Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 05-02-2012 16:55.
je beste vriend blijkt al 1 jaar op je verliefd te zijn
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:51deze week was de mooiste en slechtste week in heel me leven.
mijn aller aller aller beste vriend waar ik altijd heel goed mee kan praten en wie echt alles voor me is vertelde me woensdag dat hij al ongeveer 1 jaar op mij verliefd is.
ik wist niet wat ik moest zeggen, ik schrok wel.
maar heel de week en die week daarvoor was ik al met een andere jongen bezig en had ook al met hem gezoend.
en ik had dat natuurlijk ook allemaal tegen hem verteld.
eigelijk had ik het al bijna met die jongen alleen moest nog 'officeel' worden en dat werd het donderdag ( een dag later dat hij mij het verteld had )
ik heb wel ja gezegt omdat ik nu mijn vriendje ook gewoon leuk vind.
maar met mijn beste vriend is het nu moeilijk, hij houd afstand van me wat ik snap en we hebben veel gepraat over de situatie maar hij is echt kapot van..
hij heeft ook moeten huilen.
het aller laatste wat ik wil is hem kwijt raken..
en ik heb het idee dat het nu ook gebeurt.
ik wou niet dan onze vriendschap veranderen maar dat is nu ook wel gebeurt.
ik heb niet kunnen slapen al een paar dagen ik heb alleen maar liggen denken.
tuurlijk hou ik van hem.. maar ook op die manier?
het zou kunnen, en ik weet ook dat hij geweldig is als vriendje
ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 12:06Ik zou eerst rustig na denken over beide jongens. Neem desnoods een beetje afstand.
En ga nog een keer met hun beiden praten wat het met je doet...
Uiteindelijk komt het goed dat was ook zo met mijn beste vriend (:http://estherr2407.blogspot.com - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 12:07Tussen mij een mjn beste vriend is het nooit goed gekomen, als ik eerlijk moet zijn.KUTKINDEREN :')
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 12:16Kijk hij twijfelde tussen mij en een ander meisje. En hij vond mij al 4 jaar leuk.
Ik heb toen gezegd tegen hem: Jij blijft voor altijd mijn beste vriend en meer niet, dat weet jij ook wel. En ik ben bang dat het anders nooit weer hetzelfde wordt tussen ons.
Dus hij heeft voor dat meisje gekozen ze hebben al een paar maand, en ik heb een paar maand een vriend.
En het contact is nog steeds super goed.http://estherr2407.blogspot.com - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 12:54ja heb ik ook gezegt van ja luister je bent en blijft me allerbeste vriend, me broertje. als dat maar nooit veranderd!
nog iets wat ik vergeten ben te vertellen, me beste had zelfs een heel liedje voor me gemaakt dat vond ik wel echt lief - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 13:01denk er goed over na. neem inderdaad desnoods een beetje afstand van beide jongens. mijn beste vriend heeft me een tijd geleden verteld dat hij ook al een jaar verliefd op me is geweest. bij ons is dat gewoon weer goed gekomen. denk goed na over je keuze, en houd geen van tweeën aan het lijntje.wild hearts cannot be broken
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:56Woow zo een moeilijke situatie ,
maar een vriendin van mij heeft dat ook al een keer meegemaakt en wat zij
heeft gedaan is : Je laat eerste je beste vriend een beetje met rust en probeer hem via sms (bellen ken ook) te bereiken om te zeggen dat je van hem houdt gewoon als vrienden . Maar na een tijd gaat die beste vriend je ook beginnen missen als gewone vriendin , want hij houdt veel afstand van je ;(
dus zeg mss dat er ooit nog wel een kans bestaat dat jullie samen gaan zijn.
Dit is dus wat mijn vriendin heet gedaan ;p - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 17:50Mijn vroegere beste vriend was ook verliefd op me. En het verandert gewoon dingen. Ik wilde zelf ook wat afstand nemen, want ik dacht niet dat hij erover heen zou kunnen komen als we op dezelfde manier verder zouden gaan. Hij kon er ook niet overheen komen en helaas zijn we geen beste vrienden meer, we zien elkaar nog wel eens en dan is het heel gezellig en kunnen we gewoon met elkaar omgaan, want het gevoel is bij hem nu ook al een hele tijd weg en ik heb een vriend. Maar het zal nooit meer zijn zoals het was.
Nou betekend dit niet dat dit ook bij jou zal gebeuren, maar hij is al een hele lange tijd op je en ik denk niet dat dan binnen korte tijd over zal zijn. Houd daar rekening mee. En ik denk niet dat je moet gaan twijfelen tussen die twee jongens, eerst heb je toch ook En wat betreft die andere jongen, kijk gewoon hoe het loopt. Je was tenslotte al met hem bezig voordat je wat wist van je beste vriend. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 18:55maar het is moeilijk afstand nemen, we fietsen altijd samen naar school met onze groep.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 21:56zoiezo lijkt het mij moeilijk afstand te nemen van hem, ik bedoel hij is wel je beste vriend! maar ik denk dat jullie beide tijd nodig hebben, jij om uit te zoeken of je hem heel misschien ook leuk vind en voor hem om t te verwerken. dat betekent niet dat jullie elkaar niet meer hoeven te zien ofzo.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:24ik heb vandaag met me beste vriend gepraat, en ik wil het wel met hem proberen maar nog niet op dit moment
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:55wow ik vind da best knap da je met hem hebt gepraat ik wil je alleen wel waarschuwen, want stel je krijgt iets met hem en t gat dan uit is jullie vriendschap niet meer zoals t was.