Dit onderwerp heeft 817 reacties, en bestaat uit 33 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 33.
De laatste reactie is geplaatst op 15-07-2011 11:19.
Vakantie 2010!
- Geplaatst op zondag 17 januari 2010 13:53ik ga naar londen met vriendinnen als het allemaal volgens plan gaat haha : D
en verder dagjes weg, antwerpen :3 duitsland etc. vind ik persoonlijk veel leuker dan een lange vakantie lekker dagjes weg naar verschillende steden enzo.
en verder veel vakantiewerk doen, money haha. en dit jaar van plan wel te gaan zwemmen iets wat ik vorig jaar maar een dag heb gedaan muhaha. en vooral veel ijs eten 8DSome people believe in god, I believe in music. Some people pray, I turn on the radio. - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 13:57heb deze week en super leuk omlsagdingjurkje gekocht! ik kan het niet uitleggen aar het is erg kort en zomers dus. ^^
ik ga al in de meivakantie naar potugal en dan in zomervakantie 3weken naar italië (gradameer, Peschiera)
ik houuu van italy! hou van die winkels daar, vooral de winkels in milaan hebben mijn portomonee leeggerukt.
zweimel, het duurt nog ff.
het regent hier nu namelijk.
goed wegdroommoment dus.
zo me uggs aan in plaats van sandaaltjes...
zucht. - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 13:58ik ga met me ouders nar italie, rimini (:
- Geplaatst op zondag 17 januari 2010 14:07
meteen weer helemaal zin in de zomerrrr (L)quote:Krommebanaan schreef op 17 January 2010 @ 13:11:
hier alvast wat leuke zomerjurkjes etc
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 14:15ik heb examen dus heb 3 maanden vrij ofzo
maar ik ga een maand naar Portugal toe naar vrienden van mij
en met hen naar een supervet festival Rock in Rio Lisboa
Bon Jovi, Beyonce, Lady Gaga, Robbie Williams, Shakira ga maar door
en voor de rest weet ik het nog niet.. waarschijnlijk twee weken Frankrijk
en de rest is nog onbekend hahaWe are all born to be somebody. - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 14:26Ik ga naar Turkije met mijn vriend

- Geplaatst op zondag 17 januari 2010 14:35Ik ga naar Portugal met mijn ouders mijn broer en zijn vriendin en naar Ierland met een vriendin[alsikslaag] en naar Lowlaaaaands.
Ik ga ook nog heel veel werken etc, lekker geld verdienen (:
ik heb er zo'n zin in! om zon te voelen en om fruit te eten en in jurkjes rond te lopen etc (:
ik kan niet wachten.www.ignitingwax.tumblr.com - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 14:36quote:
Lijkt me echt leuk!
Ik ga ook naar Turkije maar dan gewoon met familie K heb echt zin in de zomerrr whaa - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 14:55oehh ik heb zo'n zin in de zomer joh!~
lekker naar het strand enzo, kan niet wachten!
weet alleen niet of we dit jaar we op vakantie gaan -.- hoop van wel =) - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 14:59ik ga met me bestieee naar duitsland.
elkaaar dezelfde mensjes. ;dddvorige username: 23102010 - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 15:02Sowieso 1 week efteling-hotel ( '': midden in de zomer dat wel..
en nog naar Italie met vriendinnen!we weten alleen niet waarheen... nog nooit in Italie geweest, ja 1x als babyDeanWantsPie wijzigde dit bericht op 17-01-2010 15:20 met 29%- Ik was LOVEforSPN - :' ) - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 15:05Misschien Singapore & Maleisië, ik hoop zo dat het door gaat haha
- Geplaatst op zondag 17 januari 2010 15:16
Rimini is zooo leuk! Er zit daar een Belgische discotheek, die écht de moeite waard is!quote:xwentelteefje schreef op 17 January 2010 @ 13:58:
ik ga met me ouders nar italie, rimini (:
- Geplaatst op zondag 17 januari 2010 15:23Ik ga weer naar Vietnam, ik heb er echt zin in!
nog even wachten,
zucht. - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 15:24I love summer!
Ik ga dit jaar met vriendinnen naar lloret 2 weekjes life of the partyy!
En voor de rest veel festivals like dancetour, solar enzo.
+ heeel veel voetbaltoernooien hahhaa. - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 16:16LOWLANDS!A man is least himself when he talks in own person, give him a mask and he'll tell te truth
- Geplaatst op zondag 17 januari 2010 16:27quote:fashionkaasje schreef op 17 January 2010 @ 12:11:
Ik kijk het hele jaar uit naar zomer
Als het dan eindelijk zomer is, dan ga ik al nadenken over de volgende 
zelfde
ik heb er nu supaaaaah zin in
& dan is het zomer dan heb ik het niet eens door
You think you know me, but you don't - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 16:33Kan niet wachten tot de zomer! Maar het moet helaas wel..
Ga met m'n ouders naar Spanje.
Heb er echt super veel zin in, en een vriendin van mij staat naast ons op de camping ;D
Dus dat wordt zeker wel gezellig.
Zon, zwembad, zee, strand, zomer.A month of Sunday's would be greatly appreciated... - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 16:56Ik heb zo'n zin in de zomer!
Ik heb nu al zin om lekker buiten te zitten in luchtige kleren met een ijskoude cola. (en klagen dat het warm is! xD)You forgot one very important thing mate, I\'m Captain Jack Sparrow! - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 17:00Ik heb zó'n zin in de zomer! Ik kan niet wachten tot ik al mijn leuke jurkjes weer aan kan en weer op kamp ga! Zon, zee, strand. I love it!
- Geplaatst op zondag 17 januari 2010 17:45quote:
MIJN VERSLAVING!
secondmistake, wil je mn beste vriendin worden?http://buyatickettothemoon.tumblr.com/ - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 17:59Ik ga naar benidorm in spanje ^^i love you
- Geplaatst op zondag 17 januari 2010 18:19naar italie bah!
en nog naar zwitserland
en misschien nog Turkije og Griekenland - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 18:23Zomer 2010 wordt geweldig, daar ben ik van overtuigd. Ik ga met mijn vriendinnengroep en mijn vriendje en zijn vriendengroep naar Renesse. Ik weet nog niet of ik met mijn ouders op vakantie ga maar het wordt sowieso een geweldige zomer. Waarin ik sowieso geweldige hakken ga kopen, het liefst heel veel en hele hoge, waarin ik eindelijk 16 ben en lekker met mijn scootie die ik dan heb ga rijden en heel bruin ga worden en geweldige kleren ga kopen en een onvergetelijke tijd ga beleven met mijn vriendinnen.
I LOVE SUMMER. - Geplaatst op zondag 17 januari 2010 20:45Ik ga naar Servië 3 weken geloof ik..
Maar ik kan niet wachten tot het warme weer!