1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Lifestyle
  4. Betalen met IDeal onder de 18?

Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 20:03.

Betalen met IDeal onder de 18?

1. Small
    Afbeelding van coco_

dieke
    152 berichten
    Lid sinds July 2009

Hee Meiden!

Ik wist zo gauw niet in welk topic ik dit moest vragen en ik heb ook al op internet gezocht naar het antwoord op mijn vraag. Helaas kon ik niet iets bruikbaars vinden. Nu is mijn vraag of dat je ook met zo'n Random Reader "rekenmachientje" kan betalen als je nog geen 18 bent. Ik kan dit namelijk nog niet en ik ben 17. Kan ik dit bij de bank opvragen?
    Toen ik laatst namelijk wilde betalen via IDeal, lukte dit niet. Ik moet dit nu altijd via mijn moeder doen en dat is soms lastig als ze bijvoorbeeld niet thuis is.

Alvast bedankt!

1. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van HEARTxCORE

--
    32,239 berichten
    Lid sinds December 2007

Je moeder moet toestemming geven bij de bank dat jij dat mag :)

I'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake....

2. Small
    Afbeelding van coco_

dieke
    152 berichten
    Lid sinds July 2009

Oké thanks!

3. Small
    Afbeelding van Deliphine

Mandy
    685 berichten
    Lid sinds August 2011

Ik ben zelf ook nog geen 18 maar ik kan zelf wel betalen met iDeal. Omdat ik binnenkort 18 word belde de bank mij laatst op of ik m'n jongerenrekening (Blijkbaar heb ik die?) wou vervangen naar een volwassenrekeningen. Ik kan dus gewoon betalen met mijn jongerenrekening.

4. Medium
    Afbeelding van SilverBlueberry

SilverBlueberry
    4,128 berichten
    Lid sinds October 2009

Gewoon even bij de bank vragen hoe dat moet. Waarschijnlijk veranderen ze het dan gelijk zo dat je voortaan wel online zelf kan betalen. Als je moeder erbij is tenminste :P

Sometimes I remind myself of all the things that make me feel so blessed. And then I remind myself to remind myself more often

5. Medium
    Afbeelding van rozepinguinx

Iris
    1,280 berichten
    Lid sinds February 2008

Ik kan al heel lang gewoon betalen met ideal? Ik ben 17, maar heb geen rekenmachinte ofzo. Gewoon een tancode op mn mobiel?

www.weeatproblemsforbreakfast.blogspot.com

6. Small
    Afbeelding van piinkblossom

gabrielle
    434 berichten
    Lid sinds June 2009

ik kan dat altijd al,
    ik zit bij ing ,maar toen ik 12 was heb ik toen ook heel veel online gekocht, dat mn mama het niet zo leuk meer vond haaha.
    maar anywaays, ik zou gewoon even langs de bank gaan.

you look cute today ,,

7. Small
    Afbeelding van cupcakieee

Amber
    716 berichten
    Lid sinds March 2011

Je kan bij je bank internetbankieren aanvragen. Als je bij de Rabobank zit kan je dat via deze link doen:
    http://www.rabobank.nl/pa...n/rabo_internetbankieren/

Als je dat allemaal hebt ingevuld ontvang je nog een brief met een Random Reader erbij en kun je vanaf dan -als ik het me goed herinner- internetbankieren (en dus met iDeal betalen ;) )

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?