Dit onderwerp heeft 1850 reacties, en bestaat uit 75 pagina's. U bent momenteel op pagina 66 van 75.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:18.
Algemeen Blackberry topic
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:40@winterwords
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, ken ook een hele boel van die mensen.
maar net wat je zegt; iedereen is verschillend in dit soort dingen.
Ik ben bijv. niet iemand die zo is als die 'anderen' en ping alleen met vriendinnen en tja.. vind t gewoon een super fijne mobiel
www.lauraliciousss.blogspot.com - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 11:29Ik denk dat mensen met een I-phone of weetikveelwatvoormodernmobieltjevantegenwoordig net zoveel met dat ding voor hun neus lopen als iemand met een blackberry.
Ik heb geen blackberry omdat ik mijn "sexyheid" status omhoog wil halen, ik heb een blackberry omdat ik niet zo van de touchscreens ben en knopjes dus fijner vind.
Ik vind dat je mensen nu inderdaad erg over 1 kam scheert, alsof er niet zulke meisjes zijn met andere telefoons.. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:05Ik baal echt, mijn blackberry doet sinds ongeveer anderhalf uur helemaal niks meer! Het scherm is groen met streepjes. Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat ik ermee moet doen?
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:01Is er ook een instagram app voor iphone waarbij je de effecten kan kiezen vóór je de foto neemt?

- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 13:57pfffffffff ik word helemaal gek, ik wil een iphone!
overal zie je advertenties van sites etc. dat er een app voor android en iphone is.
nooit is er iets voor de blackberry! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:01ik word gilend gek van mn blackberry.
iphone s beter.
en ohja, iphone heeft VEEEL leukere apps.
Instagram ILOVEIT
@Lampone
bij de gewone Instagram app kan je ook effecten kiezen voor je de foto maakt, gewoon op een effect klikken en dan als je dat effect wil een foto maken.Keep calm, stay classy. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:03TIP
als je blackberry echt heel vaak vastloopt:
gewoon bij het beschinscherm/achtergrondscherm en dan hou je alt ingedrukt en dan druk je L G L G L G totdat je een schermpje krijgt en dan 'logebestand wissen'
Keep calm, stay classy. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:51@tiepfoutje:
Ja, dat snap ik haha, maar bestaat dat ook voor blackberry dat je van te voren het effect kan kiezen ?
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:01Grrrr, mijne word vandaag opgestuurd en krijg hem pas over 4 week terug!
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:01Ik heb een Blackberry Torch 9800

Leuk en mooi dingetje. De curve was niks!.. :/
De meeste hebben iPhones enzo.. dat hoef ik allemaal niet- Ik was LOVEforSPN - :' ) - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:26weet iemand een site waarbij je gratis thema's voor bbcurve 8520 kunt downloaden die het gewoon goed doen en waarbij je geen adres hoeft in te vullen ? ;$Creativity is my live. It\'s the future of a colourful world.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 16:05Iemand enig idee hoe ik met de bold 9900 zwartwit foto's en sepia foto's kan maken?
Alvast bedankt.Frituurpan wijzigde dit bericht op 09-02-2012 16:06 met 87% - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 20:18welke is beter bold of curve en wat stellen die nr. er agter voor? (bij. blackberry bold 9900)
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 21:19@CeciliaLiu heb zelf bbcurve maar weet bijna wel zeker dat bold beter is , heb curve nu al bijna n jaar en hij loopt echt minstens 1x per 5 minuten vast , appstore loopt 9 van de 10 x helemaal vast , moet ik hem helemaal resetten enalles . dus eigenlijk issie (curve) echt n afrader vind ik zelf hahaha . ;$ die nummers geven trouwens het model aan , want bold 9900 is ook met touchscreen hahahaCreativity is my live. It\'s the future of a colourful world.
- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 19:22^ Ik heb er nooit problemen mee hoor. En de nieuwste curve is veel beter dan alle bolds dus (:
- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 21:34ik krijg op ping van die berichtjes die dan naar iedereen gestuurd worden, die heten bc's volgens mij, hoe maak je zo'n bericht??? x
- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 21:37Wat is er nu eigenlijk zo speciaal aan een Blackberry? Wat kan die meer doen dan bv een gewone Nokia? ..
Want tegenwoordig heeft iedereen een Blackberry & ik twijfel nu ook om er eentje te kopen. Maar dan wil ik wel weten wat er zo speciaal aan is, want ze kosten toch wel vrij veel. - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 10:32ik erger me wel echt aan als ik een foto heb met text erop ofzo iets, die wil ik dan als pingplaatje doen, maar dan past de text er niet helemaal op omdat dat vakje van je pingplaatje te klein is, snappen jullie het? heeft iemand een idee hoe ik de foto er helemaal op kan zetten op me ping plaatje?x
- Geplaatst op zondag 12 februari 2012 13:01
Naar je ping gaan, op de menuknop klikken en "Broadcast-Bericht" zoeken en aanklikken (:quote:maaikelove schreef op 11 February 2012 @ 21:34:
ik krijg op ping van die berichtjes die dan naar iedereen gestuurd worden, die heten bc's volgens mij, hoe maak je zo'n bericht??? x - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 13:01
Gewoon helemaal uitzoemen. Anders moet je het plaatje verkleinen (:quote:bossbarbiebitch schreef op 12 February 2012 @ 10:32:
ik erger me wel echt aan als ik een foto heb met text erop ofzo iets, die wil ik dan als pingplaatje doen, maar dan past de text er niet helemaal op omdat dat vakje van je pingplaatje te klein is, snappen jullie het? heeft iemand een idee hoe ik de foto er helemaal op kan zetten op me ping plaatje?x - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 13:03
Ping ofcourse! En bb's kosten helemaal niet zoveel, zeker niet de curve. Ik vind het een fijne mobiel, omdat je alles in 1 hebt. In plaats van een ¤500,- HTC mobieltje ofzo. De meeste apps staan ook gewoon op de bb. Dat instagram er nou weer niet opstaat, nou ja boeiend? Ik ben er gewoon tevreden mee.quote:SnoepieeWoepiee schreef op 11 February 2012 @ 21:37:
Wat is er nu eigenlijk zo speciaal aan een Blackberry? Wat kan die meer doen dan bv een gewone Nokia? ..
Want tegenwoordig heeft iedereen een Blackberry & ik twijfel nu ook om er eentje te kopen. Maar dan wil ik wel weten wat er zo speciaal aan is, want ze kosten toch wel vrij veel.
- Geplaatst op zondag 12 februari 2012 13:07hoe kan ik internet op m'n blackberry zetten? het lukt me niet en als k op browser klik staat er : neem contact op met je blackberry mens, maar vriendinnen van me hebben net hetzelfde voor.. en die vn de winkel zeiden dat ik heb naar blackberry moet sturen, maar dat kan toch niet dat IEDEREEN hetzelfde probleem heeft? En als ik wifi aanzet komt er geen groene 'v' maar ene '-'
- Geplaatst op zondag 12 februari 2012 18:17
dankje! xquote:Basically schreef op 12 February 2012 @ 13:01:
[...]
Naar je ping gaan, op de menuknop klikken en "Broadcast-Bericht" zoeken en aanklikken (: - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 19:37haii
ik heb een blackberry bold en wil graag me gesprekgeschiedenis van ping terug kijken, maar daar staat alleen de geschiedenis van het laatste gesprek en niet van alle? weet iemand hoe dit kan ? moet ik mischien iets instelle?
x - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 17:40Dringend probleem!!
Ik wou dus een smsje versturen, maar toen ik hem wou verzenden kwam er: 'Ongeïdentificeerde abonnementhouder'. Gisteren had ik dit nog niet, en ik heb ook nog genoeg beltegoed. Heb een BB Curve 8520, prepaid..Love is like a knife, it can stab the heart or it can carve wonderful images into the soul..