Dit onderwerp heeft 815 reacties, en bestaat uit 33 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 33.
De laatste reactie is geplaatst op 28-08-2010 22:12.
Vakantie 2010!
- Geplaatst op zondag 17 januari 2010 21:15aaaaaah heb er zo'n zin in

heb afgelopen week vakantie naar blanes geboekt met vriendinnen dus heb er helemaal zin in!And if you have a minute why don't we go, talk about it somewhere only we know? - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 00:02Zeilen & met 3 vriendinnen naar Rimini

- Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 10:15aah als het zonnetje doorbreekt ga ik altijd met vriendinnen na school naar zo'n meer buiten de stad om lekker te gaan zonnen en misschien, als het warm genoeg is, te zwemmen, en zo begint mijn zomer altijd <3
en als het dan officieel zomervakantie is ga ik meteen de bus in naar rimini met vriendinnen voor 10 dagen, daarna als ik terug kom een dagje city trippen met de trein met mijn beste vriendin <3 nog een dagje weg naar antwerpen om te shoppen, en dan komt een andere vriendin uit belgië hier naar toe voor een paar dagen <3 en dan in begin augustus ga ik naar het land waar ik vandaan kom, lekker bij familie en ga ik de tijd van m'n leven hebben, 's middags in de stad hangen of in het meer zwemmen, 's avonds op het strand feesten....
gosh, zo veel zin in zomer
in de H&M voorjaarscollectie hebben ze leuke dingetjes! ik ben daarvoor aan het sparen
x - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 12:17Met m'n ouders en broertjes rondreizen door west-canada : D
En met m'n moeder naar Parijs (doen we elk jaar) en misschien nog met m'n vriend naar Italië!http://www.lisartdesign.nl (: - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 12:35quote:1995 schreef op 17 January 2010 @ 18:19:
naar italie bah!
en nog naar zwitserland
en misschien nog Turkije og Griekenland
wtf. weetje hoe blij ik zou zijn als ik naar italie ging..
wij gaan helaas niet, zo jammer.
soms komt er een groepje achter me aan maar toch blijf ik staan - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 12:40Ik heb een extralange vakantie i.v.m. examens! Dus dat word zeker genieten..
Ik ga waarschijnlijk met mn vriendje op vakantie, maar we weten nog niet helemaal waarheen, waarschijnlijk Renesse =DHey mystery boy, I'm falling for you! - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 13:08
béétje verwend?quote:1995 schreef op 17 January 2010 @ 18:19:
naar italie bah!
en nog naar zwitserland
en misschien nog Turkije og GriekenlandBlog: http://floraldressesandapplepie.blogspot.com/ - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 13:15Albufeira met vriendinnetjes
En met mn ouders is nog onbekend.. - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 13:20quote:IM590 schreef op 20 January 2010 @ 13:15:
Albufeira met vriendinnetjes
En met mn ouders is nog onbekend..
Mijn vriendinnen en ik willen ook naar Albufeira!
Welk appartement zitten jullie?http://twitter.com/NinaJuffermans - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 13:20quote:1995 schreef op 17 January 2010 @ 18:19:
naar italie bah!
en nog naar zwitserland
en misschien nog Turkije og Griekenland
Italie bah?
Meid wees blij!!!But baby I'm already taken! O2O8O (Lovedrugs) - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 13:27Kroatieeee, met z'n zessenn, eerste keer naar het buitenland (afgezien van duitsland) en eerste keer alleen! Super veel zin in de zomer!!:surprise:
- Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 13:28wij weten nog niet waar we naartoe gaan.
we kunnen niet naar warme landen vanwege mn moeder
en ik wil ook niet in Nederland blijven,
+ ik kan niet met vriendinnen weg want die mogen niet alleen op vakantie.
bla kutzooi.Sei grande, e che nessuno può togliere da voi. - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 13:36quote:Dolcelatte schreef op 20 January 2010 @ 13:28:
wij weten nog niet waar we naartoe gaan.
we kunnen niet naar warme landen vanwege mn moeder
en ik wil ook niet in Nederland blijven,
+ ik kan niet met vriendinnen weg want die mogen niet alleen op vakantie.
bla kutzooi.
misschien kan je een dagje shoppen met vriendinnen/ouders in antwerpen?
