Dit onderwerp heeft 12 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 10-02-2012 11:26.
Vraagje aan alle poolse girls/boys
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 00:06Hi ik heb een vraagje,
Mijn vriendje is pools en ik wil hem voor vlentijn een lief berichtje sturen in het pools,
Zou iemand me kunnen helpen?
Lieve ...
Ik ben zo gelukkig door jou
Je maakt elke dag mooi
Ik hou heel veel van je
Liefs ...
Als je pools bent of iemand kent die het kan vertalen zou je me echt helpen
Kusjes!
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 00:09Szanowni Państwo ...
Jestem taki szczęśliwy przez Ciebie
Ci, aby każdy dzień piękny
Kocham cię bardzo
Miłość ...
Asjeblieft
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 00:23^Via google vertaal machine gedaan, maar dat is in de mannelijke vorm.. heb het even in de vrouwelijke vorm gedaan voor je ! (ben zelf ook pools)
Kochany ...
Przez ciebie jestem taka szczęśliwa.
Każdy dzień jest piękny przez ciebie,
Kocham cię bardzo duzo!
---------------------------- vertaling van mijn stukje
Lieve ...
Door jou ben ik zo gelukkig,
Elke dag is mooi door jou,
Ik hou heel veel van je! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:32Aaah leuk!
Ik ben zelf half pools , maar ik kan helaas geen pools
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 11:15Zeker niet de vertaling van 'WithOutYou16' gebruiken :p, want die tekst is echt raar en in de mannelijke vorm geschreven. Die van 1507 is goed
, zo zou ik het ook zeggen, misschien 1 aanpassing, idpv 'Kocham cię bardzo duzo!' is het correcter om 'Kocham cię bardzo mocno.' te zeggen. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:34mocno betekend toch sterk? hahaha
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:23ja maar ik denk dat het meer een vaste uitdrukking is, dużo betekent inderdaad veel, maar als je wil zeggen, 'ik hou heel veel van je' zal men 'ja kocham cię bardzo mocno' gebruiken
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:31
hahaha grapje xDquote:1507 schreef op 08 February 2012 @ 00:23:
^Via google vertaal machine gedaan, maar dat is in de mannelijke vorm.. heb het even in de vrouwelijke vorm gedaan voor je ! (ben zelf ook pools)
Kochany ...
Przez ciebie jestem taka szczęśliwa.
Każdy dzień jest piękny przez ciebie,
Kocham cię bardzo duzo!
---------------------------- vertaling van mijn stukje
Lieve ...
Door jou ben ik zo gelukkig,
Elke dag is mooi door jou,
Ik hou heel veel van je!
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 22:43Ohh echt bedankt dit gaat hij echt leuk vinden!
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 22:47Ahh wat lief (:A love like that was a serious illness, an illness from which you never entirely recover.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 23:32MR POLSKAAAAAAAAAAA
sorry liet me even gaan. - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 10:50dat vind ik echt superlief!www.miriam-mylifeasmyself.blogspot.com
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 11:26quote: