1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. mn Bff heeft een Bf Helpp

Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 16:53.

mn Bff heeft een Bf Helpp

1. Xtra-small
    Afbeelding van schatje001

S.
    19 berichten
    Lid sinds February 2012

Hee,
    Mijn super goede vriendin heeft sinds kort een vriendje,kijk dat vindt ik niet heel erg maar volgens mij geeft ze teveel aandacht aan die boy! En het ergste dan ziet ze mij nauwelijks staan!!! Help me asjeblieft wat moet ik hier mee.

Xxxx hopeloosmeisje

1. Medium
    Afbeelding van petshop

shirley
    1,617 berichten
    Lid sinds March 2009

dat is een veel voorkomend probleem vaak word het minder als ze wat langer hebben dus je kan aandacht vragen en wachten

2. Xtra-small
    Afbeelding van karlita22

Wendy
    86 berichten
    Lid sinds August 2009

Met haar afspreken en het erover hebben, ze zal het heus niet expres doen dus na een gesprek gaat ze denk ik wel beter haar best doen voor jullie vriendschap.

3. Small
    Afbeelding van loseyourfears

Renske
    324 berichten
    Lid sinds January 2012

ik zou er inderdaad even over beginnen. 'hey het is heel leuk dat je nu een vriendje hebt hoor, maar je vergeet mij niet he? haha'

4. Medium
    Afbeelding van cruxed

Esther
    1,071 berichten
    Lid sinds October 2010

^^precies, breng het als grapje en kijk hoe ze reageert. als het niet helpt, kun je het er altijd nog wat serieuzer met haar over hebben.

wild hearts cannot be broken

5. Medium
    Afbeelding van ilona92

ilona
    4,261 berichten
    Lid sinds November 2007

Achja dat gaat wel weer over. Probeer in elk geval aan te geven dat jij ook aandacht wilt. Als het nieuwe eraf is dan zal ze sowieso wel meer aandacht aan jou gaan besteden.

6. Medium
    Afbeelding van chanelchique

Nikita
    2,563 berichten
    Lid sinds January 2012

Het teveel aandacht geven aan hem is jouw zaak niet. Daar moet je je niet mee bemoeien. Zij moet net zo veel aandacht aan hem geven als ze zelf wilt.

Het geen aandacht voor jou..komt heel vaak voor. Zeker als je nog in de pubertijd zit. Hoe ouder je wordt, hoe minder vaak je daar mee te maken krijgt. Het enige dat je kunt doen is met haar daar over praten, het is tenslotte een goeie vriendin. Daar moet je over alles mee kunnen praten.

Fashions fade. Style is eternal. - Yves Saint Laurent

7. Xtra-small
    Afbeelding van Mell1996

Melany
    66 berichten
    Lid sinds February 2012

Kijk t klinkt een beetje alsof je je bff niet wilt delen! Kijk in t begin is t altijd dat je meer aandacht heb voor je bf. Als je t echt zo erg vind wees dan eerlijk tegen haar en zeg het haar. Maar plaats je eerst is in haar posititie, wat als jij een bf had.

8. Large
    Afbeelding van Silverbleed

Tess
    5,117 berichten
    Lid sinds September 2011

Spreek een vaste dag af in de week, is dat probleem ook weer voorbij.
    Daarnaast is het allemaal nog leuk en nieuw, natuurlijk wil ze graag bij die jongen zijn. Dat gaat gauw over.

9. Xtra-small
    Afbeelding van schatje001

S.
    19 berichten
    Lid sinds February 2012

Bedankt voor jullie reacties! En ik denk ook dat het snel over gaat wanr ja ze is tenslotte mn BFF xoxo

10. Xtra-small
    Afbeelding van wieheeftgelijk

Lian
    3 berichten
    Lid sinds February 2012

Beste schatje001,
    Vind je het leuk om samen met je BFF mee te werken aan een nieuw tv-programma met KATJA SCHUURMAN en SOPHIE HILBRAND?

Voor een pilot voor BNN (die NIET wordt uitgezonden) zoeken we jonge mensen die in hun relatie, met vrienden of familieleden een meningsverschil of conflict(je) hebben waar je niet goed uitkomt. Gewoon omdat de een vindt dat het wél kan en de ander van niet.

Dat kan gaan over vreemdgaan of teveel flirten, over jaloezie, maar ook over verschil in opvatting over wat je wel en niet kan maken binnen een vriendschap. Het kan gaan over teveel geld uitgeven, je troep niet opruimen, geleende spullen vergeten terug te geven of slordig omgaan met elkaars geheimen.

De vraag is: wie heeft gelijk? Katja en Sophie behartigen ieder één kant van de zaak en de kwestie wordt uiteindelijk voorgelegd aan een jury van jonge mensen.

Ben je tussen de 18 en 35 en lijkt het je leuk? Twijfel dan niet en bel of mail ons om te overleggen of jouw onenigheid geschikt is.
    wieheeftgelijk@endemol.nl, 020-8931467

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?