1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Lifestyle
  4. Goedkope vliegtips

Dit onderwerp heeft 27 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 11-02-2012 00:22.

Goedkope vliegtips

1. Small
    Afbeelding van Squared

SQ
    615 berichten
    Lid sinds December 2011

Ik kon hier nergens een topic over vinden dus ik dacht, ik maak er zelf wel een!

Ik ben al een tijdje opzoek naar goedkope vluchten van New York naar Amsterdam en weer terug. Zijn er mensen die ervaring hebben met goedkope vliegtuigmaatschappijen en/of nog tips hebben? [Of nog handiger, ongeveer dezelfde vlucht hebben gedaan.]

Ik heb zelf al veel gezocht maar weet zo dat mensen die er wat meer ervaring mee hebben vaak toch nog wat dingen weten of sites kennen die ik niet zo 1, 2, 3 gevonden had.

Ook een algemeen topic trouwens, voor mensen die vliegtips en reisinfo nodig hebben voor hun eigen vliegavontuur. :)

Edit: Voor mezelf zoek ik nu alleen nog maar enkele reizen van New York naar Amsterdam.

1. Large
    Afbeelding van Kaboosh

(:
    5,033 berichten
    Lid sinds January 2011

Ik dacht altijd dat het goedkoper was om van een kleine luchthaven te vertrekken dan van een grote algemene. Omdat de goedkoopste maatschappijen zich daar vestigen.

2. Small
    Afbeelding van Squared

SQ
    615 berichten
    Lid sinds December 2011

quote:
    Kaboosh schreef op 06 February 2012 @ 23:01:
    Ik dacht altijd dat het goedkoper was om van een kleine luchthaven te vertrekken dan van een grote algemene. Omdat de goedkoopste maatschappijen zich daar vestigen.
    Ik zit vooral online te zoeken bij heel veel verschillende maatschappijen, het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden tot nu toe was 550 euro.

3. Medium
    Afbeelding van averyyy

Avery
    2,414 berichten
    Lid sinds September 2010

check www.skyscanner.nl of .net of .com (dat weet ik niet meer).

Die hebben altijd wel goedkope vluchten, en kun je van veel verschillende maatschappijen vergelijken! heb wel een keer een van new york voor 250 oid gezien, maar dan zit je wel in een periode waarin niemand naar new york wil, lol.

Je bent mooi.

4. Small
    Afbeelding van Squared

SQ
    615 berichten
    Lid sinds December 2011

quote:
    averyyy schreef op 06 February 2012 @ 23:08:
    check www.skyscanner.nl of .net of .com (dat weet ik niet meer).

Die hebben altijd wel goedkope vluchten, en kun je van veel verschillende maatschappijen vergelijken! heb wel een keer een van new york voor 250 oid gezien, maar dan zit je wel in een periode waarin niemand naar new york wil, lol.
    Ik zal kijken, dankje! Ik zoek een vlucht eind maart of in april, geen specifieke datum alleen rond die tijd dus kan ik even kijken welke dagen lekker onpopulair zijn. :)

5. Small
    Afbeelding van kusjechica

Thica
    225 berichten
    Lid sinds November 2011

ja, je moet proberen niet in het weekend te gaan of in vakanties.

http://mynameisthicax.tumblr.com/

6. Medium
    Afbeelding van ooii

:)
    1,580 berichten
    Lid sinds June 2008

Let erop of je ruimbagage mee mag nemen of dat moet bij boeken. Ruimbagage bijboeken kost vaak ca20euro. Als je dit echter vergeet kunnen ze veel meer rekenen op het vliegveld, dus let hier goed op!

Happiness never decreases by being shared (:

7. Medium
    Afbeelding van LisArt

Lisanne
    3,582 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik kijk altijd op travels.kilroy.nl en op skyscanner.nl, mijn ervaring is dat die meestal wel de goedkoopste opties geven (: Op Skyscanner kan je dan zoeken op een hele maand (in plaats van 1 specifieke datum) en bijvoorbeeld vanaf heel Nederland. Zo heb je goed overzicht van wanneer en vanaf waar je goedkoop kunt vliegen, heel handig!
    Staan er voor maart/april al vanaf 350 euro op zo te zien (niet gekeken wanneer precies etc hoor), succes! ;]

LisArt wijzigde dit bericht op 07-02-2012 09:39 met 14%

8. Medium
    Afbeelding van ymSunshine

Aimée
    2,224 berichten
    Lid sinds October 2008

Nice zocht ik ookal.

9. Small
    Afbeelding van Squared

SQ
    615 berichten
    Lid sinds December 2011

quote:
    LisArt schreef op 07 February 2012 @ 09:37:
    Ik kijk altijd op travels.kilroy.nl en op skyscanner.nl, mijn ervaring is dat die meestal wel de goedkoopste opties geven (: Op Skyscanner kan je dan zoeken op een hele maand (in plaats van 1 specifieke datum) en bijvoorbeeld vanaf heel Nederland. Zo heb je goed overzicht van wanneer en vanaf waar je goedkoop kunt vliegen, heel handig!
    Staan er voor maart/april al vanaf 350 euro op zo te zien (niet gekeken wanneer precies etc hoor), succes! ;]
    Is 350 enkele reis of heen en terug? Zo goedkoop heb ik nog niks kunnen vinden namelijk en ik moet wel van NY naar NL en dan weer van NL terug naar NY hebben. Wel bedankt voor de tips!

10. Medium
    Afbeelding van LisArt

Lisanne
    3,582 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Squared schreef op 07 February 2012 @ 19:23:
    [...]

