1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Turkse crush

Dit onderwerp heeft 81 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 18-06-2011 19:28.

Turkse crush

1. Small
    Afbeelding van Spongetownie

Spongetownie
    115 berichten
    Lid sinds November 2010

Hi,

Ik weet dat de titel een beetje klinkt als; ''Help, hij is Turks!''. Zo bedoel ik het helemaal niet, want ik ben geen racist haha. Ik zit namelijk op een school met bijna alleen maar Turkse leerlingen, en ben zelf Nederlands. Daar heb ik totaal geen problemen mee, en het is veel beter dan mijn oude school. Ik voel me er echt thuis. Ah fijn, maar daar wil ik het niet over hebben, haha. In mijn klas zit een leuke jongen. Vorig jaar zat ik niet met hem in de klas, en dit jaar begon ik wat voor hem te voelen in begin periode 2 (een periode duurt 8 weken bij ons), dus ik vind hem nu ongeveer 16 weken écht leuk (vorig jaar kende ik hem niet en de eerste periode vond ik hem alleen aardig). Ik zal een beetje vertellen wat de situatie is. Ik ga heel goed met hem om, en ik beschouw hem ook wel een beetje als een goede vriend. We hebben soms hele leuke gesprekken, en in de klas zoekt hij me ook vaak op om een praatje te maken, of om iets te vragen. Vorige week gingen we met onze klas naar walibi. Hij was niet bij me weg te slaan! Ik vond het echt heerlijk dat hij de hele dag in mijn buurt was :blush:. We waren gewoon een beetje met elkaar aan het kloten en elkaar uitdagen. Hij ging me bijvoorbeeld masseren, en hij zat steeds aan me. Het was zo gezellig, en hij wou in de achtbanen alleen naast mij zitten, en we deden werkelijk alles samen. Op de terug weg naar school gingen we naast elkaar zitten en een beetje 'slapen'/bijkomen. We lagen met onze gezichten naar elkaar toe en we liepen wat te klojen, praten, lachen etc. Ik voelde me gewoon nóg verliefder worden. Maar het hele punt is nu: Ik ben veels te schijterig om hem te vertellen dat ik hem al een tijdje leuk vind... Turkse jongens zijn iets anders in de omgang (dit bedoel ik niet verkeerd hé!), maar ik weet wel dat hij al eerder een vriendin heeft gehad, dus dat is niet het probleem. Vrienden van mij zeggen dat er een grote kans is dat hij me wel ziet zitten.. Ik twijfel eraan, maar soms merk ik dat er wel iets is tussen ons, een soort chemie. Ik ben totaal radeloos, en ik wou het gewoon even kwijt. Hebben jullie soms tips om het onopvallend een beetje te laten merken aan hem? En niet recht op de man af; ''Ik vind je leuk!''?

1. Large
    Afbeelding van VintageROCKS

Elisa
    9,079 berichten
    Lid sinds November 2007

Het klinkt alsof hij ook verliefd is op jou! (:
    Ik zou gewoon afwachten als je het niet durft te zeggen, ik denk dat het vanzelf wel komt.

2. Small

Spongetownie
    115 berichten
    Lid sinds November 2010

Dankje voor je reactie (:! Ik zit namelijk zelf erg te twijfelen of ik het moet zeggen of niet. Veel vrienden zeggen dat ik het gewoon moet doen, maar stel dat hij me niet leuk vind! Dat is niet eens het ergste, maar dan is het heel akward om met elkaar om te gaan, en ik wil onze band niet verpesten.

3. Large
    Afbeelding van Merveille

-
    8,509 berichten
    Lid sinds December 2008

Ahww, zo lief (:

4. Xtra-large
    Afbeelding van ICExCOLD

Lala
    20,489 berichten
    Lid sinds October 2010

Ik zou idd ook gewoon afwachten. Als jullie zo met elkaar omblijven gaan, dan gebeurt er echt wel een keer wat (:

May the odds be ever in your favor'

5. Large
    Afbeelding van desaparece

Sam
    9,469 berichten
    Lid sinds October 2010

Waarom zou je het moeten zeggen dan? Je kunt ook doorgaan zoals je nu doet, of het nog wat meer laten merken, en misschien neemt hij dan wel de eerste stap. Zoek hem ook op in de klas etc., gewoon zoveel mogelijk contact zoeken en dan komt het zo te horen wel goed.

