Dit onderwerp heeft 21 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 05-09-2011 20:16.
Op dezelfde boy
- Geplaatst op maandag 05 september 2011 15:24heey,
Ik en 2 andere vriendinnen van mij vinden een jongen superleuk!
Alleen is hij bezet (hij is van plan het uit te maken met zn vriendin, niet voor ons ofzo hoor) & hij valt op blond.
Dat ben ik dus niet. :$
Mijn vriendinnen weten het niet van mij dat ik ook op 'm ben.
Maar wat moet ik nu doen?
x'\'Lips that felt just like, the inside of a rose\'
- Geplaatst op maandag 05 september 2011 15:25Hem vergeten.To pee or not to pee, that's the question.
- Geplaatst op maandag 05 september 2011 15:30Hij heeft een vriendin, het is maar de vraag of die het gaat uitmaken.
Jullie vinden hem beide leuk, dus dat word 'm sowieso niet.. want dan krijg je ruzie.
Ik zou het niet doen. - Geplaatst op maandag 05 september 2011 15:30@Teardrops; wat 'n geniaal onderschrift heb jij haha xd.
OT: Ik zou 'm inderdaad ook maar vergeten. Wel praten met je vriendinnen erover, anders zit jij met een rotgevoel en hun weten het niet eens. Bovendien heeft hij op het moment nog een vriendin!
& alleen je haarkleur is heus niet bepalend (:
Maar alsnog, praat erover met je vriendinnen, en ik denk dat jullie maar moeten besluiten om hem alle 3 te laten tenzij hij een van jullie uit vraagt uit zichzelf ofzo, en 't verder maar zo te laten. Vriendinnen gaan voor jongensBehind every bitch there's a boy who did her wrong, and made her.. strong. - Geplaatst op maandag 05 september 2011 15:32Het gewoon zijn lang laten gaan.... en wie weet kom jij hem over een paar jaar nog eens tegen en heeft het dan meer kans van slagen!
- Geplaatst op maandag 05 september 2011 15:34quote:Shewantstofly schreef op 05 September 2011 @ 15:30:
@Teardrops; wat 'n geniaal onderschrift heb jij haha xd.
OT: Ik zou 'm inderdaad ook maar vergeten. Wel praten met je vriendinnen erover, anders zit jij met een rotgevoel en hun weten het niet eens. Bovendien heeft hij op het moment nog een vriendin!
& alleen je haarkleur is heus niet bepalend (:
Maar alsnog, praat erover met je vriendinnen, en ik denk dat jullie maar moeten besluiten om hem alle 3 te laten tenzij hij een van jullie uit vraagt uit zichzelf ofzo, en 't verder maar zo te laten. Vriendinnen gaan voor jongens
Okee, thnx!
Vriendjes zijn voor even, vriendinnen voor altijd :')\'Lips that felt just like, the inside of a rose\' - Geplaatst op maandag 05 september 2011 15:55Ik zou hem vergetenhttp://lovehedgehogs.tumblr.com/
- Geplaatst op maandag 05 september 2011 15:59
Wat heeft iedereen toch met 'boy'? Het is 'jongen', jemig.Today is the tommorow you worried about yesterday. - Geplaatst op maandag 05 september 2011 15:59Lekker laten gaan, iets met vissen en de zee enzo."I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote)
- Geplaatst op maandag 05 september 2011 16:00
Dat komt waarschijnlijk door zgn populaire tijdschriften als de "Girlz" waar ze dat soort belachelijke termen op de helft van de pagina sodemieteren.quote:lovelythoughts schreef op 05 September 2011 @ 15:59:
Wat heeft iedereen toch met 'boy'? Het is 'jongen', jemig."I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote) - Geplaatst op maandag 05 september 2011 16:01quote:lovelythoughts schreef op 05 September 2011 @ 15:59:
Wat heeft iedereen toch met 'boy'? Het is 'jongen', jemig.
idd. irritááánt.
ot: laat hem varen.Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op maandag 05 september 2011 16:02
da's lekker kort >.<quote:lovelythoughts schreef op 05 September 2011 @ 15:59:
Wat heeft iedereen toch met 'boy'? Het is 'jongen', jemig.\'Lips that felt just like, the inside of a rose\' - Geplaatst op maandag 05 september 2011 16:03het is geen belachtelijke term het is engels Xd
- Geplaatst op maandag 05 september 2011 16:04
Ik doe mijn best om hier niet zeer sarcastisch op te reageren. Afijn, dat weet ik. Het klinkt alleen een beetje idioot aangezien wij in Nederland wonen en een Engels woord dat zomaar willekeurig in een zin wordt gegooid er meestal niet echt heel erg mooi uitziet.quote:melodi schreef op 05 September 2011 @ 16:03:
het is geen belachtelijke term het is engels Xd"I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote) - Geplaatst op maandag 05 september 2011 16:11
Nou, ik wil anders wel voor altijd bij mijn vriend blijven, maar ik denk dat dit niet over serieuze relaties gaat dan XDquote:FunnyCupCake schreef op 05 September 2011 @ 15:34:
[...]
Okee, thnx!
Vriendjes zijn voor even, vriendinnen voor altijd :') - Geplaatst op maandag 05 september 2011 16:11
- Geplaatst op maandag 05 september 2011 16:11
Exact mijn punt ja XDquote:neggelswokkel schreef op 05 September 2011 @ 16:11:
Hoe oud ben je o_o - Geplaatst op maandag 05 september 2011 19:05quote:neggelswokkel schreef op 05 September 2011 @ 16:11:
Hoe oud ben je o_o
Dat dus.
Best wanhopig he,, hij heeft een vriendin. So whats misschien dat hij het uitmaakt, maar misschien ook niet..
En als jullie alle 3 hem leuk vinden, gewoon vergeten... - Geplaatst op maandag 05 september 2011 19:09quote:
Die drie letters meert die het correct Nederlands maken zijn inderdaad erg vermoeiend.
Maar goed, ik zou het laten. Hoe weet je zo zeker dat hij het uit gaat maken met zijn vriendin? Vind je hem echt zo leuk (hoe goed ken je hem eigenlijk?) dat je je vriendinnen voor hem wil opgeven?
Haarkleur... Een relatie gaat voornamelijk om het innerlijk, dan maakt het echt niet uit of je nu blond, bruin, rood of paars haar hebt. Als het maar tussen jullie klikt. - Geplaatst op maandag 05 september 2011 19:10
- Geplaatst op maandag 05 september 2011 19:12Je bent dertien, geloof me je, komt over hem heen. Je bent waarschijnlijk niet eens écht verliefd.
- Geplaatst op maandag 05 september 2011 20:16quote:Pianissimo schreef op 05 September 2011 @ 16:11:
[...]
Nou, ik wil anders wel voor altijd bij mijn vriend blijven, maar ik denk dat dit niet over serieuze relaties gaat dan XD
haha, precies wat ik ook wilde zeggen.
En voor de rest is alles wat ik wilde zeggen al gezegd.
Waarbij ik nog een keer duidelijk wil benadrukken dat haarkleur echt geen reet met verliefd zijn te maken heeft:')