en leuke uitstapjes met vriendinnen maken? - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 13:37Ik kan echt niet WACHTEN tot de zomer!
Van 15 tot 19 maart naar: Praag met school.
Ik ga van 3 tot 16 mei naar:USA: Miami, Mexico: Cozumel, Bahama's: Cococay & Fort Lauderdale: The Keys met schatje (en Walt Disney World in Orlando).
van 19 tot 26 juni naar: Venetië met schonouders & vriend.
&van 21 tot 29 juli naar: Mallorca, El Arenal met besties!
Fuckinggg zin in!''real love doesn't have a happy end, cause real love never ends..'' - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 13:44Ik heb geen idee of ik op vakantie ga of niet en waar ik dan heen ga, maar ik heb sowieso zin in jurkjes, blote benen, sandaaltjes en slippers, ijs, zon, geen jas aan, aan het zwembad/meer liggen, buiten zijn en trampoline springen (:A balanced diet is chocolate in both hands.
- Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 14:15Ik houuuuuu van de zomer.
Ijsjes eten, zwemmen, zeeeee, leuke jongens hihi, rode nagelak, blote voeten, zand, slippertjes, shortjes, zomerjurkjes, de zon die door je gordijnen heen schijnt als je wakker word, bruin worden op de fiets op weg naar school, terrasjes pikken met vriendinnen en heeel veel winkelen. - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 14:19O, en ik ga naar thailand met mijn ouders,
en een vriendin had nog gevraagd of ik met haar en haar ouders mee naar
spanje ging, maar ik weet (en denk) niet of dat doorgaat.
En ik wil oook met vriendinnen, maar de meeste gaan al weg met andere
vriendinnen of mogen niet ;( Maar ja, dan maar gewoon uitstapjes heeee. - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 14:23naar Renesse met 3 vriendinnen!
en misschien nog naar Frankrijk met een vriendin
oehoeee, I can't wait!
zon, zee, strand, ijsjes, boys, everything! <3 - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 14:45
ja dat kan ik me voorstellen! in ieder geval veel plezier!quote:dolcevitas schreef op 20 januari 2010 @ 13:37 :
Ik kan echt niet wachten tot de zomer!
Van 15 tot 19 maart naar: Praag met school.
Ik ga van 3 tot 16 mei naar: Verenigde Staten: Miami, Mexico: Cozumel, Bahama's: Cococay & Fort Lauderdale: The Keys voldaan schatje (nl Walt Disney World in Orlando).
van 19 tot 26 juni naar: Venetië ontmoette schonouders & vriend.
& van 21 tot 29 juli naar: Mallorca, El Arenal met besties!
Fuckinggg zin in! - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 14:49
Bedankt! Klinkt trouwens echt alsof ik geld teveel heb. Maar ik werk er dan ook hard voor om zulke dingen te doen ;-)quote:Soepstengel schreef op 20 January 2010 @ 14:45:
[...]
ja dat kan ik me voorstellen! in ieder geval veel plezier!''real love doesn't have a happy end, cause real love never ends..'' - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 15:00Wie gaat er nog meer naar
Domaine de la Noguiere?
In Zuid-Frankrijk...
Ik had vorig jaar niemand, ik was toen nog heel verlegen...
maar ben bang dat dit jaar weer gaat gebeuren... dus als iemand anders er ook heen gaat?Wat nou forum signature? - Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 15:06quote:CtheSun schreef op 20 January 2010 @ 15:00:
Wie gaat er nog meer naar
Domaine de la Noguiere?
In Zuid-Frankrijk...
Ik had vorig jaar niemand, ik was toen nog heel verlegen...
maar ben bang dat dit jaar weer gaat gebeuren... dus als iemand anders er ook heen gaat?
dat had ik ook vorig jaar, echt stom is het soms om verlegen te zijn ;(
als toevallig iemand naar rimini gaat in hotel touring zeg maar ;d - Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 12:02Wow ik ben even niet op Girlscene en meteen heeft it topic 3 pagina's

- Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 13:12Ehm 30 april tot 8 mei : Gran Canaria met ouders en broer.
26 Juli t/m 13 aug; spanje met de caravan en me ouders.
En als ik overga
rond sept/oktober Italië met school.It's better now. - Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 13:19Griekenland!!!

Heb er echt zo zin in!When I first saw you, I was afraid to know you, When I first met you, I was afraid to love you, Now that I love you, I am afraid to lose you.