6. Medium
    Afbeelding van Juminelle

X
    1,252 berichten
    Lid sinds April 2011

Hmmm, ik denk dat hij je ook leuk vindt :D . Spreek eens met hem af en kijk hoe het loopt. Als je aan hem wil laten merken dat je hem wel ziet zitten moet je oogcontact maken, beetje met je haar spelen als hij er is en gewoon.. jezelf zijn, haha.

Sometimes 2 people have to fall apart to realise how much they need to fall back together

7. Large
    Afbeelding van Amarixe

Nancy
    6,679 berichten
    Lid sinds August 2009

We choose those we like; with those we love, we have no say in the matter.

8. Medium
    Afbeelding van xFutureDreams

Magic Fairy
    4,940 berichten
    Lid sinds May 2010

quote:
    ICExCOLD schreef op 05 June 2011 @ 13:36:
    Ik zou idd ook gewoon afwachten. Als jullie zo met elkaar omblijven gaan, dan gebeurt er echt wel een keer wat (:

Take me up. http://myonlydiary.tumblr.com/

9. Small

Spongetownie
    115 berichten
    Lid sinds November 2010

@desaparece: Ik hoef het inderdaad opzich niet te zeggen, maar dat wordt vaak als optie gegeven, en het is dus een optie, maar ik doe het toch niet haha. Thanks ook voor je reactie!

@Juminelle: Ik hoop het! Ik ben ook echt heel erg mezelf bij hem. Het voelt gewoon goed bij hem. Ik heb natuurlijk wel eens vaker een jongen leuk gevonden, maar als ik bij hun in de buurt was voelde ik me heel verlegen, en niet op m'n gemak. Bij hem wel! Ik zal er aan denken thanks :)

10. Large
    Afbeelding van ElKebaba

HENK
    6,048 berichten
    Lid sinds November 2007

turken zijn ook gewoon mensen, hij is dus niet perse anders in de omgang, doe gewoon wat je bij een nederlandse jongen ook zou doen.
    Succes!

And imma make you beg cause you look pretty when you beggin\'

11. Medium

Magic Fairy
    4,940 berichten
    Lid sinds May 2010

Dit had ik vorige zomer ook. En we waren ook altijdddddd bij elkaar. Dus ik weet 99,9% zeker dat ie je leuk vindt hoor :')

12. Small

Spongetownie
    115 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    ElKebaba schreef op 05 June 2011 @ 13:42:
    turken zijn ook gewoon mensen, hij is dus niet perse anders in de omgang, doe gewoon wat je bij een nederlandse jongen ook zou doen.
    Succes!
    Ik bedoelde het ook niet zo heel erg. Turkse jongens zijn wel iets anders in relaties hoor. Ze zijn meestal serieuser, en ik ben atheïst, dus dat is dan wel een 'knelpunt'. Ik respecteer het geloof, en Turken zijn inderdaad mensen. Ik zie wel kleine verschillen tussen gewoontes, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het enigste Nederlandse meisje in de klas ben. Ik bedoelde het echt niet slecht hoor!

13. Small

Spongetownie
    115 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    xFutureDreams schreef op 05 June 2011 @ 13:45:
    Dit had ik vorige zomer ook. En we waren ook altijdddddd bij elkaar. Dus ik weet 99,9% zeker dat ie je leuk vindt hoor :')
    Ja, ik denk het zelf ook heel vaak hoor! Maar soms zijn er dan weer van die momenten dat het gewoon heel vriendschappelijk lijkt. Thanks (:

14. Large
    Afbeelding van ensoleille

Charlotte
    6,547 berichten
    Lid sinds August 2010

Vindt hij me leuk topic, daar kan dit toch in?

http://www.lalumiereblanche.blogspot.com

15. Medium

Magic Fairy
    4,940 berichten
    Lid sinds May 2010

quote:
    Bonnietown schreef op 05 June 2011 @ 13:47:
    [...]

Ja, ik denk het zelf ook heel vaak hoor! Maar soms zijn er dan weer van die momenten dat het gewoon heel vriendschappelijk lijkt. Thanks (:
    Had ik ook! En dan twijfel je echt enorm. Maar zijn vrienden hadden verklikt dat die me leuk vindt, wie weet gebeurt er hetzelfde :')))))

16. Large
    Afbeelding van ElKebaba

HENK
    6,048 berichten
    Lid sinds November 2007

Haha ja ik weet dat je het niet slecht bedoelde, ik heb zelf ook een turkse vriend en ik ben ook half turks dus ik ken die kleine verschillen wel,
    maar je zei al dat ie al een vriendin heeft gehad, dan zal hij niet heel anders zijn in relaties en die dingen dan een nederlandse jongen gok ik zo!

