Dit onderwerp heeft 79 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 22-10-2011 15:29.
Kadhaffi opgepakt
- Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 20:58
- Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 22:09
- Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 22:101 zoon was toch al dood?
- Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 22:15zal niet lang duren of er komt een net zo grote kloothommel voor in de plaats. Vraag is hoe lang duurt het voordat het gebeurt?
- Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 22:30ieuw.. zie nu beelden van khadaffi dat die dood op de grond ligt met opengesperde ogen en veel bloed O_o
- Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 22:35JEUJ, dood.Trek het je niet aan, het past je toch niet.
- Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 23:46Ben benieuwd wat er nu gaat komen. Al die aanhangers enzo van hem. Ik denk dat dit nog niet over is..
- Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 23:47Haha ik kreeg een smsje van een vriend:
"Boem, knal, weg Kadaffi!"Lend me your hand and we'll conquer them all. But lend me your heart and I'll just let you fall. Lend me your eyes I can change what you see. But your soul you must keep, totally free. - Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 23:48Zijn niet mensen die de dood verdienen, maar hij zeker wel!
Ik hoop inderdaad dat het nu rustig blijft daar, heeft al lang genoeg geduurd! - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 09:34Te makkelijk vanaf gekomen, maar geloof dat ik de enige ben die dat vindt. Ik hoefde de beelden niet te zien maar ik kwam er toch niet onderuit.Wij gaan trouwen op 15.06.12!
- Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 09:41Hij is er te makkelijk vanaf gekomen (vind ik dan), het is beter voor libië, ookal hebben ze op dit moment geen "leider". Ik hoop dat er een betere voor in de plaats komt, en dat de burgers van Libië meer vrijheid krijgen (voor zover ik weet wilden ze dat).52 Project |||| TUMBLR
- Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 09:42Wat vinden jullie ervan dat de foto van een dode Kadhaffi op de voorpagina's van enkele Britse (en vast ook wel andere) kranten wordt gedrukt vandaag?
Ik vind het ten eerste redelijk onnadenkend aangezien kleine kinderen die voorpagina vast ook te zien krijgen, en er ook veel mensen zijn die dat soort foto's helemaal niet willen zien.
Ten tweede ben ik nogal een pacifist en vind ik het deplorabel dat de dood van een mens zo een soort van gevierd wordt. Tuurlijk, hij heeft vreselijke dingen gedaan, hij verdiende het om gestraft te worden, snap ik best. Maar een mens die door andere mensen is vermoord vind ik zonder uitzondering iets vreselijks (ik probeer nu niet zijn misdaden te ontkennen ofzo he, het was een vreselijke kerel dat spreekt voor zich!).The only thing worse than being talked about is not being talked about. - Oscar Wilde - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 10:33Ik snap wel dat die mensen blij zijn, maar ik vind dat ze zich naar het niveau van wilde dieren hebben verlaagd. Ik denk dat ik daar anders over zou denken als ik zelf een nabestaande was, veroorzaakt door zijn regime, maar dat is nu eenmaal niet zo en ik vind het onmenselijk..
En ook inderdaad met jouw laatste zin even erbij, want ik probeer hem niet goed te praten, maar mensen zijn echt wreed.Wij gaan trouwen op 15.06.12! - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 12:43Dat die dood is vind ik niet erg, maar die filmpjes er van in het nieuws zijn vreselijk. Wat je ook gedaan heb in je leven, niemand verdiend het om zo op tv te komen.tell 'em that it's human nature
- Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 13:03quote:kimberlieh schreef op 21 October 2011 @ 12:43:
Dat die dood is vind ik niet erg, maar die filmpjes er van in het nieuws zijn vreselijk. Wat je ook gedaan heb in je leven, niemand verdiend het om zo op tv te komen.
Ja dit dacht ik dus ook. Hij verdient het wel om gemarteld te worden maar om die beelden nu zo op tv te laten zien is ook zo nehh. Natuurlijk verdient die man het niet om te leven maar om nu zo te genieten van iemand vermoorden kan ik niet begrijpen. Ik zou er zelf ook niet aan mee kunnen doen hoe graag ik hem ook dood zou willen hebben.
Ik bedoel die man heeft ook nog familie. Kleinkinderen die zien nu hoe opa wordt afgeslacht. Ja hij verdient het maar die beelden is gewoon brrr. Vreselijk om te zien.Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 13:11Walgelijk dat het gevierd wordt.http://theskyisthelimiitt.tumblr.com/
- Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 14:43Ik vind het juist begrijpelijk! Ik zal als ik daar was ook mee feesten, hij was toch wel een dictator! Maarja ik kan er ook wel inkomen dat er mensen zijn die het erg vinden.
En ja die foto, ik zal het wel erg vinden als kinderen die foto zien, die er niet tegen kunnen of volwassenen die er niet tegen kunnen. Verder vind ik het niet erg eigenlijk en ik kan dat ook wel weer begrijpen, zonder bewijs gelooft niemand het? - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 15:00Ik snap ook wel dat er gevierd wordt.
Maar de beelden zijn gewoon walgelijk. Stelletje kippen daar. :')Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 16:37quote:HartYou schreef op 21 October 2011 @ 14:43:
Ik vind het juist begrijpelijk! Ik zal als ik daar was ook mee feesten, hij was toch wel een dictator! Maarja ik kan er ook wel inkomen dat er mensen zijn die het erg vinden.
En ja die foto, ik zal het wel erg vinden als kinderen die foto zien, die er niet tegen kunnen of volwassenen die er niet tegen kunnen. Verder vind ik het niet erg eigenlijk en ik kan dat ook wel weer begrijpen, zonder bewijs gelooft niemand het?
Ik heb het meer over het feit dat ze nu denken van omdat de,
'grote kadhaffi' gedood is nu alles 10 keer beter wordt. Dus laten we het vieren en lekker met onze voetjes van de vloer gaan.
& dat weet je nu net niet wie weet wordt het wel 2 keer zo erger. Je weet nooit wat morgen op je staat te wachten.http://theskyisthelimiitt.tumblr.com/ - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 16:45Hij is te snel dood gegaan, hij mocht van mij nog meer pijn lijden.Say what you need to say.
- Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 21:00Ik denk dat er nog een hoop in dat land moet gebeuren.. Niet dat alles nu meteen over is, omdat hij dood is en zijn zoon opgepakt is.Love, Live, Laugh.
- Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 21:02
Ja, daar heb je ook gelijk in!quote:Claimer schreef op 21 October 2011 @ 16:37:
[...]
Ik heb het meer over het feit dat ze nu denken van omdat de,
'grote kadhaffi' gedood is nu alles 10 keer beter wordt. Dus laten we het vieren en lekker met onze voetjes van de vloer gaan.
& dat weet je nu net niet wie weet wordt het wel 2 keer zo erger. Je weet nooit wat morgen op je staat te wachten. - Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 12:27Up ^^
Zijn zoon, Saif-El Eslam is levend opgepakt gisteren, terwijl hij probeerde te vluchten naar Niger. Hij leeft dus nog en zal dus waarschijnlijk naar Den Haag overgebracht worden.
Er gaan wel geruchten dat hij zijn arm kwijt is geraakt.. - Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 12:29Die beelden op het journaal van een dode Khadaffi vond ik nou ook weer niet echt nodig...Never regret- if its good, its wonderful... if its bad, its experience
- Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 15:29Goed dat ie dood is. Al had ik hem liever in een cel zien wegrotten. Maar die beelden van z'n lijk hoefden voor mij niet op tv en in elke krant/tijdschrift...Krijgt die vent nòg aandacht.It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe