Dit onderwerp heeft 188 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 13-11-2009 19:34.
Wat is jouw bijnaam?
- Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 23:43Dus wat is jouw bijnaam , of hoe noem jij jezelf & waarom
- Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 23:45Ik heb geen bijnaam xD
- Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 23:48Nana of mensen noeme me vaak krullenbol

- Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 23:49Mensen noemen me vaak Dees of Daisy
- Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 23:51Ik heet Puck, mijn bijnaam is PLUK , weetjewel, van de petteflatLeef je leven & lach je dood
- Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 00:19Noek, noekkie, noekkiepoekkiesnoekkiedoekkiekoekkie (zeg dat eens 10x achter elkaar), dancing queen (vanwege danswedstrijd met de winkel aan de overkant tijdens werken), lekker sexdier (geen idee waar die vandaan komt, zegt een vriendin van me altijd), konijntje (lang verhaal) en sletje (geen idee waarom, ik heb 1,5 jaar een vriend...)
En even voor de duidelijkheid, deze heb ik niet zelf verzonnen! - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 00:43Ik word Serr of Serrii genoemd vanwege mijn naam
of Ceylan ( turks naam voor hert) vanwege mijn ogen ( ook geen idee waar het op slaat eigenlijk
) - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 02:36Mn echte naam is Marente en eerst werd ik altijd Mar genoemt zo standaard maar er zijn duizende namen met Mar erin dus daar werd ik gestoort van en geen idee hoe ik er op kwam maar ik bedacht Rento , Marente-Rente-Rento ja geen idee hoe ik daar op kwam maargoed nu noemt iedereen me Rento en dat vind ik wel best
Rento betekent in het Fins , leuk, cool daarkwam ik later ook pas achter , wel melig , ja heel lul verhaal maar goed ik lul even alle topics vol omdat ik me een klein beetje verveel :o! nog zo'n boeiende zin - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 10:26Tania : Tan,Ten-Ten, schaapie, Elmo ^^;she was suddenly certain that she wanted nothing more than to spend hours and hours wrapped in his arms.
- Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 10:38Tanja : tan, tannemans, tannie, pudding, puddie *vraag me niet waar het vandaan komt xD*
- Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 10:41Ik heet Neslihan, ik word vaak Nes of Nesz of Nessie genoemd maar meestal noemen mijn vriendinnen mij NesWat onmogelijk is, maak ik mogelijk.
- Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 10:58Ik heet Buket, op school noemen ze me vaak boek(je), thuis door me zus meestal pucca

- Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 11:08Dylan [heb een vriendin zomaar verzonnen] , CHiNALiCiOUS [mijn bf's die hebben ook allemaal iNDOLiCiOUS/JUGOLiCiOUS/ROJANLiCiOUS/THAiLiCiOUS/SURiLiCiOUS =) ]
Sushi [laaaaang verhaal =] , ellun [gewoon, omdat ik ellen heet] , ellie [gewoon, omdat ik ellen heet?] , ella [omdat ik ellen heet] , ell [omdat ik ellen heet] ,
dat was et dan denk ik =] , ohja, voormezelf heb ik geen bijnaam, ihih. - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 11:10Ik heet Lotte en vroeger werd ik veel lot of lotje ofzo genoemd.. maar sinds een paar jaar noemt mijn zus me auto.
Dat komt omdat we een spelletje aan het doen waren en toen begon ze me looottooo te noemen. en toen le ootoo.. en naja dat in het frans is auto. Dus vandaar.
Ohja en nu noemen we haar bus
haha. - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 11:13Maris, omdat ik Mariska heet
Love your own things, and be proud of it! - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 11:16Ik heet Laurèl. zoals het kledingmerk.
achternaam is Joannes
dus wordt vaak LJ genoemd..
of El. of lau en heel vaak Joannes.
en kleine door mijn beste vriendin want die is heeel groot, en heet roos; dus mijn bijnaam voor haar; Reus.( L ) - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 11:17Sjaak,
ik heet eigx jacqueline
maar iedereen noemt me sjaak;p.
soms best kut. - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 11:36Ann, Ans.
- Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 11:50Patriesja (niet kwa uitspraak, maar meer als hallo op msn ofzeu.) PTRC, Patries, Patje, Patriciaa (ookweer als hallo. :']) en ijzervreter. die zeg me papa altijd omdat ik een beugel heb. ;(
- Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 12:04Meestal iets in de trant van Jevsie, Jevet, Jeveej afhankelijk van hun mood.
- Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 12:09Iekster.
klinkt gewoon leuk =) - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 12:23Seel, Seeltje, Slettebakje ?? en door een jongen uit me klas: Sletje?? (ik heb geen idee waarom die laaatste 2 )

- Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 12:27Wen (zo noemen de meesten mij), Wennepen (door mijn engels leraar verzonnen >.<), Wendisch (Verzonnen door een vriendin), Wenwen (door Renée van GS verzonnen XD)
- Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 15:03nien
maar dat is eigelijk de enigste naam die mensen voor mij gebruiken hahahaha zelf leraren enzo noemen me zo - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 15:08Lin
Omdat ik Linda heet. En afgekort is dat Lin. Ik ben mezelf zo gaan noemen omdat iedereen mij al jaaaaren Lin noemt. Mensen die ik nu pas leer kennen denken ook dat ik Lin heet ipv Linda. Best stom.