Dit onderwerp heeft 31 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 19-08-2011 23:49.
Spaartips?
- Geplaatst op maandag 11 februari 2008 22:07geef al je geld aan je ouders & zeg erbij dat ze het absoluut niet aan je terug magge gevenI LOVE TO BE FOREVERPETITE.NET
- Geplaatst op maandag 11 februari 2008 23:14Flikker al je wisselgeld in een potje dat moeilijk open gaat, en doe alleen maar een paar 10 en 5 centjes in je portemonnee.
- Geplaatst op donderdag 21 mei 2009 10:42
heb ik ook een keer geprobeerd had 800 euro gespaard en bij mijn moeder op haar rekening gezet maar toen had ik 50 euro nodig en die wilde ze niet geven toen werd ik beetje boos en heeft ze alles terug gestortquote:smurfkuh schreef op 11 februari 2008 @ 22:07:
geef al je geld aan je ouders & zeg erbij dat ze het absoluut niet aan je terug magge geven
tjaa werkte niet echt dus,., heb nu ondertussen alwel 1650 euro gespaard zonder hulp van ouders dus alleen lukt het ook wel - Geplaatst op donderdag 21 mei 2009 12:06¤ Zorg eerst voor een spaarpot.
¤ Wisselgeld onder de ¤1,- stop je in je potje.
¤ Stop elke week een vast bedrag in je potje. (Bijvoorbeeld: ¤5,-)
¤ Plak op een plek waar je veel kijkt een briefje met het bedrag dat je uiteindelijk wilt hebben. Bijvoorbeeld ¤200,-. De eerste paar keren moet je bewust kijken, maar uiteindelijk kijk je er zelfs onbewust naar en ga je er zelf ook echt in geloven dat het lukt en langzaam aan steeds meer geld binnen halen, omdat je gemotiveerd blijft.
¤ Stort elke maand het bedrag in je potje op een spaarrekening. Zo is het moeilijker om wat uit te geven en je krijgt ook rente!
¤ Minder bellen en sms-en. Zo hoef je minder btg uit te geven.
¤ Geen/weinig dingen kopen in de kantine van school.Little things make life great - Geplaatst op donderdag 21 mei 2009 12:21Dit is inmiddels al wel een heel oud topic.
- Geplaatst op donderdag 21 mei 2009 22:27Ik spaar ook ergens voor, en ik doe gewoon als ik veel kleingeld in mijn portomonee heb, dan doe ik het in een spaarpot(eentje die met een blikopener open moet) en ik maak 'm pas open als er niks meer bij kan

Ik moet alleen even kijken wat ik met al dat kleingeld ga doen xD Want ik zou niet weten waar ik het zou moeten wisselen.. - Geplaatst op vrijdag 19 augustus 2011 23:49up!http://my-fashion-for-you.blogspot.com/