Dit onderwerp heeft 1850 reacties, en bestaat uit 75 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 75.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:18.
Algemeen Blackberry topic
- Geplaatst op zondag 22 mei 2011 15:22ja ik heb ook zo'n doorstuurbericht gekregen, maar dat is toch niet waar want die berichten zijn altijd onzin.Be yourself, Everybody els is already taken.
- Geplaatst op zondag 22 mei 2011 15:55
\quote:
ahh thankyou, daar heb ik wat aan!
heb er al een leuke vanaf, weet jij nog een andere leuke?Be yourself, Everybody els is already taken. - Geplaatst op maandag 23 mei 2011 13:56Hoi meiden,
Ik wil binnekort een BB kopen, maar ik twijfel tussen de nieuwste Bold of de nieuwste Curve.
Hebben jullie ervaringen? Wat raden jullie mij aan?
Voor en nadelen die ik gehoord heb:
Voordelen Curve: goedkoper
Nadelen Curve: internet werkt slecht
Voordelen Bold: internet werkt goed
Nadelen Bold: duurder
Wie kan mij helpen met dit lijstje aanvullen:)?
Niet alleen handig voor mij, ook voor anderen
Xxxx - Geplaatst op maandag 23 mei 2011 16:30Ik heb zelf de nieuwste bold en ik vind hem geweldig xD.
Internet is lekker snel, behalve op schoo maar dat ligt aan school ze hebben iets geregeld dan mag je niet internetten ofzo...nonsens :S
De telefoon zelf lekker snel en als je vaak foto's maakt is de camera ook erg geschikt. Goeie kwaliteit van de foto's en filmpjes.
En verder zou ik het even niet weten. - Geplaatst op maandag 23 mei 2011 19:10Thnks voor de aanvulling:) Missseptember
Voordelen Curve:
- Goedkoper
Nadelen Curve:
- Internet werkt slecht
Voordelen Bold:
- Internet werkt goed
- Telefoon zelf is ook snel
- Foto's en filmpjes zijn van goede kwaliteit
Nadelen Bold:
- Duurder
Wie helpt deze lijst aanvullen? - Geplaatst op dinsdag 24 mei 2011 17:17Iemand ervaring of een bold 9700 op dit hoesje reageert? :
http://www.bol.com/nl/p/e...dex.html#product_overviewSome dreams are supposed to be fantasy. Toby, 20-02 - Geplaatst op dinsdag 24 mei 2011 17:22kan iemand mij vertellen hoe je bij vodafone blox bb internet krijgt? ik hoorde dat dat dan gewoon automatisch van je btg afging ofzo? en kun je bij de bb gewoon de 1000 smsjes voor 10 euro blox doen? eigenlijk is mn belangerijkste vraag dus hoe je met blox dat bb internet krijgt!
XX - Geplaatst op dinsdag 24 mei 2011 18:58Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met de ereader voor blackberry? Ik heb de ereader wel gedownload maar ik krijg de 'boek-bestandjes' niet geopend op mijn blackberry. Waarschijnlijk doe ik gewoon iets verkeerd ;p maar ik dacht misschien weet 1 van jullie het.
- Geplaatst op dinsdag 24 mei 2011 19:41anybodyy?
- Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 07:29
Ik heb zelf een gewone e-reader en toen moest ik mijn reader koppelen aan mijn adobe account ofzo. Want de boeken kunnen maar op 3 readers gezet worden en zijn beveiligd. Was best wel ingewikkeld dus miss dat het bij de bb ook zoiets is, al gegoogled?quote:VERSACI schreef op 24 May 2011 @ 18:58:
Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met de ereader voor blackberry? Ik heb de ereader wel gedownload maar ik krijg de 'boek-bestandjes' niet geopend op mijn blackberry. Waarschijnlijk doe ik gewoon iets verkeerd ;p maar ik dacht misschien weet 1 van jullie het. - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:57
Hmm oke, dat ga ik maar eens proberen uit te zoeken. Bedankt voor je hulp! Ik ga binnenkort ook een e-reader kopen dus dan weet ik dat alvast. Hoe download jij je boeken dan? Gewoon via the pirate bay?quote:SweetPrincess20 schreef op 25 May 2011 @ 07:29:
[...]
Ik heb zelf een gewone e-reader en toen moest ik mijn reader koppelen aan mijn adobe account ofzo. Want de boeken kunnen maar op 3 readers gezet worden en zijn beveiligd. Was best wel ingewikkeld dus miss dat het bij de bb ook zoiets is, al gegoogled? - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 15:11
anybody?quote:loveBELIEVEhope schreef op 22 May 2011 @ 14:03:
weet iemand hoe je de thema's van deze site download: http://gallery.mobile9.com/
ik heb een bold 9780 en daar zijn zo weinig thema's voor die leuk zijn. op die site zijn echt hele leuke! alleen er staat wel een soort handleiding hoe je dat moet doen, maar als ik dan dat bestand naar Blackberry Desktop Software wil verplaatsen staat er nergens een .alx bestand.Just be true to who you are. - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 16:11quote:VERSACI schreef op 25 May 2011 @ 10:57:
[...]
