1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Lifestyle
  4. Geld ophalen : Young focus.

Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 04-02-2012 14:25.

Geld ophalen : Young focus.

1. Xtra-small
    Afbeelding van CREATIONx

Linda
    40 berichten
    Lid sinds January 2012

Goeiemiddag :)

Op mijn school word nu een actiemaand gehouden, Om geld op te halen voor een goed doel.

Er zijn een heleboel prijzen te winnen en de hoofdprijs is een Ipod. (Ik ga er niet vanuit dat het een Apple Ipod is maargoed) Ik ben van plan om me hier volop in te zetten, en ik best kans kan maken. (Ik zit op een erg kleine school.)

Mijn vraag is, Wie heeft er een goed idee om veel geld op te halen? (Dmv klusjes bijvoorbeeld)

Liefs,
    CREATIONx

1. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,973 berichten
    Lid sinds April 2010

5 euro actie? Dus dat je voor 5 euro iets koopt, bijvoorbeeld heel veel koekjesmix, en dan langs de deuren gaat om die te verkopen, met als doel van die 5 euro meer geld te maken. Winst maken dus. En dat hoeft niet per se met 5 euro, gewoon met het principe.

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

2. Medium
    Afbeelding van Livre

--
    3,446 berichten
    Lid sinds May 2011

^ Goed idee.

Ik was Radamaloe/PARTYYANIMAL

3. Medium
    Afbeelding van cruxed

Esther
    1,071 berichten
    Lid sinds October 2010

heeeel veel muffins bakken, ze inpakken per twee of gewoon per muffin, in doorzichtige folie met een lintje. ziet er mooi uit, en met je verhaal over het goede doel zal het ook best verkopen. bak er met je vriendinnen héél veel, (gezellig!) en dan neem je ze mee en ga je ze verkopen. :) het is wat geregel maar ik denk dat het heel leuk is, toch? ik zou het in elk geval geweldig vinden. (:

wild hearts cannot be broken

4. Small
    Afbeelding van Sohightonight

Ashley
    278 berichten
    Lid sinds May 2011

Nou nu zou je best paden kunnen schoonmaken ivm sneeuw haha

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?