Dit onderwerp heeft 817 reacties, en bestaat uit 33 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 33.
De laatste reactie is geplaatst op 15-07-2011 11:19.
Vakantie 2010!
- Geplaatst op zondag 08 augustus 2010 12:27over 2 dagen 5 dagen naar londen :3
en ik ben al 'n weekend @ belgië geweest (:
en voorderest de hele maand juli gewerkt, dus sinds 1 week 'echt' vakantie haha en die is alweer bijna afgelopen over 2 weken begint school hier weer :öSome people believe in god, I believe in music. Some people pray, I turn on the radio. - Geplaatst op zondag 08 augustus 2010 13:24Vrijdag ga ik naar Bali!
ik heb er zo'n zin in!Gravity is not responsible for people falling in love - Geplaatst op maandag 09 augustus 2010 18:29argghh. mn pa is op vakantie geweest, mn broertje ook. alleen ik heb hele vakantie thuis gezeten... mn vriend is ook op vakantie.. die verrekte jeugdcamping in ommen. en daar ga ik dan miss woensdag op donderdag langs
- Geplaatst op maandag 09 augustus 2010 18:32mijn vakantie is ook alweer bijna om..
wat gaat het toch weer snel!
maar hij was zeker wel geslaagd.
nu mijn laatste 3 week heel veel werken.goedkoop parfum? klik! - Geplaatst op maandag 09 augustus 2010 19:41quote:PINDAKAAAS1 schreef op 04 August 2010 @ 19:56:
Gaat er iemand volgendeweek ofzo naar LESBOS?
Ik ga naar Anaxos ahaha
Welk hotel in anaxos ga je?
Ik ben er dit jaar voor de 8e x geweest haha - Geplaatst op dinsdag 10 augustus 2010 13:17Ik ga vannacht naar Kreta vliegen

Voor het eerst vliegen, whaa xD - Geplaatst op dinsdag 10 augustus 2010 19:06ik ga zaterdag naar Oostenrijk en dan maandag naar Italie(Gardameer)
- Geplaatst op dinsdag 10 augustus 2010 23:43Ik ga vrijdag naar Pineda de Mar met m'n vriend. Alleen heb ik er niet zo zin meer in.*
- Geplaatst op woensdag 11 augustus 2010 12:50Ben zaterdag teruggekomen van 2 weken Italië, Toscane en Gardameer.
En zaterdag vertrek ik weer naar Engeland (Brighton) ik ga samen met een vriendin mee met een taalreis heb er super veel zin in! - Geplaatst op woensdag 11 augustus 2010 13:12ik ben naar tunesie gegaan , ik ga elk jaar naar tunesie. omdak daar familie heb natuurlijk ;D , twhihihihi ! Maja , twas 1 maandje (l) vannaf 26 juni ;p tot 29 juli. 'kmis wel megavéél men familie , maja kmiste belgium to ! ;D
xoxoxoxo. - Geplaatst op woensdag 11 augustus 2010 21:41Ik ben deze vakantie alleen een weekendje weggeweest in een lekker luxe hotel. Hopelijk volgend jaar een wat leukere vakantie.
- Geplaatst op donderdag 12 augustus 2010 00:07Morgen naar Kos stad!
- Geplaatst op donderdag 12 augustus 2010 11:07quote:zakjesnoep schreef op 09 August 2010 @ 19:41:
[...]
Welk hotel in anaxos ga je?
Ik ben er dit jaar voor de 8e x geweest haha
ik ga naar anaxos hill, haha
voor mij de derde keer!
ik hoop dat je nog reageert ofzo, want ik ga vanacht weg haha!Liefde begint met een lach, groeit met een kus, en eindigt met een traan. - Geplaatst op donderdag 12 augustus 2010 16:40quote:PINDAKAAAS1 schreef op 12 August 2010 @ 11:07:
[...]
ik ga naar anaxos hill, haha
voor mij de derde keer!
ik hoop dat je nog reageert ofzo, want ik ga vanacht weg haha!
haha wat leuk, ik ga daar ook altijd heen
veel plezier! (: - Geplaatst op donderdag 12 augustus 2010 18:33ik ga naar steenwijk , heb er niet zo'n zin in

- Geplaatst op zondag 15 augustus 2010 22:15deze zomer >.< was saai O_O :O veel stress gehad met mijn vriend. het is uit gegaan voor 2 weekjes maar nu gaat het weer goed. gelukkig maar.. nu verveel ik me alleen maar thuis >.< een vriendin is steeds bij haar vriend... eigenlijk heb ik der geen problemen mee ofzoo
mijn beste vriend spreek ik ook weleens af maarjaa dat word ook soms saai XD... achjaa de laatste 2 weken van de vakantie word het wel leuk ^^ dan ga ik met mijn ouders en mijn vriend naar portugal van 23 tot 30 aug.. en 2 en 4 september ben ik jarig en mijn vriend ook ^^ - Geplaatst op maandag 16 augustus 2010 19:26Ik ben alvast een vakantie aan het uitzoeken voor volgend jaar, wil graag naar de Dordogne. Weet iemand een leuke camping waar veel jongeren zijn?
Je mag me ook altijd noten.
- Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 14:35Ben nu net paar uurtjes terug van Pineda de mar. Ik zat in het Aqua Promenade hotel, lekker aan de boulevard!
Het was opzich best leuk. Lekker aan het strand gelegen, uiteten en we zijn een dag Aqua park & Barcelona geweest. Het zit nu wel weer goed tussen mijn vriend en ik. Alleen hebben we nog wel veel ruzie gehad in de vakantie!* - Geplaatst op vrijdag 20 augustus 2010 21:16ben vandaag terug gekomen uit spanje, galicia. dat licht helemaal aan t puntje bij de grens van portugal en spanje. komen helemaal geen nederlanders, maar wel heel veel superleuke spanjaarden! het was super!Enjoy your life, theres plenty of time to be dead
- Geplaatst op vrijdag 20 augustus 2010 23:34
- Geplaatst op zaterdag 28 augustus 2010 22:12kom net trug van 6 weken brazilië! dicht bij recife(Soa jose da coroa grande) hebben we een huis aan het strand, en familie enzo. dus was echt een top vakantie met 35 graden en volle zon!
- Geplaatst op vrijdag 15 juli 2011 08:44Over 4 dagen vertrek ik weer naar Tunesie, super spannend !
Het is echt héél lang geleden datk men familie heb gezien, exact een jaar geleden.Achja, wat doe je eraan? Maar, ik ga me echt héél erg hard amuzeren, en de mooiste outfits aandoen ;p !
XOXO - imallyours - - Geplaatst op vrijdag 15 juli 2011 11:19http://www.petities24.com...nd_van_vinea_moet_blijven
Harry's Magical England, de meest fantastische reis van Vinea, word na dit jaar uit het programma gehaald! Ben je het hier niet mee eens? Teken dan deze petitie, zodat we kunnen laten zien dat Harry Potter voor altijd bij ons blijft, en we nog steeds behoefte hebben aan deze reis!