Dit onderwerp heeft 2492 reacties, en bestaat uit 100 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 100.
De laatste reactie is geplaatst op 24-06-2011 21:36.
Slow #111
- Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:38

david tennant. die is cool genoeg voor een hele slow ja toch?
oke
prima
vragenlijst;
Wie is david tennant?
Waar is ie van bekend?
Wat had ie in zijn mond gehad op dat gifje?
Houd je van rood?
Heb je een kerstboom?
Ruikt ie lekker?
Hangt er ook een roze rendier in?
oke en thijs

skottig

tis bijna the redhead slow he!!
oke nou prima dit was het. sorry maar ik kan gewoon niet beter
- Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:40
jaa maar ik heb huidziektteeequote:Thermale schreef op 07 December 2010 @ 20:37:
mijn lippen worden altijd facking droog in de winter. =.= kloteweer. - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:41Wie is david tennant? doctor who
Waar is ie van bekend? doctor who!
Wat had ie in zijn mond gehad op dat gifje? ik zou 't niet weten
Houd je van rood? ja
Heb je een kerstboom? geen grote, maar wel ong. 250 kleintjes!
Ruikt ie lekker? haha ik denk 't niet!
Hangt er ook een roze rendier in? nee - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:43jonguuh waar blijft iedereen
- Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:43Wie is david tennant? de kerel van doctor who
Waar is ie van bekend? DOCTOR WHO
Wat had ie in zijn mond gehad op dat gifje? geen idee
Houd je van rood? altijd
Heb je een kerstboom? nee
Ruikt ie lekker? onwijs
Hangt er ook een roze rendier in? neetwittert || Everything makes sense when you\'re with me. - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:43
- Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:45Wie is david tennant? Die ene van Docter Who
Waar is ie van bekend? Dokter Who
Wat had ie in zijn mond gehad op dat gifje? Geen idee, maar ik denk niet dat hij het lekker vond
Houd je van rood? Ja
Heb je een kerstboom? Nee
Ruikt ie lekker? Ik vind van wel
Hangt er ook een roze rendier in? NeeBecause you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:45Wie is david tennant? Die ene vent die wel eens op tv is?
Waar is ie van bekend? TV
Wat had ie in zijn mond gehad op dat gifje? Mijn wiskundeboek
Houd je van rood? Soms
Heb je een kerstboom? Ja, in mijn dakkast
Ruikt ie lekker? Nee, hij ruikt naar spin, stof en kartonnendoos
Hangt er ook een roze rendier in? Nee, er hangt een Randyr in.The unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool. - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:48quote:
jaahaaaa vet klote!
en't jeukt en is rood en naja 't ziet er raar uit - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:48Wie is david tennant?
Waar is ie van bekend?
geen idee eigenlijk
iedereen zegt dr who dus dan ik ook maar!!
maar dan op de charlie manier
dokteh who
ne piemel
Houd je van rood?
nee
Heb je een kerstboom?
twee
Ruikt ie lekker?
ja!
JA - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:50Ligt het aan mij of is zijn huid daar geelgroenig?Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore
- Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:50hoi jongens
hoe gaat het hier tegenwoordighet is rood en het is een aardbei - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:51
ligt an jouquote:foreveralone schreef op 07 December 2010 @ 20:50:
Ligt het aan mij of is zijn huid daar geelgroenig? - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:52
o..quote:Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:52Wie is david tennant?
ehhhh weet ik niet eigenlijk
Waar is ie van bekend?
ik weet het niet
een snoepje
Houd je van rood?
neu
Heb je een kerstboom?
ja in principe wel, maar ze staan er nog niet
Ruikt ie lekker?
nee poepig
dat dan weer niethet is rood en het is een aardbei - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:54
- Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 20:57
- Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 21:00Hallo.
eenxmeisje.
Was jij dan al eerder in de slow?
Wat heb ik gemist?The unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool. - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 21:02
- Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 21:03HALLO KINDJES SKOTSJES LIEBCHEN
ehm ik ga dus neit het vragenlijstje invullen want skait.
EN WAAROM IS ER GEEN KOBUS :cSo my mum comes in and she's all 'AAAAAH' and I'm all like 'I'm immortal!' - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 21:04
Dat is geen goed Frans.quote:TIRREG_ schreef op 07 December 2010 @ 21:02:
allleeeééeessThe unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool. - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 21:05
't was ook geen frans!quote: - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 21:10
Het was zelfs geen Belgisch!quote:The unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool. - Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 21:11IK BEN DE BELG IK MAG DAT BESLISSENSo my mum comes in and she's all 'AAAAAH' and I'm all like 'I'm immortal!'
- Geplaatst op dinsdag 07 december 2010 21:12Oké en nou moet ik dat duitse stukje gaan schrijven
en
tegen mem zeggen dat ze de printer moet fixen x]So my mum comes in and she's all 'AAAAAH' and I'm all like 'I'm immortal!'