Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 19:21.
simkaart vervangen
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:10hee iedereen ,
mijn simkaart is beschadigd en ik wil dus graag een nieuwe kopen.
ik heb er alleen niet zoveel verstand van en van google wordt ik ook niet veel wijzer,
maar ik vroeg me dus af of je dat gewoon los kan kopen?
want ik heb namelijk al een mobiel, en ik wil graag prepaid zodat ik niet vast zit aan een abonnement.
kan je dat gewoon ergens halen (waar?) of moet je echt persé naar een telefoonwinkel om je te laten registreren?
oftewel, kan je gewoon bij een winkel (mediamarkt of iets dergelijks) een simkaart kopen en in je mobiel doen?
ik hoef trouwens mijn nummer niet te houden, ik heb juist wel graag een nieuwe.
xxsophiee95 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 18:12 met 17%
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:20je kunt op websites van hi.nl, vodafone etc. gewoon sim-only opzoeken en dan prepaid.
Kun je eentje bestellen en die krijg je dan met de post toegestuurd. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:22let erop dat je telefoon sim lock vrij is als je een andere sim kaart loopt!
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:42
oo goed dat je het zegt! is een blackberry bold dat?quote:mhenn schreef op 08 February 2012 @ 18:22:
let erop dat je telefoon sim lock vrij is als je een andere sim kaart loopt! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:45In de meeste winkels kan je dat kopen.. Zo ook bijvoorbeeld in de Kijkshop, vaak kost zo iets ongeveer 5-10 euro en dan krijg je er meteen zo'n 5 euro beltegoed op. Vervolgens kan je je sim-kaart thuis op de pc registreren en vaak krijg je dan nog zo'n 10 euro beltegoed erop.. (eigenlijk is de sim-kaart dus bijna gratis)
Je moet inderdaad kijken of je telefoon wel sim loch vrij is, als dat niet zo is moet je gewoon dezelfde provider kiezen als die je nu hebt. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:06
hoe heb je hem gekocht? in een winkel waarbij de simkaart er al bij zat? of heb je los gekocht en een losse simkaart? in het eerste geval is hij niet simlock vrij in het tweede geval wel.quote:sophiee95 schreef op 08 February 2012 @ 18:42:
[...]
oo goed dat je het zegt! is een blackberry bold dat? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:21quote:_naamloos schreef op 08 February 2012 @ 18:45:
In de meeste winkels kan je dat kopen.. Zo ook bijvoorbeeld in de Kijkshop, vaak kost zo iets ongeveer 5-10 euro en dan krijg je er meteen zo'n 5 euro beltegoed op. Vervolgens kan je je sim-kaart thuis op de pc registreren en vaak krijg je dan nog zo'n 10 euro beltegoed erop.. (eigenlijk is de sim-kaart dus bijna gratis)
Je moet inderdaad kijken of je telefoon wel sim loch vrij is, als dat niet zo is moet je gewoon dezelfde provider kiezen als die je nu hebt.
Oke, dan doe ik dat denk ik! Nog 1 vraag, hoe gaat dan registreren dan?
Moet het dan weer bevestigd worden, en moet je je adres etc invullen?