1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Lifestyle
  4. vriendin dissen

Dit onderwerp heeft 45 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 23-02-2012 21:24.

vriendin dissen

1. Xtra-small
    Afbeelding van eses11bes

Esther
    1 berichten
    Lid sinds February 2012

heee,
    t klinkt misschien een beetje raar maar ik moet ff wat hebben waarmee ik me vriendin mee kan dissen
    de vriendin waar ik t over heb liegt eigenlijk over alles en zegt steeds tegen mij en andere mensen dat we m falen en dan allemaal van die kut opmerkingen, en dan denkt zij dat ze helemaal geweldig is en dat iedereen haar heel stoer vinden maar eigenlijk is zíj dan de autist(zo noemt zij ons altijd slaat helemaal nergens op want dan heb je helemaal geen respect voor die mensen) en ik weet neiot hoe jullie erover denken maar bij je vriendinnen ben je toch jezelf en hoef je toch helemaal niet te liegen om populairder te worden?
    xxxx

1. Medium
    Afbeelding van Lovatics

:)
    2,915 berichten
    Lid sinds February 2011

quote:
    eses11bes schreef op 22 February 2012 @ 20:55:
    heee,
    t klinkt misschien een beetje raar maar ik moet ff wat hebben waarmee ik me vriendin mee kan dissen
    de vriendin waar ik t over heb liegt eigenlijk over alles en zegt steeds tegen mij en andere mensen dat we m falen en dan allemaal van die kut opmerkingen, en dan denkt zij dat ze helemaal geweldig is en dat iedereen haar heel stoer vinden maar eigenlijk is zíj dan de autist(zo noemt zij ons altijd slaat helemaal nergens op want dan heb je helemaal geen respect voor die mensen) en ik weet neiot hoe jullie erover denken maar bij je vriendinnen ben je toch jezelf en hoef je toch helemaal niet te liegen om populairder te worden?
    xxxx
    Dus dan is het ook niet nodig om haar te ´dissen´.

Sometimes its better to keep it all inside, where the only person that could judge is yourself.

2. Small
    Afbeelding van my_cat_rocks

Bente
    574 berichten
    Lid sinds February 2008

Als je haar zo graag wilt dissen heeft het dan nog wel zin om vrienden met haar te zijn?

Rather than love, than money, than fame, give me truth.

3. Medium
    Afbeelding van ThePretender

D.
    1,969 berichten
    Lid sinds January 2009

Laat die vriendin lekker stoer wezen en maak je er niet dik over.

4. Medium
    Afbeelding van Kraplapje

Manon
    4,651 berichten
    Lid sinds September 2008

Ik zou haar niet dissen, maar er boven staan.

www.twitter.com/Kraplapje

5. Small
    Afbeelding van Vacaciones

Donna
    457 berichten
    Lid sinds November 2007

Maar als jij haar vriendin ben, ga je haar ook niet ´dissen´ maar praat je hier gewoon over.
    Vind dit eerlijk gezegd nogal een vreemd verhaal en snap ook niet wat je nou van ons verwacht.

6. Xtra-small
    Afbeelding van Successful

B
    27 berichten
    Lid sinds February 2012

quote:
    Kraplapje schreef op 22 February 2012 @ 20:56:
    Ik zou haar niet dissen, maar er boven staan.

7. Medium
    Afbeelding van Maryy96

Mary
    3,061 berichten
    Lid sinds May 2011

Oh zo een HAD ik ook, blij dat ik ervan af ben.

8. Medium
    Afbeelding van doenie

dorien
    2,313 berichten
    Lid sinds December 2008

hoe moeilijk het ook lijkt, maar laat haar lekker gaan. reageer er niet op en lok ook helemaal niks uit. sta erboven en praat ook niet over haar tegen andere "vriendinnen". ook zal ik me verder niet meer met haar bemoeien en haar gewoon negeren, zo'n "vriendin" wil je toch niet?

We think about tomorrow, then it slips away. We talk about forever, but we only got today.

9. Medium
    Afbeelding van SABREPULSE

N
    3,184 berichten
    Lid sinds January 2010

'vriendin'

Hahahah ._.

A love like that was a serious illness, an illness from which you never entirely recover.

10. Small
    Afbeelding van Silves

Nossa.
    378 berichten
    Lid sinds February 2012

Autist? Sinds wanneer is dat een scheldwoord? Is die vriendin van jou completely retarded of gewoon een kutkind van 10? Mijn broer is autistisch en als ik iemand dat hoorde zeggen als "scheldwoord" tegen iemand anders sloeg ik die persoon op zijn/haar bek. En dat meen ik serieus.

