1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Media, film & muziek
  4. Algemeen Blackberry topic

Dit onderwerp heeft 1850 reacties, en bestaat uit 75 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 75.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:18.

Algemeen Blackberry topic

1. ModeratorLarge
    Afbeelding van Phaedra

Phaedra
    10,441 berichten
    Lid sinds November 2007

Post hier alles over (je) Blackberry's.

1. Small
    Afbeelding van OPBLAASMAATJE

Claire
    627 berichten
    Lid sinds November 2007

2. Medium
    Afbeelding van Juminelle

X
    1,252 berichten
    Lid sinds April 2011

die is gesloten ^

Sometimes 2 people have to fall apart to realise how much they need to fall back together

3. Medium
    Afbeelding van UBERHIP

Suus
    1,566 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb mijn kapotte blackberry opgestuurd naar de reparatieservice. Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voor ik hem terug krijg?

4. Medium
    Afbeelding van UBERHIP

Suus
    1,566 berichten
    Lid sinds November 2007

Dubbel

UBERHIP wijzigde dit bericht op 18-05-2011 13:31 met 94%

5. Xtra-small
    Afbeelding van xxBabelicousxx

Jaimy
    1 berichten
    Lid sinds May 2011

mijn Blackberry is echt heel mooi maar loopt de laatste tijd vaak vast weet iemand waardoor dit komt
    ? ps ik denk ongveer 3 weken

6. Small
    Afbeelding van Meliissa93

Melissa
    177 berichten
    Lid sinds October 2008

Mijn msn op mn blackberry meld zich altijd weer af als ik een half uurtje ofzo mijn blackberry niet heb aangeraakt zeg maar. Weet iemand hoe dit komt? En hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn msn aangemeld blijft ?

7. Small

Melissa
    177 berichten
    Lid sinds October 2008

Mijn msn op mn blackberry meld zich altijd weer af als ik een half uurtje ofzo mijn blackberry niet heb aangeraakt zeg maar. Weet iemand hoe dit komt? En hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn msn aangemeld blijft ?

8. Small

Melissa
    177 berichten
    Lid sinds October 2008

oeps 2 x geklikt, sorry!

9. Medium
    Afbeelding van Glanced

Angela
    1,596 berichten
    Lid sinds October 2008

als je een blackberry hebt, is msn/twitter/facebook/hyves enzo dan gratis of moet je daar ook voor betalen?

10. Small
    Afbeelding van bovengemiddeld

:)
    414 berichten
    Lid sinds February 2009

Ik haat mijn blackberry.

11. Large
    Afbeelding van BEERx

Birgit
    11,095 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:

http://vodkamakesyousincere.blogspot.com/

12. Medium
    Afbeelding van Glanced

Angela
    1,596 berichten
    Lid sinds October 2008

quote:
    waarom? :O

13. Medium
    Afbeelding van SweetPrincess20

M
    1,655 berichten
    Lid sinds June 2010

quote:
    Glanced schreef op 18 May 2011 @ 14:09:
    als je een blackberry hebt, is msn/twitter/facebook/hyves enzo dan gratis of moet je daar ook voor betalen?
    als je internet hebt is het gratis, maar het internet kost natuurlijk geld :P Hoewel er ook wifi op zit en met draadloosinternet kan je dan gratis thuis internetten.

14. Small
    Afbeelding van heartbreaking

Tea
    572 berichten
    Lid sinds June 2009

Ik hou van mijn blackberry.

15. Small
    Afbeelding van feelgreat

geheim
    881 berichten
    Lid sinds August 2010

DIT TOPIC HAD IK NODIG!

oke
    er is een aanbieding bij tmobile over internet en ping bij een prepaid bb, eerste 6 maand gratis internet bij bb en daarna staat er dit:

- Na afloop van de eerste 6 maanden betaal je een vast bedrag van ¤ 2,50 per maand om toegang te hebben tot de BlackBerry diensten (push e-mail en pingen).

- Na afloop van de eerste 6 maanden (of eerder zodra je meer dan 1 GB hebt verbruikt) betaal je ¤ 2,- per MB voor onbeperkt internet en e-mail, met een maximum van ¤ 10,- per maand.

het gaat om dat laatste, betekent dit dat ik maar 5 MB internet per maand heb? want er staat
    betaal je ¤ 2,- per MB voor onbeperkt internet
    hoe kan dat? 1 MB is niet onbeperkt ???
    maar als ik nu 12,50 per maand betaal, heb ik dan onbeperkt ping en internet ? of maar 5 MB internet ( 1 MB is 2 euro, 10 euro is dus 5 MB)

is er iemand die hier ervaring mee heeft?
    sorry voor het lange verhaal haaha

before judge me, try walking in my shoes

16. Medium
    Afbeelding van Glanced

Angela
    1,596 berichten
    Lid sinds October 2008

quote:
    SweetPrincess20 schreef op 18 May 2011 @ 14:22:
    [...]

als je internet hebt is het gratis, maar het internet kost natuurlijk geld :P Hoewel er ook wifi op zit en met draadloosinternet kan je dan gratis thuis internetten.

aha dus dan kan ik thuis wel gratis op internet neem ik aan?
    hahaha ik ben hier echt dom in, ook al begin ik het te snappen!

