ik het er al wel heel vet uitzien, de trailer en de foto's enzo! Maarja iedereen heeft het weer anders in zijn hoofd zitten hoe ze hadden gedacht dat het zal zijn... - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 18:01
rue wil dat ze de spelt zelf houd omdat hij bij haar hoort geloof ik.quote:GalaxyCloud schreef op 05 February 2012 @ 14:34:
I don't know. Ik hoop dat ze niet tè veel afwijken van het boek...
SPOILER eerste boek trouwens Maar als ze de speld af geeft aan Rue als ze dood gaat, hoe gaat het dan in de andere films (als die er komen) met die speld? Want daar heeft ze de speld toch ook nog?
Tot nu toe vind ik het er al wel heel vet uitzien, de trailer en de foto's enzo! Maarja iedereen heeft het weer anders in zijn hoofd zitten hoe ze hadden gedacht dat het zal zijn...http://believingthelove.tumblr.com/ - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:21^ ja inderdaad
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:31o gosh, de trailer is TE geweldig!
hier trouwens de swatches van de hunger games nagellak lijn;
http://www.alllacqueredup.com/2012/02/china-glaze-capitol-colours-hunger-games-nail-polish-collection-swatches-review.html#more-6920
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:44Kan ook echt niet wachten op de film!!Was het maar zo dat ik jou had overgeslagen. You really did hurt me
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:45Ben nu begonnen in deel 2, maar 1 deel vond ik al echt geweldig!Was het maar zo dat ik jou had overgeslagen. You really did hurt me
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 10:18De swatches zijn echt mooi!
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 18:22Waar verkopen ze China Glaze eigenlijk? Toch niet alleen via internet?
when life gives you a hundred reasons to cry, show life you have a thousand reasonds to smile! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 18:47Ik heb alleen nog maar het eerste deel gelezen, maar wat een geweldige serie, als ik alle boeken heb gelezen ga ik hier ook actief meeposten

Ik kijk uit naar 23 maart
Tumblr ~ Moustache-Tumblr ~ You Are Beautiful! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:32quote:HENKDEAAP schreef op 06 February 2012 @ 18:22:
Waar verkopen ze China Glaze eigenlijk? Toch niet alleen via internet?
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 18:08quote:HENKDEAAP schreef op 06 February 2012 @ 18:22:
Waar verkopen ze China Glaze eigenlijk? Toch niet alleen via internet?
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 18:13^Bij Pro Duo sowieso, alleen zit die winkel alleen maar in België/Frankrijk/Duitsland/Spanje.. Niet echt een plaats om voor mij zomaar even keertje naartoe te gaan. Het is wel een professionele winkel maar als consument zou je er gewoon langs kunnen gaan, las ik op hun site.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 18:42las zonet een twitpic van @dehongerspelen en daar stond in van waneer de film uit komt en wanneer dat boek met film dinges enzo komt.
en toen had ik er nog meer zin in!
kan echt niet wachten!marrittabak wijzigde dit bericht op 07-02-2012 18:43 met 18%http://believingthelove.tumblr.com/ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 18:59http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=BtlZMsXdBtA
Hunger Games trailer in Disney. xD stond op hungergamesmovie.org. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:29Oke. net spotgaai uit en ik besef met net pas hoe jammer ik dat vind!
Ik ga denk ik de serie nou in het engels lezen, dat lijkt me namelijk veel mooier.. (: