1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Lifestyle
  4. Spaartips?

Dit onderwerp heeft 31 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 19-08-2011 23:49.

Spaartips?

1. Large
    Afbeelding van smurfkuh

J
    7,827 berichten
    Lid sinds November 2007

geef al je geld aan je ouders & zeg erbij dat ze het absoluut niet aan je terug magge geven

I LOVE TO BE FOREVERPETITE.NET

2. Medium
    Afbeelding van wewillbecomesilhouettes

Anne
    1,487 berichten
    Lid sinds November 2007

Flikker al je wisselgeld in een potje dat moeilijk open gaat, en doe alleen maar een paar 10 en 5 centjes in je portemonnee.

3. Xtra-small
    Afbeelding van XNaomi_

42 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    smurfkuh schreef op 11 februari 2008 @ 22:07:
    geef al je geld aan je ouders & zeg erbij dat ze het absoluut niet aan je terug magge geven
    heb ik ook een keer geprobeerd had 800 euro gespaard en bij mijn moeder op haar rekening gezet maar toen had ik 50 euro nodig en die wilde ze niet geven toen werd ik beetje boos en heeft ze alles terug gestort :P tjaa werkte niet echt dus,., heb nu ondertussen alwel 1650 euro gespaard zonder hulp van ouders dus alleen lukt het ook wel

4. Small
    Afbeelding van cookiesaddict

Anne
    588 berichten
    Lid sinds July 2008

¤ Zorg eerst voor een spaarpot.
    ¤ Wisselgeld onder de ¤1,- stop je in je potje.
    ¤ Stop elke week een vast bedrag in je potje. (Bijvoorbeeld: ¤5,-)
    ¤ Plak op een plek waar je veel kijkt een briefje met het bedrag dat je uiteindelijk wilt hebben. Bijvoorbeeld ¤200,-. De eerste paar keren moet je bewust kijken, maar uiteindelijk kijk je er zelfs onbewust naar en ga je er zelf ook echt in geloven dat het lukt en langzaam aan steeds meer geld binnen halen, omdat je gemotiveerd blijft.
    ¤ Stort elke maand het bedrag in je potje op een spaarrekening. Zo is het moeilijker om wat uit te geven en je krijgt ook rente!
    ¤ Minder bellen en sms-en. Zo hoef je minder btg uit te geven.
    ¤ Geen/weinig dingen kopen in de kantine van school.

Little things make life great

5. Medium
    Afbeelding van Kirr

Kirsten
    1,628 berichten
    Lid sinds November 2007

Dit is inmiddels al wel een heel oud topic.

6. Small
    Afbeelding van LaDanique

Danique
    144 berichten
    Lid sinds April 2008

Ik spaar ook ergens voor, en ik doe gewoon als ik veel kleingeld in mijn portomonee heb, dan doe ik het in een spaarpot(eentje die met een blikopener open moet) en ik maak 'm pas open als er niks meer bij kan :D
    Ik moet alleen even kijken wat ik met al dat kleingeld ga doen xD Want ik zou niet weten waar ik het zou moeten wisselen..

7. Small
    Afbeelding van EviMonster

evi
    563 berichten
    Lid sinds July 2010

up!

http://my-fashion-for-you.blogspot.com/

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?