As for your friend; tell her she can go fuck herself.

11. Xtra-small
    Afbeelding van cupcakees

maxime
    33 berichten
    Lid sinds January 2011

gewoon niet dissen.

12. Small
    Afbeelding van nuageux

-
    466 berichten
    Lid sinds November 2011

Ze is vast onzeker en denkt hiermee stoer te zijn. Je kan haar gewoon uitleggen dat je dit niet wil en het echt niet leuk vindt. Wanneer ze dan doorgaat kan je de 'vriendschap' beëindigen, of voorlopig afstand nemen.
    En verlaag je niet tot haar niveau door te dissen, dan ga je hetzelfde doen wat je haar kwalijk neemt.

13. Medium
    Afbeelding van xAnneliekexx

Annelieke
    2,408 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    doenie schreef op 22 February 2012 @ 21:02:
    hoe moeilijk het ook lijkt, maar laat haar lekker gaan. reageer er niet op en lok ook helemaal niks uit. sta erboven en praat ook niet over haar tegen andere "vriendinnen". ook zal ik me verder niet meer met haar bemoeien en haar gewoon negeren, zo'n "vriendin" wil je toch niet?

forever together, never apart. maybe in distance, but never by heart.

14. Medium
    Afbeelding van lala13

luka
    1,136 berichten
    Lid sinds March 2011

Praat erover zonder mensen erbij zodat ze ook niet 'populair' kan gaan doen.
    Waarvoor zou je haar dissen? Los het op een normale manier op...

15. Large
    Afbeelding van krullevaar

M.
    6,646 berichten
    Lid sinds January 2010

Weet je zeker dat het je vriendin is?

ik was priekjuh (:

16. Medium
    Afbeelding van LaConasse

Hannelore
    1,509 berichten
    Lid sinds December 2011

quote:
    Silves schreef op 22 February 2012 @ 21:03:
    Autist? Sinds wanneer is dat een scheldwoord? Is die vriendin van jou completely retarded of gewoon een kutkind van 10? Mijn broer is autistisch en als ik iemand dat hoorde zeggen als "scheldwoord" tegen iemand anders sloeg ik die persoon op zijn/haar bek. En dat meen ik serieus.

Helaas is dat in sommige kringen van deze bevolking inderdaad een scheldwoord, ik heb het vaker gehoord. :')
    Net als andere ziektes, iedereen komt blijkbaar een keer aan de beurt.

Triest is het wel.

17. Small
    Afbeelding van anatidaephobia

Kelly
    225 berichten
    Lid sinds August 2011

Bij ons word autist ook constant als scheldwoord gebruikt. En dan echt in elke zin, zoals kanker. Maar dat even off topic.

Laat haar gewoon vallen. Straks als ze zo doorgaat heeft ze niemand meer en komt ze als een hondje achter je aan gelopen.

18. Small
    Afbeelding van Invisibles

D.
    361 berichten
    Lid sinds January 2012

Je hoeft haar niet te dissen, je moet haar gewoon kei hard laten vallen en laten zien dat het je helemaal niks doet wat ze allemaal zegt.

19. Medium
    Afbeelding van Targets

yara
    1,183 berichten
    Lid sinds December 2011

Dit gaat dus weer 3x nergens over.

I\\\\\\\\\\\\\\\'m almost through the period that I need to do and then I can finally start living my life

20. Small
    Afbeelding van melodi

lalalal
    600 berichten
    Lid sinds August 2011

Hetzelfde als wat de anderen al zeiden. En wat typ jij irritant zeg!

21. Small
    Afbeelding van Squared

SQ
    614 berichten
    Lid sinds December 2011

Wat een kinderachtig topic is dit

22. Small
    Afbeelding van xnagellakjex

Melkiee
    180 berichten
    Lid sinds November 2010

Lol ik heb precies hetzelfde probleem alleen noem ik dr geen vriendin meer.
    ik ga goed om met n jongen sta ik te praten bij gym met m doet ze alsof ze valt zodat hij dr aandacht geeft. drama queen.
    haha, met jou kan ik dus praten ik zoek nog altijd de PERFECTE manier om dr te laten weten hoe het nou voelt.
    je kan me altijd een berichtje sturen !
    xxxx

www.YeahMelissa.blogspot.com

23. Medium
    Afbeelding van ninapequena

Inez
    1,573 berichten
    Lid sinds July 2011

ze is waarschijnlijk juist erg onzeker, waardoor ze zich zo gedraagt. Dissen is dus wel het laatste wat je moet doen.

24. Medium
    Afbeelding van WithOutYou16

L.
    1,300 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    Silves schreef op 22 February 2012 @ 21:03:

+1

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?