17. Medium
    Afbeelding van SweetPrincess20

M
    1,655 berichten
    Lid sinds June 2010

quote:
    Glanced schreef op 18 May 2011 @ 15:13:
    [...]

aha dus dan kan ik thuis wel gratis op internet neem ik aan?
    hahaha ik ben hier echt dom in, ook al begin ik het te snappen!

ja klopt thuis kan ik ook gratis op internet alleen je kan dus niet pingen en bb mail versturen ofzo. En als je op internet gaat vantevoren instellen op hotspotbrowser anders kost het je geld.

quote:
    Minkaaa schreef op 18 May 2011 @ 15:12:
    DIT TOPIC HAD IK NODIG!

oke
    er is een aanbieding bij tmobile over internet en ping bij een prepaid bb, eerste 6 maand gratis internet bij bb en daarna staat er dit:

- Na afloop van de eerste 6 maanden betaal je een vast bedrag van ¤ 2,50 per maand om toegang te hebben tot de BlackBerry diensten (push e-mail en pingen).

- Na afloop van de eerste 6 maanden (of eerder zodra je meer dan 1 GB hebt verbruikt) betaal je ¤ 2,- per MB voor onbeperkt internet en e-mail, met een maximum van ¤ 10,- per maand.

het gaat om dat laatste, betekent dit dat ik maar 5 MB internet per maand heb? want er staat
    maar als ik nu 12,50 per maand betaal, heb ik dan onbeperkt ping en internet ? of maar 5 MB internet ( 1 MB is 2 euro, 10 euro is dus 5 MB)

nee voor onbeperkt betaal je dan geloof ik 10 euro. Voor die 6 mnd gratis krijg je 1 gb tot gebruik en als je dat hebt verbruikt moet je dus betalen voor 2 mb 2 euro met een max van 10 euro. Dus je betaald in een maand nooit meer dan 10 en het lijkt me dus dat je onbeperkt hebt. Anders even aan t-mobile vragen hoe het zit.
    Zoizo als je al klant bent bij t-mobile en je wil nummerbehoud wil krijg je die aanbieding niet :/ Tenzij je nummerbehoud pas na 6 mnd neemt

18. Small
    Afbeelding van feelgreat

geheim
    881 berichten
    Lid sinds August 2010

@ sweetprincess20
    heel erg bedankt :) !
    ik dacht het ook zoals jij het zei, alleen mn broer beweerde dat het niet zo was. ik was vandaag al naar de winkel geweest maar dat was alsnog niet helemaal duidelijk dus ik zal nog even naar een andere winkel gaan.

nu zei iemand dat de aanbieding alleen geld van 1 januari tot 1 juli, dus als ik dan nu de bb koop dat ik dan alleen tot 1 juli gratis internet heb ?
    ik dacht dat er heel wat anders stond, heb je ook enig idee hoe dit zit ?
    in ieder geval heel erg bedankt ! :D

19. Medium
    Afbeelding van soooffv

Sophie
    1,293 berichten
    Lid sinds January 2008

quote:
    Meliissa93 schreef op 18 May 2011 @ 13:57:
    Dat kan je gewoon instellen op de Messenger app zelf volgens mij. :O

20. Xtra-large
    Afbeelding van DaisyTomlinson

Daisy
    21,230 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    Minkaaa schreef op 18 May 2011 @ 15:12:
    DIT TOPIC HAD IK NODIG!

oke

Ik heb ook t-mobile. En als die 6 maanden afgelopen zijn, betaal je 12.50 per maand, voor onbeperkt gratis ping en internet enzo :)

21. Xtra-small
    Afbeelding van Rasputin

Vladimir
    74 berichten
    Lid sinds November 2009

quote:
    UBERHIP schreef op 18 May 2011 @ 13:30:
    Ik heb mijn kapotte blackberry opgestuurd naar de reparatieservice. Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voor ik hem terug krijg?

Ik weet niet welke blackberry je hebt, maar ga er maar vanuit dat het je heel veel geld gaat kosten.
    Bij mij deed mijn scherm het niet meer (wat blijkbaar veel voorkomt bij bb's) en ik moest 2 weken wachten tot ik gebeld werd over de kosten en na nog een week kon ik hem in de winkel ophalen.

MAAR blackberry repareert 99 van de 100x niet maar vervangt de hele telefoon, dus als je niet verzekerd bent mag je een nieuwe telefoon betalen :(

hoop dat je verzekerd bent!

Kids with Guns

22. Xtra-small
    Afbeelding van charliegirl

-
    66 berichten
    Lid sinds April 2011

ik zoek al een tijdje leuke thema's voor mijn curve 8520, iemand leuke?

Be yourself, Everybody els is already taken.

23. Small
    Afbeelding van feelgreat

geheim
    881 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    DaisyTomlinson schreef op 18 May 2011 @ 16:39:
    [...]

Ik heb ook t-mobile. En als die 6 maanden afgelopen zijn, betaal je 12.50 per maand, voor onbeperkt gratis ping en internet enzo :)

oke dankje!
    alleen ik ben net naar belcompany geweest voor informatie (maarik vergat de helft te vragen ahum.. )
    maar die man zei dat het niet onbeperkt internet is, maar 1 gig
    en dat was wel veel zei hij, alleen ik ben vergeten te vragen wat er gebeurt als ik meer als 1 gig gebruik.. :D
    maar binnenkort ga ik nog een keer heen haha

24. Small
    Afbeelding van feelgreat

geheim
    881 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    Rasputin schreef op 18 May 2011 @ 16:56:
    [...]

Ik weet niet welke blackberry je hebt, maar ga er maar vanuit dat het je heel veel geld gaat kosten.
    Bij mij deed mijn scherm het niet meer (wat blijkbaar veel voorkomt bij bb's) en ik moest 2 weken wachten tot ik gebeld werd over de kosten en na nog een week kon ik hem in de winkel ophalen.

MAAR blackberry repareert 99 van de 100x niet maar vervangt de hele telefoon, dus als je niet verzekerd bent mag je een nieuwe telefoon betalen :(

hoop dat je verzekerd bent!
    moet je dan je blackberry verzekeren ? :o

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?