Dit onderwerp heeft 5315 reacties, en bestaat uit 213 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 213.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 23:30.
De Hongerspelen topic [spoiler-alert!]
- Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 16:53het Hunger Games topic! (:
the Hunger Games is een trilogie geschreven door Suzanne Collins, en het eerste deel is nu ook verfilmd
JustBeHappy wijzigde dit bericht op 04-04-2012 16:00 met 170%\\(^o^)/ - - - - ik was xxRenskeLove - - - -
- Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 16:54Ik ben nu bij het laatste deel en ik heb hem ong. half uit, maar ik zoek het niet meer zo om te lezen de laatste tijd. Wel hele mooie boeken
Ik zal zeker naar de film gaan. - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 16:55Wat zijn dat voor boeken?
Te lui om het op te zoeken.
I see what u did there. - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 17:03quote:
het zijn hele bekende boeken, het speelt zich af in de toekomst en over het algemeen gaat het over 24 kinderen die elkaar moeten afslachten in een mega arena.
\\(^o^)/ - - - - ik was xxRenskeLove - - - - - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 17:04Het eerste boek vond ik wel heel erg mooi, maar de volgers vind ik veel minder. Ik ben wel benieuwd naar de film.Hakuna Matata, bitch!
- Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 17:16upje\\(^o^)/ - - - - ik was xxRenskeLove - - - -
- Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 17:16Ik vind het geweldige boeken, ben ook heel benieuwd naar de film! De cast ziet er goed uit, behalve Katniss, Gale en Peeta, die vind ik echt slecht gekozen.

- Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 17:18
- Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 17:26quote:LiterallyLisa schreef op 25 June 2011 @ 17:16:
Ik vind het geweldige boeken, ben ook heel benieuwd naar de film! De cast ziet er goed uit, behalve Katniss, Gale en Peeta, die vind ik echt slecht gekozen.
ja dat ben ik met je eens. ik ben opzich wel blij met Jennifer Lawrence als Katniss, maar Liam Hemsworth past gewoon echt niet als Gale.
en Josh Hutcherson... Peeta hoort knap te zijn & ik vind Josh niet zo knap :')
maar de reswt van de cast is idd wel goed.\\(^o^)/ - - - - ik was xxRenskeLove - - - - - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 18:07upje

zo te zien kennen niet heel veel meisjes hier de hongerspelen.
dat zal wel veranderen als de film uitkomt!
het is echt de opvolger van harry potter & twilight\\(^o^)/ - - - - ik was xxRenskeLove - - - - - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 18:21Ik vond ze wel okee.
Vond de worldbuilding heel goed, en het politieke aspect was heel leuk. Wat het verhaal minder maakte was de liefdesdriehoek er in. Compleet overbodig. Snap dat het leuk is om de tienermeisjes te trekken, maar het was het minst boeiende, minst trekkende en slechtst geschreven onderdeel van het boek. Had het gewoon bij 1 love interest gehouden ipv de interessante onderdelen van het verhaal naar de achtergrond te drukken en 'OH WIE MOET IK KIEZEN' naar voren te brengen.Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 18:24Ik vond ze geweldig!
Ik denk dat deze boeken, de beste boeken zijn die ik ooit gelezen heb.
Persoonlijk vond ik het tweede boek het leukst.Everyone needs Love: So share it.|Nothing is more painful than goodbye... - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 18:24quote:LiterallyLisa schreef op 25 June 2011 @ 17:16:
Ik vind het geweldige boeken, ben ook heel benieuwd naar de film! De cast ziet er goed uit, behalve Katniss, Gale en Peeta, die vind ik echt slecht gekozen.
Everyone needs Love: So share it.|Nothing is more painful than goodbye... - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 18:26En ik vind Jennifer Lawrence echt niet geschikt voor de rol. Ik vind haar heel zeikerig acteren, met zo'n zeurstemmetje. Ze straalt niet echt 'sterke vrouw' uit. En ze is veel te all-American voor Katniss (die ondervoed en mixed-race had moeten zijn, en nu witter-dan-wit Amerikaans met tieten is. Beetje jammer).
En ik vind de rollen voor Haymitch en Cinna jammer. Ik zag Brendan Gleeson al helemaal voor me als Haymitch, en Lee Pace als Cinna.Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 18:27
helemaal mee eens! ik vond de boeken fantastisch, maar de liefdesdriehoek irriteerde me mateloos. het politieke aspect was idd erg goed.quote:Lunaste schreef op 25 June 2011 @ 18:21:
Ik vond ze wel okee.
Vond de worldbuilding heel goed, en het politieke aspect was heel leuk. Wat het verhaal minder maakte was de liefdesdriehoek er in. Compleet overbodig. Snap dat het leuk is om de tienermeisjes te trekken, maar het was het minst boeiende, minst trekkende en slechtst geschreven onderdeel van het boek. Had het gewoon bij 1 love interest gehouden ipv de interessante onderdelen van het verhaal naar de achtergrond te drukken en 'OH WIE MOET IK KIEZEN' naar voren te brengen.\\(^o^)/ - - - - ik was xxRenskeLove - - - - - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 18:31
Ik vind ook écht dat Katniss verkeerd gecast is... En Peeta en Gale al helemaal! Nu heeft Peeta opeens zwart haar en Gale blond haar... Maar bij Katniss is het gelukkig bruin geverfd... Ik snap écht niet hoe ze 't hebben gecast... -.-'quote:Lunaste schreef op 25 June 2011 @ 18:26:
En ik vind Jennifer Lawrence echt niet geschikt voor de rol. Ik vind haar heel zeikerig acteren, met zo'n zeurstemmetje. Ze straalt niet echt 'sterke vrouw' uit. En ze is veel te all-American voor Katniss (die ondervoed en mixed-race had moeten zijn, en nu witter-dan-wit Amerikaans met tieten is. Beetje jammer).
En ik vind de rollen voor Haymitch en Cinna jammer. Ik zag Brendan Gleeson al helemaal voor me als Haymitch, en Lee Pace als Cinna.Everyone needs Love: So share it.|Nothing is more painful than goodbye... - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 18:39Ik vind niet dat Katniss verkeerd gecast is. Jennifer kan prima acteren, want je krijgt niet zomaar een Oscar nominatie. op deze foto is ze wel precies zoals ik me Katniss had voorgesteld.
\\(^o^)/ - - - - ik was xxRenskeLove - - - - - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 18:40maar Peeta en Gale zijn idd wel verkeerd gecast.\\(^o^)/ - - - - ik was xxRenskeLove - - - -
- Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 18:45
die ga ik als ebook downloaden voor op vakantie.
lijkt me zo leuk!Fuck de norm. - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 18:59Echt super leuke boeken! Ik moet alleen het laatste deel nog lezen, dat doe ik dan lekker in de vakantie (:Odi et amo
- Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 19:09nooit van gehoord maar wil hem wel hebben. Ga hem denk ik als e book downloaden
- Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 19:45@VoodooQueen @SweetPrincess20
ja zeker doen, echt een aanrader!\\(^o^)/ - - - - ik was xxRenskeLove - - - - - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 19:46quote:xxRenskeLove schreef op 25 June 2011 @ 19:45:
@VoodooQueen @SweetPrincess20
ja zeker doen, echt een aanrader!Everyone needs Love: So share it.|Nothing is more painful than goodbye... - Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 19:52upje\\(^o^)/ - - - - ik was xxRenskeLove - - - -
- Geplaatst op zaterdag 25 juni 2011 19:56Ik vind 't écht jammer dat er maar 3 boeken van zijn...
Everyone needs Love: So share it.|Nothing is more painful than goodbye...