1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. ik durf niet afspreken

Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 07-02-2012 21:03.

ik durf niet afspreken

1. Small
    Afbeelding van xLoveDealer

Evy
    318 berichten
    Lid sinds March 2009

Hoi iedereen!
    Ik heb een beetje een probleem (altijd al gehad)... Ik kan soms heel goed overweg met jongens enzo, maar vanaf dat ik alleen met ze ben klap ik volledig dicht! Ik word zenuwachtig en weet niet wat zeggen of doen...

Het probleem is nu dat ik dus op facebook en sms veel met een leuke jongen praatte (in het echt zie ik hem bijna nooit), en vandaag vroeg hij om een keer af te spreken.. Ik heb ja gezegd maar ik heb er nu al stress voor!!

Ik ben 18 en heb ook nog nooit een vriendje gehad ofzo (komt dus ook door mijn 'angst').. Iemand tips?

1. Xtra-large
    Afbeelding van Showstoppers

Femme :D
    18,088 berichten
    Lid sinds March 2011

Gewoon proberen zo kalm mogelijk te blijven, wat is nou het ergst dat zou kunnen gebeuren? Nu heb je het al afgesproken, dus gewoon doen!

VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr

2. Xtra-small
    Afbeelding van karlita22

Wendy
    86 berichten
    Lid sinds August 2009

Gewoon doen inderdaad, en het geeft niet als er even een stilte valt, hij zal ook best wel zenuwachtig zijn, en jongens vinden het vaak wel schattig als een meisje verlegen is enzo.

3. Medium
    Afbeelding van Inori

Karton
    3,346 berichten
    Lid sinds July 2011

Oh ik ging zaterdag ook afspreken met een jongen en ik was ook super verlegen (:
    Maar hij zei dat ie dat schattig vond. Als je eenmaal op gang bent komen er meer onderwerpen om over te praten.

4. Medium
    Afbeelding van Demien

Nienke
    2,680 berichten
    Lid sinds November 2007

Je kan het ook aangeven. Als je het eng vind om dat IRL aan te geven kan je dat ook op facebook doen.. kan je er meteen over praten en kan hij zich er op voorbereiden..
    Denk dat het gesprek vanzelf wel op gang komt.. Gewoon over random dingen praten. En denk vooral hier aan: ALLES WAT JE ZEGT IS LEUK! Anders zou hij niet met je willen afspreken.

5. Medium
    Afbeelding van cruxed

Esther
    1,071 berichten
    Lid sinds October 2010

joh, wat kan er nou gebeuren? in het ergste geval vinden jullie elkaar toch niet zo leuk, en daten jullie niet meer verder. maar dan is er toch niets aan de hand? ik zeg: gewoon gaan met die banaan! nergens aan denken en gewoon plezier hebben. :)

wild hearts cannot be broken

6. Small
    Afbeelding van Deliphine

Mandy
    685 berichten
    Lid sinds August 2011

quote:
    cruxed schreef op 07 February 2012 @ 12:13:
    joh, wat kan er nou gebeuren? in het ergste geval vinden jullie elkaar toch niet zo leuk, en daten jullie niet meer verder. maar dan is er toch niets aan de hand? ik zeg: gewoon gaan met die banaan! nergens aan denken en gewoon plezier hebben. :)
    Ja inderdaad!

7. Medium
    Afbeelding van remembertolaugh

evelyn
    1,113 berichten
    Lid sinds January 2010

quote:
    Precies!

8. Small
    Afbeelding van adec

Andrea
    265 berichten
    Lid sinds August 2011

Ah dit herken ik ! Maar zoals hier boven wordt gezegd, wat kan er nou gebeuren.. misschien vindt je elkaar niet leuk.. en anders wel, dat is mooi meegenomen!
    Iniedergeval, man up, dress up ruim van te voren, en voel je gewoon zelfverzekerd, dan komt sowieso alles goed!

9. Medium
    Afbeelding van LaConasse

Hannelore
    1,503 berichten
    Lid sinds December 2011

Denk aan alle dingen waarover je met vriendinnen praat (uitgezonderd van echte meidendingen) en vraag gewoon hoe het met hem gaat, of hij nog iets leuks heeft meegemaakt.. of vertel zelf iets dat je hebt meegemaakt.

Het is niet erg als er af en toe stiltes vallen. Hij is vast ook een beetje zenuwachtig. :)

10. Medium
    Afbeelding van Tearjerkers

Dont Lose It
    1,219 berichten
    Lid sinds May 2010

Laat het lekker op je af komen, je kan t wel :)

11. Xtra-large
    Afbeelding van DeanWantsPie

Alexandra
    19,404 berichten
    Lid sinds March 2009

quote:

- Ik was LOVEforSPN - :' )

12. Small
    Afbeelding van xLoveDealer

Evy
    318 berichten
    Lid sinds March 2009

bedankt iedereen!
    Ik weet dat jullie echt wel gelijk hebben, maar ik kan er niets aan doen :D

13. Xtra-small
    Afbeelding van youngandfreex

Meike
    16 berichten
    Lid sinds February 2012

ik had het ook eerst ik vond het ook raar om alleen met een jongen te zijn of met hem af te spreken het liefste wou ik dat ook niet, maar ik heb het wel gewoon gedaan en het was harstikke gezellig! gewoon doen, wie weet voel je je bij hem wel heel fijn en rustig, en word het wel wat?

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?