Dit onderwerp heeft 1069 reacties, en bestaat uit 43 pagina's. U bent momenteel op pagina 36 van 43.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 09:55.
Het Postcrossing topic
- Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 01:02Ik plakte ze eerst ook op de muur met kneedgum, maar ben nu verhuisd en ga dat echt niet meer doen, heel de muur zat vol met van die kneedgumplekken!
Zag er wel leuk uit though
Heb ze nu gewoon in fotoalbums (en ben ermee gestopt..voorlopig) - Geplaatst op vrijdag 13 januari 2012 11:19Ik stop ze in zo'n map met kleine doorzichtige insteekhoesjes

- Geplaatst op zondag 15 januari 2012 20:17iemand al weer iets onvangen =o ik hoop echt dat binnenkort een van mijn kaarten aankomt...~~ Get A Life ....http://ras-blackfire.deviantart.com/
- Geplaatst op maandag 16 januari 2012 18:57bij mij zijn er nu 4 aan het rijzen, en de laatste heb ik op 7 januari ontvagen. Maar ik zit zo nder geld en postzegels dus een kaartje steuren zit er voorlopig niet in.
- Geplaatst op maandag 16 januari 2012 18:57..XDavenie wijzigde dit bericht op 16-01-2012 18:58 met 97%: ..
- Geplaatst op maandag 16 januari 2012 19:04ik heb er 2 op de bus gedaan, (de eerste 2) dus nog niets ontvangen en zij hebben de kaart ook nog niet ontvangen, nou mag ik van mijn vader geen kaarten meer versturen omdat dat te duur en zonde van mijn huiswerk is
, weet jullie vanasf hoeveel kaarten je iets kunt vangen??? - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 13:44Via de zoekfunctie kan ik dit topic de hele tijd niet vinden:S vet irritant.
Dus even een upje!
Hebben er mensen vandaag nog kaarten ontvangen of op de post gedaan??
Hoe zien ze eruit? - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 17:35
- Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 17:45ik heb dit topic bij me favorieten staan, raak ik hem ook niet kwijt, via google kan ik hem ook heel makkelijk vinden.
maar....
VANDAAG ME EERSTE KAART ONTVANGEN
via een u2u.
heb hem ook nog op me blog staan met achterkant er ook op =]
~~ Get A Life ....http://ras-blackfire.deviantart.com/ - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 18:11Oeh net mail dat me eerste kaart is aangekomen =D~~ Get A Life ....http://ras-blackfire.deviantart.com/
- Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 18:14Ah ik moet EEECHT kaartjes gaan kopen en sturen, heel snel! Dan kan mijn vakantieprikbord wen Postcrossingprikbord worden
Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 20:47
- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 21:28Ik heb net een kaartje gekregen, uit Amerika, ik heb er 2 verstuurd waarvan er 1 is aangekomen, degene naar wit-rusland nog steeds niet
Volgens mij duren kaartjes naar rusland of wit-rusland echt het langst. Ik moet nu nog een kaart naar de andere kant van rusland sturen, weet iemand wat voor postzegel je daarvoor nodig hebt? Europa of wereld? De kaart moet over neushoorns gaan. - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 21:58@Sokkie23, voor kaartjes naar Rusland heb je een Europa zegel nodig, ook voor het Aziatische deel (: Ik moet er nu ook een naar Rusland sturen en een naar Zwitserland.
- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 22:28oké dat is makkelijk die heb ik nog, dankjewel voor het antwoord! Ik ben pas begonnen maar echt verslaafd

- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 23:35aawhh dit is echt zoo leuk he.
Alleen mijn moeder zal er niet zo blij mee zijn. Die houdt hier niet zo van.
http://stupidlovesongx.tumblr.com/ - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 16:28@rockangeles13, waarom houdt je moeder er niet van? Omdat je je adres aan vreemden moet geven?
Ik heb een kaart uit ukraine gekregen echt hele mooie foto van een vrouw, in retro stijl, echt zo'n kaart maakt mijn dag weer goed - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 18:27Nice, ik ga ook beginnen. Mijn eerste kaartje moet naar Rusland!
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 18:31Yay, mijn eerste kaartje is aangekomen, nu de andere nog en hopen dat ik ook snel een kaartje krijg
People throw rocks at things that shine. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 19:00
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 12:00Vandaag mijn eerste kaartje binnen gekregen

En hij is echt vet! Harry Potter ;D
Maar mijn kaart naar Taiwan is al 3 weken onderweg
People throw rocks at things that shine. - Geplaatst op zondag 26 februari 2012 22:08Ik heb er 53 verstuurd, 52 ontvangen en 3 expired.
Vandaag vroeg ik een nieuw adres aan en ik kreeg een meisje wat helemaal fan is van One Direction. Dus ik heb net via Greetz een kaart voor haar gemaakt, ik zou er zelf ook heel blij van worden als ik een kaart kreeg met iets wat ik echt graag wil hebben!
Hebben jullie nog voorkeuren voor bepaalde kaarten? Ik heb gewoon neergezet stuur maar wat je zelf leuk vind. Dus ik heb echt heel veel verschillende kaartjes, ik heb alleen nog geen idee wat ik met al die kaartjes ga doen. - Geplaatst op zondag 26 februari 2012 22:37Ik heb op mijn profiel neergezet dat ik glee-fan (darren criss-fan) ben en dat ik retro kaarten erg leuk vindt. Helaas kun je eigenlijk nergens een glee kaart kopen maar toch. Ik heb ook een kaart gekregen met toy story erop, een grote kaart uit moskou en nog een paar, ze zijn heel verschillend wat het toch wel heel leuk maakt om er een te krijgen, ik moet er nu een naar een vriendin sturen

- Geplaatst op dinsdag 28 februari 2012 10:08Yeah, mijn eerste kaartje uit Virginia!
- Geplaatst op dinsdag 28 februari 2012 16:09ik heb vandaag mijn eerste kaartjes op de post gedaanin een korte tijd heb ik al 25,00 euro verdient op http://www.nucash.nl/aanmelden.php?ref=110548