Hmm oke, dat ga ik maar eens proberen uit te zoeken. Bedankt voor je hulp! Ik ga binnenkort ook een e-reader kopen dus dan weet ik dat alvast. Hoe download jij je boeken dan? Gewoon via the pirate bay?
Ik had eerst een testboek genomen van bol.com
Dat zijn gratis boeken alleen hele oude titels
En daarna heb ik er zelf 1 gekocht en die mag je dus maar 3x activeren ofzo. En verder heb ik via een engelse site twilight en harrypotter gedownload alleen die zijn dus in het engels.
En om ze erop te zetten gebruik ik adobe digital editions en calibre ernaast want daarmee kan je titels goed aanpassen van gedownloade boeken die niet beveiligd zijn
Verder zou ik niet weten waar je nederlandse boeken gratis vandaan kan halen. Met the pirate bay kan je alleen een torrent downloaden en ik snap dus echt niet wat ik daar dan mee kan doen. Dus ik download er nooit iets... *klinkt vast heel blond nu :$* - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 16:16
ik heb dit hoesje, beschermd goed maar wat wil je precies weten?quote:Carlisle schreef op 24 May 2011 @ 17:17:
Iemand ervaring of een bold 9700 op dit hoesje reageert? :
http://www.bol.com/nl/p/e...dex.html#product_overview - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 20:34Ik heb een blackberry curve 8520, nu ongeveer 5 maanden.
Maar mijn batterij gaat ineens heel snel leeg, terwijl ik 'm niet heel veel gebruik !
Eerst deed ik er 4 dagen mee ofzo, nu nog maar 1/2
weten jullie hoe dit kan en wat ik er aan kan doen ? - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 21:47is er ook een app waarmee je twitcam kunt kijken?
Just be true to who you are. - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 22:06quote:xDREAMQUEEN schreef op 25 May 2011 @ 20:34:
Ik heb een blackberry curve 8520, nu ongeveer 5 maanden.
Maar mijn batterij gaat ineens heel snel leeg, terwijl ik 'm niet heel veel gebruik !
Eerst deed ik er 4 dagen mee ofzo, nu nog maar 1/2
weten jullie hoe dit kan en wat ik er aan kan doen ?
Een andere batterij kopen of kijken naar je garantie.
Blackberry batterijen zijn gewoon erg slecht en zijn snel leeg.Excelsior Rotterdam! - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 22:07
Ik denk of de bold ermee op toetsenlock gaat, zoals in het originele hoesje.quote:Missseptember schreef op 25 May 2011 @ 16:16:
[...]
ik heb dit hoesje, beschermd goed maar wat wil je precies weten?Excelsior Rotterdam! - Geplaatst op donderdag 26 mei 2011 01:01Ik wil graag de blackberry bold 9780 gaan kopen,
ik heb nu de curve met gratis internet tot juli.
Maar mijn vraag is, is de bold goedkoper met abonnement of prepaid, ik heb hem voor verschillende prepaid prijzen gezien op internet.
voor degene die deze telefoon ook hebben,zouden jullie willen uitleggen waarom nou abonnement of waarom prepaid?
en weet iemand toevallig waar hij prepaid het goedkoopst is?
heel erg bedankt! - Geplaatst op donderdag 26 mei 2011 22:26Ik kan mn pingfoto niet veranderen.
Ik kan mn ping ook niet verwijderen meer..
Wat moet ik doen? - Geplaatst op vrijdag 27 mei 2011 18:09ik wil een BB kopen maar ik bel bijna nooit. SMSen doe ik gemiddeld maar een BB lijkt me vooral handig ivm pingen, ik wil dus graag internet erbij.
Nu zoek ik dus de goedkoopste oplossing. Is een abbo voordeliger ivm internet of toch prepaid via vodafone waar je elke maand 12,50 wordt afgeschreven. Ik zoek een abbo onder de 20euro, weet iemand een goedkoop abbonement?
En als er bij een abbo staat: 250mb internet.. is dit genoeg? ik heb bij vodafone een abbo gezien voor 16,20euro incl 250MB BB basisinternet diensten.
Heel erg bedankt!
&ik vind de curve mooier dan de bold - Geplaatst op vrijdag 27 mei 2011 18:19Ik vind dat de curve fijner typt, maar dat de bold mooier is& sneller. (:
maarr weet iemand waar je leuke thema's hebt van louis vuitton en chanel enzo? - Geplaatst op vrijdag 27 mei 2011 18:27Nadeel van alle BB's zijn dat de trackballs het snel begeven..
eigen ervaring
1D - Geplaatst op vrijdag 27 mei 2011 20:23Wat zijn trackballs? En eh, ik moet een nieuwe abo afsluiten, een Blackberry zou binnen mijn bundel vallen. Maar hoe zit dat nou, als je wilt pingen moet je toch een speciaal BB-abo? En bij welke provider zitten jullie dan, en hoeveel betalen jullie ervoor?Wij gaan trouwen op 15.06.12!
- Geplaatst op vrijdag 27 mei 2011 21:00ja voor pingen moet je die instant email hebben. ik zit bij t-mobile. tot nu toe geen last van gehad. Ik heb hem los gekregen dus een simonly heb ik. Daar betaal ik 20,- per maand voor ongeveer. De ene keer 20,45 dan weer 19,15