Dit onderwerp heeft 65 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 29-05-2011 07:40.
Vader
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:45ou, ik zou vandaag eigenlijk naar mijn vader gaan, samen met m'n zusje
Dus belt ie vanmorgen; Ja ik moet wat doen voor het werk, ik kom Mabrouka vanmiddag halen
Oke, het is FUCKIN HALF 3 en hij is er nog steeds niet, en hij heeft me nog niet gebeld ofzo, en ik weet uberhaupt niet of hij me komt halen, en dan moeten we dus ook nog naar m'n zusje, en nu ben ik eigenlijk een beetje boos, nou wat zou jij doen
Ja, hij moet het goedmaken, en dat gaat hem echt geld kosten,veel geld :'D
Maar, wat zou jij doen :'D
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:46Wachten?May the odds be ever in your favor'
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:46
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:47Wtf? Het gaat hem geld kosten? Verwend nest dat je dan bent.
En bel hem gewoon, doe niet zo moeilijk.Hakuna Matata, bitch! - Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:47Wachten? En waarom zou je je pa z'n geld aftroggelen? Ik begrijp dat je boos bent, maar om dan maar omgekocht te worden...http://www.lalumiereblanche.blogspot.com
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:47
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:47quote:READMYMIND schreef op 28 May 2011 @ 14:46:
Zelf bellen?
Sometimes 2 people have to fall apart to realise how much they need to fall back together - Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:49Wtf.Ik was JeukAanMeBallen. Nu niet meer.
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:50
Nee, want hij wilde zelf dat ik kwam, en steeds als ik kom slaapt hij de hele dag enzo, zit ik bij mijn stiefmoeder in de kapsalon me wat te vervelen enzo, en hij zegt altijd zovan; ja kom nou, ik mis je enzo, en dat vind ik gewoon niet leuk En ook als ik zelf vraag of ik kan komen gebeurd zoietsquote:READMYMIND schreef op 28 May 2011 @ 14:46:
Zelf bellen? - Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:50Het gaat hem geld kosten ? O_o Pardon ?!
De middag is nog niet voorbij hoor -.-' Jeez doe niet zo moeilijk en je klinkt als een verwende kleuter :')Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:50De middag is nog niet om.Druk met school!
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:51Praat er dan met je moeder over. Ik snap het niet echt trouwens, wat voor vader heb jij dan? Hij gaat je bellen om af te spreken en dan komt hij zelf niet. Dat is apart.Hakuna Matata, bitch!
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:52quote:ensoleille schreef op 28 May 2011 @ 14:47:
Wachten? En waarom zou je je pa z'n geld aftroggelen? Ik begrijp dat je boos bent, maar om dan maar omgekocht te worden...
Ja mijn vader geeft me altijd geld of spullen, dan blijf ik gewoon weg, ben ik rustig :H
En ligt het nou aan mij of vergeet je je dochter gewoon niet? - Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:55^Nee je kan je dochter niet vergeten, dat is niet wat vaders moeten doen. Is hij altijd zo geweest?Hakuna Matata, bitch!
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:55Waarschijnlijk is het iets belangrijks voor z'n werk ofzo. Wordt ie ontslagen als hij het niet doet weet ik veel. En tja als hij ontslagen wordt kan hij al helemaal geen spulletjes voor je kopen hè.⏃Het is sowieso!! Dus niet zowiezo, zoiezo, sowiezo, zowieso of wat voor raars sommige mensen ervan weten te maken
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:55
Aha, incapabel om vaderliefde te tonen? Of scheelt er ook wat aan jou als dochter?quote:likedamnbabyy schreef op 28 May 2011 @ 14:52:
[...]
Ja mijn vader geeft me altijd geld of spullen, dan blijf ik gewoon weg, ben ik rustig :H
En ligt het nou aan mij of vergeet je je dochter gewoon niet?Druk met school! - Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:56Als mijn ouders niet komen opdagen, dan verwacht ik een excuses en geen geld.Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:56Ligt het aan mij of worden er steeds meer achterlijke topics geopend? Echt jammer.Use what talent you possess. The woods would be very silent if no birds sang, except those that sang best.
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 14:58Jezus zeurjan. Wees blij dat je vader je uberhaupt op wil halen, ik had het wel geweten als ik hem was.Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore
- Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 15:04
Geloof me, hij word niet ontslagen.quote:kloplop schreef op 28 May 2011 @ 14:55:
Waarschijnlijk is het iets belangrijks voor z'n werk ofzo. Wordt ie ontslagen als hij het niet doet weet ik veel. En tja als hij ontslagen wordt kan hij al helemaal geen spulletjes voor je kopen hè. - Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 15:04
Mijn vader bied geen excuses aan, en ik bedoel, ik zal hem gewoon eeen plezier doen en mn mond voor 2 weken houdenquote:READMYMIND schreef op 28 May 2011 @ 14:56:
Als mijn ouders niet komen opdagen, dan verwacht ik een excuses en geen geld. - Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 15:05:O
ik vraag altijd geld als hij iets vergeet ofzo ,haha, als straf voor de volgende keer ofzo,maar we kunnen erom lachen. :')
ohja, als hij dan geen geld bij zich heeft komt er rente bij 'tja papa zo gaat het bij de bank ook' of 'zaken doen papa, is goed voor mijn toekomst'
gewoon onzin,maar het zorgt ervoor dat hij bepaalde dingen niet vergeet. :')MEH IZ BEAUTIFUL, ZA WAY MEH IZ. - Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 15:05Ik zou ook niet naar m'n dochter willen als ze zo verwend zou zijn
http://www.lalumiereblanche.blogspot.com - Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 15:06
Ja voordat hij ergens terecht kwam, was ik elk weekdn bij hem maar toen in die 5 jaar ben ik opgegroeid en toen ja is het steeds slechter gegaan, sinds hij weer terug is danquote:xMARSHMALLOWW schreef op 28 May 2011 @ 14:55:
^Nee je kan je dochter niet vergeten, dat is niet wat vaders moeten doen. Is hij altijd zo geweest? - Geplaatst op zaterdag 28 mei 2011 15:06
Nee, het ligt aan mijn vader, ik doe leuke dingen met mn héééééle familie, ook zelfs met oudtantes, maar niet met mijn vader..quote:dormant schreef op 28 May 2011 @ 14:55:
[...]
Aha, incapabel om vaderliefde te tonen? Of scheelt er ook wat aan jou als dochter?