Dit onderwerp heeft 1851 reacties, en bestaat uit 75 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 75.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 11:33.
Algemeen Blackberry topic
- Geplaatst op vrijdag 04 mei 2012 15:39quote:
Welke Curve heb je? Ik heb namelijk de Curve 9300.
Ik zal nog eventjes voor je kijken of ik iets kan vinden hoe het uit te schakelen is! - Geplaatst op vrijdag 04 mei 2012 18:39heb nu al bijna 2 jaar een bb bold 9700 en begin nooooit meer aan een blackberry! wat een gebreken heeft dat ding zeg!! duss voor alle mensen die twijfelen om een bb te kopen, DON'T !!!
- Geplaatst op vrijdag 04 mei 2012 18:41
ik heb 8520, iig bedankt! <'3quote:19yvonne91 schreef op 04 May 2012 @ 15:39:
[...]
Ik zal nog eventjes voor je kijken of ik iets kan vinden hoe het uit te schakelen is! - Geplaatst op vrijdag 04 mei 2012 21:39ik ben altijd super blij geweest met me blackberry (bold). bij mijn vriendinnen laatst was ik ook aan t opscheppen over dat ik mn blackberry zoo fijn vind en dat hij het altijd doet, even later haal ik hem uit me hoesje en.. hij is kapot! het scherm bleef eerst de hele tijd wit en nu doet hij helemaal niets meer.. weet iemand hoe dit kan? en hoelang het is om dit te repareren + hoeduur is dat ongeveer?
- Geplaatst op zaterdag 05 mei 2012 19:04ik hoop dat iemand mij kan helpen....
ik heb al 1 jaar de bb curve 8520 en zet altijd muziek erop. Dan moet je naar instellingen, geheugen, optieknop en dan usb-massaopslag inschakelen.
Dit lukte altijd goed. Ik heb toenet muziek gedownload en wilde het erop zetten maar ik kon de optie usb massaopslag niet vinden....
ik heb het in de handleiding opgezocht maar ik doe alles goed maar die knop is bij mij verdwenen....
Als ik dit doe: menu --> instellingen --> geheugen --> optieknop dan krijg ik de volgende opties:
help
verwijder mediakaart
kaart formatteren
repareren
opslaan
toep. omschakelen
sluiten
en normaal stond hier usb dinges ook bij...... ik word een beetje gek dus ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!xluciferx - Geplaatst op zaterdag 05 mei 2012 23:29Miss dat ik de bb curve 8520 wil gaan kopen
ik wil graag een nieuwe niet zo'n dure telefoon
met querty toetsenbordje
en de bb curve 8520 is niet zo duur en vind ik toch wel het mooiste
voor die prijs
maar ik hoor er veel verschillende meningen over
wat zeggen jullie erover? - Geplaatst op zondag 06 mei 2012 00:36iemand interesse in een blackberry bold 9700 white? geen krassen, alles doet het nog perfect, geen gebruikerssporen.
het is van mn moeder, maar zij gebruikte die mobiel amper en had het in een hoesje :')And imma make you beg cause you look pretty when you beggin\' - Geplaatst op zondag 06 mei 2012 12:08Hoeveel vraag je er voor? (:
- Geplaatst op zondag 06 mei 2012 19:25
ik ben nu niet thuis, maar ik zal straks even met mn moeder overleggen en dan krijg je morgen denk ik een note, dan overleggen we wel over de prijs via notesquote:lovesdanielle schreef op 06 May 2012 @ 12:08:
Hoeveel vraag je er voor? (:
And imma make you beg cause you look pretty when you beggin\' - Geplaatst op maandag 07 mei 2012 14:19ik kan niet op de msn van mijn blackberry , hy zegt serviceplan niet ingesteld terwijl ik wel een bb abo heb en op fb twitter en bom kan!
Weet iemand hoe dit komt?
En weet ook iemand of je het geluid van de camera af kunt zetten? - Geplaatst op maandag 07 mei 2012 14:35Ik heb de blackberry torch maar ik vind hem afschuuuuuuuwelijk
Hij loopt steeds vast :/ + heb verdorie een abbo voor 2 jaar
- Ik was LOVEforSPN - :' ) - Geplaatst op dinsdag 08 mei 2012 23:25kan iemand me please helpen want ik heb een foto op ping waar ik echt dronken ben en ik kan 'm niet meer veranderen..... ik zie zelf wel als ik 'm verander maar me contacten niet helppp

- Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 00:18Ik heb nu anderhalf jaar een Blackberry Bold 9700 en ik ben er tevreden mee. Hij is heel handig en het is gewoon een mooi ding. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom iedereen opeens zegt dat Blackberry's slecht zijn enzo, terwijl toch mijn halve school ermee loopt. ;pThe meaning of life is to give life a meaning
- Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 22:30Ik heb ook een Blackberry gehad, nog voordat die echt populair werd. Tegenwoordig zie ik vooral van die meelopertjes er mee lopen alleen maar omdat het een beetje zo'n 'naam' heeft dat je dan heel cool bent. Echt zonde want oorspronkelijk was het meer zo'n zakentelefoon.
Ik heb nu een HTC en ben hier veel meer tevreden mee dan met mijn oude blackberry. Blackberry had vaak kuren en de android-market bevalt me veel beter.
Ik raad mensen dus niet aan een blackberry te kopen, de eerste paar maanden is het nog wel leuk maar na die tijd ben je er echt klaar mee en dan zit je weer aan zo'n 2 jarig abonnement vast..http://www.cash4ladies.nl ~ You put the smile on my face, the sparkle in my eyes & the love in my heart - Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 23:24HELP! ik word er echt gek van. ik heb maar 50 liedjes erop staan waaronder 5nummers die het niet doen.
1. er staat geen tijd achter in de medialijst.
2. als je ze opent staat er: 'er is een fout opgetreden bij het afspelen van media'
+ daarbij kan ik die liedjes niet verwijderen. what can i do?
het is zoooooooo vervelend!voorheen typicalteenager - Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 23:25^ note me alsjeblieft! (:voorheen typicalteenager
- Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 11:09greaaat, m'n blackberry viel net en nu is het scherm helemaal wit en kan ik dus niks meer. En moet nog twee maanden wachten tot ik 'n nieuwe kan kiezen.

- Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 14:31Elke keer wanneer ik whatsapp wil instaleren krijg ik melding: java.io.IOException
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 19:09
Helemaal mee eens! Ik heb ook sinds een jaar een Blackberry bold en vind er echt niets aan.quote:DoubleVision schreef op 04 May 2012 @ 18:39:
heb nu al bijna 2 jaar een bb bold 9700 en begin nooooit meer aan een blackberry! wat een gebreken heeft dat ding zeg!! duss voor alle mensen die twijfelen om een bb te kopen, DON'T !!!sky is the limit - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 19:19meiden jullie moeten me helpen
ik heb een bb curve, zonder abbonoment ofzo en iedereen zegt dat je dan thuis gewoon op internet kan enzo met wifi. Nu staat wifi bij mij wel ingesteld en kan ik alleen op twitter maar niet op ping, of iets anders van internet HELP??!!!! 
- Geplaatst op zondag 20 mei 2012 10:50
Voor Ping heb je alsnog speciaal Blackberry internet nodig anders kan je 't niet gebruiken.quote:booboox schreef op 19 May 2012 @ 19:19:
meiden jullie moeten me helpen
ik heb een bb curve, zonder abbonoment ofzo en iedereen zegt dat je dan thuis gewoon op internet kan enzo met wifi. Nu staat wifi bij mij wel ingesteld en kan ik alleen op twitter maar niet op ping, of iets anders van internet HELP??!!!! 

- Geplaatst op zondag 20 mei 2012 15:52
oh oke, maar ik kan niet gewoon op internet thuis..quote:myheartisyours schreef op 20 May 2012 @ 10:50:
[...]
Voor Ping heb je alsnog speciaal Blackberry internet nodig anders kan je 't niet gebruiken.
- Geplaatst op maandag 21 mei 2012 16:57
Is de Curve 9300 een goede telefoon? Wil m namelijk zelf halen;pquote:19yvonne91 schreef op 04 May 2012 @ 15:39:
[...]
Ik zal nog eventjes voor je kijken of ik iets kan vinden hoe het uit te schakelen is! - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 09:18Wie heeft hier ervaring met haar telefoon terug brengen naar de winkel?!
Ik heb een Vodafone abbo + een Blackberry torch. Maar dat stomme ding loopt vast en is flink beschadigt dus ik wil dat ding terug sturen maar weet iemand of dat uberhaupt geld kost?- Ik was LOVEforSPN - :' ) - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 11:33Weet iemand waar je bold 9780 oordopjes kan kopen? Mijne zijn naar de klote en ik wil graag weer dezelfde.there was a difference between what you said and what you did.