And imma make you beg cause you look pretty when you beggin\'

17. Medium

Magic Fairy
    4,940 berichten
    Lid sinds May 2010

quote:
    Bonnietown schreef op 05 June 2011 @ 13:46:
    [...]

Ik bedoelde het ook niet zo heel erg. Turkse jongens zijn wel iets anders in relaties hoor. Ze zijn meestal serieuser, en ik ben atheïst, dus dat is dan wel een 'knelpunt'. Ik respecteer het geloof, en Turken zijn inderdaad mensen. Ik zie wel kleine verschillen tussen gewoontes, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de enigste Nederlandse meisje in de klas ben. Ik bedoelde het echt niet slecht hoor!
    Wow, haha.

18. Small

Spongetownie
    115 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    Ja, het klinkt echt shocking.. Dat was het in het begin ook wel, maar na een tijdje is het gewoon geweldig haha. Er zijn maar hooguit 15 Nederlandse leerlingen op onze school, en een paar Marokkaanse, Surinaamse, en 1 Egyptenaar. We zijn maar een school van 250, en je valt er echt heel erg op haha. Op je vorige reactie dat vrienden het hadden verklikt: Een vriendin van mij maakt er een hobby van om het aan zoveel mogelijk mensen te vertellen echt heel vermoeiend haha.. Misschien ook wel een goede manier :)

19. Medium
    Afbeelding van Pianissimo

Stephanie
    1,853 berichten
    Lid sinds November 2007

Hihihihi 'de enigste Nederlandse meisje' laughing7.

20. Medium

Magic Fairy
    4,940 berichten
    Lid sinds May 2010

quote:
    Bonnietown schreef op 05 June 2011 @ 13:53:
    [...]

Ja, het klinkt echt shocking.. Dat was het in het begin ook wel, maar na een tijdje is het gewoon geweldig haha. Er zijn maar hooguit 15 Nederlandse leerlingen op onze school, en een paar Marokkaanse, Surinaamse, en 1 Egyptenaar. We zijn maar een school van 250, en je valt er echt heel erg op haha. Op je vorige reactie dat vrienden het hadden verklikt: Een vriendin van mij maakt er een hobby van om het aan zoveel mogelijk mensen te vertellen echt heel vermoeiend haha.. Misschien ook wel een goede manier :)
    Lijkt me echt super:)

21. Small
    Afbeelding van VAMPIRES

B.
    765 berichten
    Lid sinds May 2010

quote:
    Bonnietown schreef op 05 June 2011 @ 13:46:
    [...]

Ik bedoelde het ook niet zo heel erg. Turkse jongens zijn wel iets anders in relaties hoor. Ze zijn meestal serieuser, en ik ben atheïst, dus dat is dan wel een 'knelpunt'. Ik respecteer het geloof, en Turken zijn inderdaad mensen. Ik zie wel kleine verschillen tussen gewoontes, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de enigste Nederlandse meisje in de klas ben. Ik bedoelde het echt niet slecht hoor!

Oh, in mijn omgeving is dat zeker niet het geval. laughing7.
    Misschien kun je een keertje met hem naar de film ofzo? Als hij je ook leuk vind, komt het echt wel. (:

22. Small

Spongetownie
    115 berichten
    Lid sinds November 2010

@Piannissimi: Dat is dus wel een van de nadelen om veel met buitenlandse mensen om te gaan. Ik probeer er op te letten, maar het gaat vanzelf. Ik moet er zelf ook altijd om lachen als ik mezelf erop betrap. :blush:

@xFuturedreams: Het is geweldig ja haha.

@Vampires: Bij ons wel, en dat is wel fijn. Hij is zelf ook niet kinderachtig. Af en toe heeft hij zo wel zijn momentjes, maar dat hebben zelfs mannen van 30 nog, en het is niet storend bij hem. Dankjewel, voor de tip ga het proberen ;)

23. Small
    Afbeelding van BloodySunday

nee
    222 berichten
    Lid sinds December 2010

Wollah.

24. Medium
    Afbeelding van Nokker

A
    2,493 berichten
    Lid sinds November 2007

hahahahha

Justsoyouknow

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?