Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 18:03.
Huwelijksverjaardagscadeau
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:46Heee!
Mijn ouders zijn dit jaar in mei 25 jaar getrouwd, dus willen we met de familie een leuk en origineel cadeau aan ze geven. Het probleem is alleen dat het ons nog niet gelukt is om een origineel cadeau te bedenken, dus misschien hebben jullie ideetjes? Het budget ligt rond de 250 euro.
Liefs.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:48vakantietje?
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:57ja een lekker weekendje weg voor je ouders.
of een foto shoot met het hele gezin en dan de mooiste op linnen laten maken.
verder weet ik niet echt. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:57Een korte vakantie/weekendje weg is vaak wel heel leuk.
Geef anders tickets voor een musical cadeau met een overnachting in een hotel daar in de buurt.
Bijvoorbeeld een hotel en een musical in Scheveningen. Dan kunnen ze ook fijn twee dagen lang in Scheveningen zijn en hebben ze een soort mini-vakantie.Nil volentibus arduum. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:03Ik heb samen met m'n broertje mijn ouders een diner in een sterrenrestaurant cadeau gedaan voor hun 30 jaar samen zijn, ik weet niet of jouw ouders graag eten? Mijn ouders waren er alles sinds toch heel erg blij mee, heheI'll call you Percy. Just like my cat. -Ik was Syrinx