Is 350 enkele reis of heen en terug? Zo goedkoop heb ik nog niks kunnen vinden namelijk en ik moet wel van NY naar NL en dan weer van NL terug naar NY hebben. Wel bedankt voor de tips!
    Dat was retour! Maar ik heb wel gezocht vanaf Nederland, dus dan klopt 't al niet nee. Maar kijk in ieder geval zo op die site, dan is er vast iets goedkoops te vinden (:

11. Small
    Afbeelding van Squared

SQ
    615 berichten
    Lid sinds December 2011

quote:
    LisArt schreef op 07 February 2012 @ 21:29:
    [...]

Dat was retour! Maar ik heb wel gezocht vanaf Nederland, dus dan klopt 't al niet nee. Maar kijk in ieder geval zo op die site, dan is er vast iets goedkoops te vinden (:
    Ik kan nog steeds niks voor goedkoper dan 520 vinden helaas.

12. Small
    Afbeelding van delight

Kees
    593 berichten
    Lid sinds September 2011

Dat ga je denk ik ook niet vinden.

13. Medium
    Afbeelding van chanelchique

Nikita
    2,563 berichten
    Lid sinds January 2012

quote:
    Squared schreef op 07 February 2012 @ 22:00:
    [...]

Ik kan nog steeds niks voor goedkoper dan 520 vinden helaas.
    Aangezien vliegtickets naar New York nu eenmaal gewoon prijzig zijn, zul je weinig goedkoper kunnen vinden.

Fashions fade. Style is eternal. - Yves Saint Laurent

14. Medium
    Afbeelding van chanelchique

Nikita
    2,563 berichten
    Lid sinds January 2012

Vraagje, voor wanneer en hoe lang is het?

Fashions fade. Style is eternal. - Yves Saint Laurent

15. Medium
    Afbeelding van Lovegoodx

L.
    4,919 berichten
    Lid sinds November 2007

ik ga begin april voor net iets minder dan 1000 euro voor één week inclusief hotel. dus misschien moet je naar zo'n combi zoeken? maar het is nou eenmaal vrij prijzig.

16. Medium
    Afbeelding van Veniality

Evelyne
    2,996 berichten
    Lid sinds January 2011

Woon jij in NY? Cool!

17. Medium
    Afbeelding van averyyy

Avery
    2,414 berichten
    Lid sinds September 2010

Euhm, en sowieso alleen handbagage meenemen, das goedkoper. Maar ik weet niet hoelang je gaat?

Ik ga even voor je kijken. Voor een indirecte vlucht NY-AMS en terug is 478 het goedkoopste wat ik vind... http://www.skyscanner.nl/...ril-2012.html?charttype=1

Je bent mooi.

18. Medium
    Afbeelding van averyyy

Avery
    2,414 berichten
    Lid sinds September 2010

Je bent mooi.

19. Small
    Afbeelding van Naomi91

naomi
    187 berichten
    Lid sinds September 2009

ik ben vanaf JKF naar schiphol gevlogen via cheaptickets.nl koste me 400 euro maar mocht wel 2 stuks bagage meenemen.. icelandair is een goedkope maatschappij

20. Small
    Afbeelding van Squared

SQ
    615 berichten
    Lid sinds December 2011

quote:
    chanelchique schreef op 07 February 2012 @ 22:12:
    Vraagje, voor wanneer en hoe lang is het?
    Ergens tussen eind maart - heel april voor rond de 2 weken.

21. Small
    Afbeelding van Squared

SQ
    615 berichten
    Lid sinds December 2011

quote:
    Lovegoodx schreef op 07 February 2012 @ 22:17:
    ik ga begin april voor net iets minder dan 1000 euro voor één week inclusief hotel. dus misschien moet je naar zo'n combi zoeken? maar het is nou eenmaal vrij prijzig.
    Is inderdaad prijzig, maar een combi is niet nodig omdat slaapplaats enzo al geregeld zijn.

22. Large
    Afbeelding van BlingBlingPurse

Rabbit O.O
    5,874 berichten
    Lid sinds November 2010

vanaf kleinere vlieghavens vliegen is idd goedkoper alleen die hebben de capaciteit voor grote vliegtuigen denk ik niet.

Vliegtuigmaatschappijen met minder service zijn ook goedkoper. Bijv als er geen drankjes of nootjes bij zitten, En het kan ook verschillen met hoe 'wijzigbaar'je ticket is.
    Ik zou trouwens ook op de site van luchtvaartmaatschappijen zelf nog kijken. Omdat er zeg maar nog een verkoper tussen zit kunnen sites zoals cheaptickets hogere bedragen er nog bij vragen. Let ook op de boek/servicekosten en belastingen trouwens.. bij bv emirates had ik een keer dat ik super goedkope vliegtickets zag en daar kwamen toen nog zo'n 250 aan belastingen bij toen ik verder klikte... ._.
    Als je het niet erg vind kan je ook nog kijken of je van Brussel of Düsseldorf vliegen?
    oja vliegtuigmaatschappij van eigen land is ook vaak goedkoper:p

~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men.

23. Small
    Afbeelding van Squared

SQ
    615 berichten
    Lid sinds December 2011

quote:
    heb er via die link een gevonden van 458,79 euro van 27 maart tot 11 april. Top! Scheelt toch zo'n 100 euro met wat ik eerst alleen maar kon vinden.

24. Xtra-small
    Afbeelding van xSOMEONELIKEYOU

Noortje
    76 berichten
    Lid sinds January 2012

Heeft iemand toevallig een site voor een goedkope reis ny (vliegtuig + hotel)
    Ik zou nu 2100 kwijt zijn voor 2 personen 5 dagen (3 nachten) via arke.nl, naar mijn idee is dit niet super goedkoop...

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?